16.Kapitola

66 5 2
                                    

Dlouho jsem se rozhodovala jak dlouho budu tuhle knihu budu psát, nakonec jsem se rozhodla takhle: tato kniha bude spojená s The Vampire Diaries a Harry Potter což ste si už mohli všimnout. To že jste TVD neviděli nevadí, nebude to podstatné. Proč tyto dva světy spojím? Je to jednoduché takhle knížka bude v podstatě "bez konce" což znamená že můžu skončit u sté kapitoly nebo u třicáté. Oba světy jak Harryho Pottera tak Upířích deníku miluju, a jelikož příběh bude jak jsem říkala prakticky bez konce tak chci aby se tam něco dělo aby to nebylo nějak suchý. Doufám že vám to nebude vadit.

Vzbudila jsem se a šla zkontrolovat holky. Obě ležely jak mrtvoly. Ava se zvedla "Tak co jak ti je?" zeptala jsem se jí "No rozhodně mi je líp než bude Olivii" řekla a zase zabuchla do postele. Šla jsem dolu pro ibalgin, donesla jsem jim ho i se sklenici vody. Sešla jsem znovu dolů a šla vařit česnečku, vzpomněla jsem si že ji vždycky mamka dělávala když přišel domů taťka. Než jsem našla recept tak mi to trvalo. Vzala jsem si česnek, cibuli, brambory vajíčko a bujon. Polívku jsem uvařila a nalila ji naběračkou do dvou misek. Vyšla jsem nahoru. Oba ibalgin byli pryč a už na mě mluvila i Olivia "Bylo to včera tak zlý?" zeptala se "No když nepočítám to že si ztrapnila tebe a Scotta tak ani ne" řekla jsem a Olivia buchla hlavou do polštáře. "Tady máte polívku snezte ji bude vám líp" řekla jsem a obě ji snědli, myslím že jim bylo jedno co to je i když to předtím neměli, hlavně že jim to pomůže. Obě políčku snědli a dali mi misky zpět. Umyla jsem se v kuchyni a šla nahoru. Sedla jsem si na svou postel a přemýšlela jestli se mám vrátit do Bradavic ještě dnes. Ne dnes ještě ne. Pár dní tu ještě budu. Možná celý týden. Lehla jsem si do postele a usnula. Probudila jsem se bez ponětí kolik je. Koukla jsem se na mobil a viděla 12:48 "Sakra holky mají být před jednou doma" řekla jsem a běžela do pokoje kde už byli na od hodu Ava s Oliviou "Jak vám je?" zeptala jsem se. "Jen si mi trochu motá hlava" řekla Olivia "Mě skoro nic není jen se mi čas od času zamotá hlava" řekla Ava a já přikývla "Mám vás dovést domu?" řekla jsem "Ne dobrý děkujeme" řekla Olivia. Doprovodil jsem je ke dveřím rozloučili sme se a já zavřela a zamkla. Šla jsem do pokoje. Byla jsem na posledním schodě když jsem uslyšela něco nebo někoho v mém pokoji. Byla jsem zticha a šla do pokoje. Dveře byli přivřené. Rychle jsem je otevřela "Skřítek?" řekla jsem a on se na mě podíval "Dobby" řekl a já jsem si sedla na kolena "Ty seš Dobby? Viděla jsem tě párkrát v Bradavicích" řekla jsem a Dobby se usmál "Pán řekl ať dá tohle Dobby Sheile" řekl a podal mi dopis "Jaký pán?" zeptala jsem se a prohlížela si obálku "Malfoy" řekl a já strnula "Draco nebo Lucius" řekla jsem "Draco" řekl Dobby "Dobby se má zeptat kdy se vrátíš do Bradavic, kamarádům je smutno a Dobbymu taky" řekl a já mu odpověděla "Řekni že se vrátím za několik dní, ale na vánoční ples tam nebudu" řekla jsem a Dobby přikývl "Dobby musí jít aby se pán nezlobil" řekl, luskl prsty a byl pryč. Zůstala jsem tam já a dopis. Otevřela jsem ho. Stálo tam "Sheilo vím že se na mě zlobíš, ale prosím nech mě ti to všechno vysvětlit. Vrať se zpět do Bradavic prosím." byl krátký ale i tak jsem si ho vážila.

Dny plynuli, bylo to skoro deset dní co jsem byla pryč. Rozhodla jsem se že doma zůstanu. Někdo zaklepal na dveře. Šla jsem otevřít. Stal tam Hagrid." Hagride?" řekla jsem a ustoupila od dveří na znamení že má jít dovnitř. "Jdu si sem pro tebe" řekl a ja zavřela dveře. "Tak to si sem jel zbytečně nikam nejedu" řekla jsem "Ale jedeš zbal si věci" řekl Hagrid a já nesouhlasně zakroutila hlavou "Hagride já tam nemůžu jet" řekla jsem "Přece si nenecháš zničit život nějakým pitomcem Malfoyem" řekl a se pousmála "Máš pravdu" řekla jsem a běžela si zabalit kufry "Tu já mám vždycky" dodal.

Zbalila jsem si kufry oblékla jsem se do školní "uniformy" a Hagrid na mě dole čekal. "Čím si tady vůbec?" zeptala jsem se když jsem si nandavala hábit. "Uvidíš" řekl a když jsem otvírala dveře. Venku stála jeho motorka s přisedadlem. Zamkla jsem a sedla si do přisedadla. Hagrid to nastartoval, chvíli jel a pak sme byli v oblacích. "Hagride kde si to vzal?" zeptala jsem se "To se radši ani neptej" odpověděl. "Hagride vysaď mě před mostem do Bradavic" řekla jsem "Není problém" řekl a najednou sme sešpupli z nebes dolů. Já jsem se lekla tak jsem zaječela. Vysadil mě před mostem do Bradavic. Šla jsem s kufrem po mostě až na náměstí. Všichni zřejmě jedli. Dveře do velké síně byli pootevřené, najednou se ozvalo "Sheiloo" koukla jsem se předemě a běžel za mnou Dobby natěšený jak blecha. Pustila jsem kufr a běžela mu naproti. Klekla. Jsem si na kolena a roztáhla ruce, Dobby mi do nich skočil a já ho obejmula "Dobby je šťastný" řekl "Já jsem tak ráda že tě vidím" řekla jsem a Dobby se oddálil, já jsem ho pustila, stoupla si a otočila jsem se ti si půjdu pro kufr a v tichosti odejdu. Najednou jsem za mnou uslyšela "Někdo řekl Sheila?" "Sheila se vrátila?" otočila jsem a a dveře od velké síně se otevřeli stáli tam Ron, Hermiona, Harry, Luna a Cho. Všichni se za mnou rozběhli "O-ou" vyšlo že mě a začala jsem před nima utíkat. To už jsem nestihla chytili mě a všichni se na mě vrhli. Obejmuli mě a oddálil se "Kde si sakra byla?" zeptal se Ron "Všechno vám vysvětlím potom" řekla jsem vzala si kufr a chtěla jsem odejít "Musíš nám říct všechno, vsechny detaily" řekla Hermiona a všichni senou šli až do chodby před hlavni síní. Šla jsem přes točité schodiště až do Zmijozelské koleje. Otevřela jsem dveře do svého pokoje. Ležel tam Draco s mým šátkem v rukou "Draco" řekla jsem potichu, on se rychle zvedl, dal si šátek do kapsy a šel ke mě "Sheilo nech mě ti to vysvětlit" řekl a já dala hlavu nastranu. "Mluv" řekla jsem "Crabbe a Goyle mi ten deník přinesli s tím že je Cho" řekl a já vrátila svůj pohled na něj "Když ti nakecali že je Cho tak proč když si mě viděl tak ses tvářil jako kdyby si viděl smrt?" zeptala jsem se "Protože vím že jste kámošky" řekl a já mu začínala věřit "Kde je ten deník teď?" zeptala jsem se "U tebe na stole" řekl. "Odpustíš mi?" řekl a podíval se na mě "Odpustím ti Draco Malfoy" řekla jsem a dala mu pusu "Miluji tě" řekl "Miluju tě" odpověděla jsem. Přitiskl mě ke zdi a začal mě líbat.


Dnes k tomu nemám co dodat. Akorát že děkuju za tu aktivitu🙏🏻❤️

Vervain Amortentia Kde žijí příběhy. Začni objevovat