Ráno jsem se celá rozlámaná vzbudila. Šla jsem dolů udělat si snídani ale hned jak jsem vešla do kuchyně nemohla jsem se ničeho dotknout. Před pár týdny sme tu všichni seděli u rodinné večeře a smáli se. 10 let jsem žila v domnění že už se nic hrozného nemůže stát. Naštěstí jsem z Bradavic odjela v pátek navečer. Chtěla jsem si vzít pánev a udělat vajíčka. To jsem jakž takž zvládla ale když jsem si sedla ke stolu a chtěla si ukrojit kousek z volského oka zvedl se mi žaludek a já běžela do koupelny. Pozvracela jsem se. Nemohla jsem jist když vím že tu můj otec zabil mou matku, tety a strýce. Dnes se nenasnídám. Vylezla jsem z koupelny a šla nahoru. Vzala jsem si šedoi teplákovou soupravu. Vršek byl jako croptop ale neodhalovalo to moje břicho. Vzala jsem si bílé boty s vyšší podrážkou a vydala se k Olivii a Avě mým nejlepším kamarádkám. Byla jsem s nimi v kontaktu i při mém pobytu v Bradavicích.
Zaklepala jsem na jejich dům. Ava a Olivia jsou sestry. Otevřela Olivia "O můj bože Sheilo" řekla a hned po mě skočila "Cože? Sheila?!" ozvala se Ava a skočila na mě taky. To už jsem nevydržela a spadla jsem. Všechny sme na sobě leželi a začali se smát. Zvedli sme se. "Holka díky bohu že si zpět" řekla Olivia "Na jak dlouho jsi tu?" zeptala se Ava "Na pár týdnů" řekla jsem a holky byli nadšený "Takže to oslavíme?" zeptala se Ava "Že se zrovmy ty ptáš mě Avo" řekla jsem a obě sme se zasmáli "Takže v jedenáct u Nightaury?" zeptala se Olivia "Kde jinde" odpověděla jsem "Pozvali bychom tě dál ale mamka si přivedla nového přítele tak musíme být doma" řekla Ava a já jsem přikývla "Tak jí vyřiďte že jí to přeju, hlavně ať je šťastná" řekla jsem a obě přikývly "Tak zatím" řekla Ava "Ve jedenáct u Nightaury" řekla Olivia "Budu tam" odpověděla jsem a Olivia zavřela dveře. Šla jsem ulicí domů. Šla jsem se prevléct vzala jsem si černý tričko, modrý monterky zamkla jsem a šla do garáže. Vzala jsem si rukavice, nastartovala jsem motorku dálkovým ovládáním otevřela dveře od garáže vyjela jsem a dveře zase zavřela. Jela jsem do Shadowhills kde měla firma pracovat na chatě. A tak i bylo. Firma pracovala co nejvíc mohla, molo bylo skoro hotové a chata měla základy "Dobrý den, vy musíte být slecka Parkerová" řekl jeden z dělníků "Ano jsem Sheila Parkerová" řekla jsem a podala mu ruku. "Jsem jsem Juseppe, na molu pracuje můj syn Stefan a tady u základů je můj druhý syn Damon ataky Matt a Tyler" řekl a já se na oba podívala "Těší mě pánové" řekla jsem a pustila ruku pana Juseppeho "No přišla jsem vám pomoc, tak kde můžu začít?" řekla jsem a Stefan s Damonem se na sebe podívali a usmali se "Myslel jsem že holky v tyhle době nepracují" řekl Stefan a usmál se na mě "Možná jinde ne ale já pracuju jako chlap" řekla jsem a usmála jsem se.
********
Za jeden den sme dodělali molo a udělali většinu základů. Bylo už po práci. Matt a Tyler odešli a byl tam už jen pan Juseppe a jeho synové. "Kdyby vám to nevadilo, mohu vás pozvat na večeři k nám" řekla jsem "Já nepůjdu ale moji chlapci mohou pokud chtějí" řekl a otočil se na Damona a Stefana. "Já rád půjdu" řekl Stefan a usmál se "Já též" odpověděl Damon. Juseppe odjel a oba kluci koukali jako sůva s nudlí "Vy snad nemáte auto?" zeptala jsem se a oni jen záporně zakroutili hlavou. "Klid, jsem tu na motorce" řekla jsem a usmála se, oni mi usmav oplatili. Šli sme k mé motorce. "Jsi si jistá že se tam všichni vejdeme" řekl Stefan a prohlížel si ji "Jo jsem si jistá, možná se budeme muset trošku přimáčnoit k sobě ale snad vám to nevadí" řekla jsem a vyndavala jsem helmy z kožených kufříků po straně. "Mě to teda nevadí" řekl Damon a já mu hodila hemlu a usmála se, druhou jsem hodila po Stefanovi. Sedla jsem si, Stafan za mě a Damon za Stefana. Stefan se mě pevně držel. "A ty máš helmu kde?" zeptal se Stefan,ja nastartovala a řekla "Nikde" rozjela jsem se.
Zaparkovala jsem motorku. Vyšla vrata a než se zavřeli a odemkala jsem dveře. Rosvítila jsem sundala si boty. Kluci stáli na zápraží. "Co tam stojíte jak zkyslý hrušky pojďte dovnitř" řekla jsem a mávla rukou aby šli dál. Oba překročili práh a sundali si boty. "Běžte do kuchyně já se převléknu a jsem hned u vás" řekla jsem ukázala směrem na kuchyň a vyběhla jsem schody. Po schodech jsem šla aniž bych si rosvítila. Vešla jsem do pokoje, rosvítila jsem koukla jsem se do zrcadla a rozpustila si culík. Hybala jsem hlavou z levá do prava. Zdálo se mi že je něco za mnou v zrcadle. Otočila jsem se a stal tam on. Vyjekla jsem. On byl v sekundě u mě vrazil se mnou do zdi a dal mi ruku před pusu "Přijdu si pro tebe" řekl a ve dvou sekundách zmizel. Damon a Stefan přiběhli "Co se stalo?!" zeptal se Stefan. "Já nevím byl tu nějakej chlap a měl divné oči černé a pod očima zvláštní ani nevím co" vyšlo ze mě a Stefan s Damonem se tvářili naštvaně "Ty si ho pozvala dál?" zeptal se Damon "Ne nepozvala prostě tady stál" řekla jsem nevěřícně "Jak se sakra možný že se sám dostal nikdo ho nepozval" zašeptal Stefan "O čem to vy dva sakra mluvíte?!" zeptala jsem se rozhořčeně "Sheilo ať se děje cokoliv nikoho nezvi dál." řekl Stefan "Promiň na večeři se nezdržíme, musíme něco vyřídit" řekl Damon a vzal Stefana za rameno "Jo jasně, chápu" řekla jsem a oba odešli. Šla jsem se vyprovodit ke dveřím. Ani jeden sme nic neříkali. Zabouchla jsem dveře, zhasla v kuchyni a šla jsem si lehnout. Nemohla jsem usnout. Proč bych ho měla zvát aby sem mohl? Co se to kolem mě děje? Když kluci odešli bylo už něco málo před desátou. Uvědomila jsem si že v 11 mám být v Nightauře. Rychle jsem se zvedla a šla se připravovat. Vzala jsem si síťované silonky, světle modré kraťasy a černé tričko. Dla jsem si jen korektor, stíny a rtěnku. Řasenku doma nemám jelikož mám přirozeně husté, dlouhé černé řasy. Vzala jsem si černé conversy, udělala jsem si dva zaplétané copánky a šla k Nightauře, snad jedinému baru u kterého nalívali i nezletilím. Před barem už byli Olivia a Ava. Olivia měla černé krátké šaty a vysoké podpatky, Ava měla černou koženkovou sukni a bílé tričko s volánky. Obě jsem je obejmula. "Přesně takhle oblečený sme byli když sme spolu šli naposledy do Nightaury před Sheiliným odjezdem" řekla Ava a já se pousmála. "Tak jdem" řekla js a kývla hlavou ak dveřím Nightaury. Vešli sme dovnitř. Za barem byl Lee. "Podívejme kdo se vrátil, Sheila" řekl a já zvedla ruce a zatřásla zápěstím. "Holky moje dlouho ste tady nebyli" řekl Lee a já se pousmála "No jo Lee mém školu daleko tak jsem sem nemohla chodit" řekla jsem "Já si vás furt pamatuji jak ste sem přišli když Sheila měla 15tiny" řekl Lee "No to mi ani nepřipomínej" řekla Olivia.
Pili sme. Zda se to divné, všem nám je 15 až na Avu která je starší o den se mnou a o deset sekund s Oliviou. Přišel Scott Olivii ex. Olivia už něco měla v sobě a dostala asi ten nejpitomější nápad co mohla dostat. "Lee funguje ještě podium a mikrofonem" zeptala se a já e na ni nechápavě podívala "Funguje ale ne ropo tebe Olivio" snažil se jí odradit. "Ještě lepší" řekla a vydala se k pódiu. Nebylo tak vysoké asi 30cm. Vylezla nahoru a vzala si mikrofon "This is a shotout to my ex" začala zpívat a Ava se jí začala smát, já jsem vykulila oči, jak Olivia tak Ava měli vypito já která měla krev z Česka jsem moc na dranc nebyla. "Heard he in love whit some other chick" pokračovala Olivia, Scott ji sledoval opřený pravou rukou o bar, usmál se "Ya, ya that hurt me I'll admit" pokračovala a koukla se na Leeho "Forget that boy I'm over it" protocila oči a odvrátila je od Scotta který se zase pousmál, Ava se jí furt smála a já na ní čučela. "I hope she gettin better sex" řekla a já se málem udusila "Avo udělej něco!" řekla jsem a Ava se jen zasmála "Nech jí bude ještě sranda" řekla Ava a já jsem to nemohla nechat jen tak. "I hope she ain't fakin it like I did, babe" pokračovala, Scott stočil rty do linky zakýval párkrát hlavou. Já jsem tam nemohla čekat a jen koukat. Šla js k němu "Promiň Scotte ona toho má v sobě hodně" řekla jsem poklepala mu na rameno a běžela k pódiu, dřív než stihla říct další blbost tak jsem ji vzala mikrofon "To by stačilo Olivio" řekl jsem, vzala jí za zápěstí a táhla jí pryč.
Došli sme až k baru za Avou "Ježíš ty seš blbá Oli, ztrapni se takhle před svým ex" řekla Ava a Olivia se na ni vražedně koukla "Ty buď zticha jo" řekla a Ava primhouřila oči. Do baru vešel Mason. Mason Stevens. Koukl se na nás a pak na Leeho dva panáky vodky. Lee mu nalil dva panáky. Ava do něho byla zbláznená. Měla pro něj slabost "Kdo jsou ty holky támhle" zeptal se Mason Leeho "To jsou Sheila, Ava a Olivia" odpověděl mu Lee "Hej všichni poslouchejte!!" řekl Mason a já se na něj otočila. "Všechny vás zvu na závody v panácích" řekl "Výberu si tu dva lidi" dodal. Začal chodit po baru první si vzal nějakýho kluka a pak ukázal na mě "Ty!" řekl a já se na něj podívala "Já? Ty chceš asi hodně prohrát co?" řekla jsem a on se začal tlemit "Ty jo? Však si holka nedáš ani dva panáky" řekl "Hochu bejt tebou Sheilu nepokoušim, nepřepijou ji ani chlapi co sem chodili deno denně na pět panáků" řekl Lee a Mason se o me začal zajímat "No to se uvidí" řekl a já jsem se sebrala a šla si sednout nza ním a tím klukem. První panák, druhý, třetí, čtvrtý a ten kluk už nemohl, pátý, šestý, na Masonovi bylo vidět že už nemůže a se mnou nic nebylo, po sedmým to vzdal. Vztyčila jsem ruce a párkrát poskočila" Styď se Masone Stevensy, porazila tě holka co tu pije už hodinu" řekla jsem a on byl rudej "Vyhrála si co chceš za výhru?" řekl a já se podívala na Avu. "Půjdeš s mou kamarádkou Avou na rande" řekla jsem a vzala mu mobil a uložila mi Avy číslo "Tady máš Avy číslo zítra jí napiš ale až večer bude ti do odpoledne hrozně pozvi ji někam" řekla jsem, usmála se a otočila jsem se. "Je čas jít" řekla jsem a dala Oliviinu ruky okolo mého krku. Ava šla sama.
Nebydlela jsem daleko od Night aury a tak jsem nechala holky přespat u mě.
Obě jsem je dotáhla nahoru do pokoje pro hosty a oboum dala kýble na stranu postele. Lehla jsem si do postele a usla jsem.Tak jo za tuhle kapitolu se toho stalo dost. Objevili se nám tu nové postavy. Přijde jich ještě malinko víc a pak už bude příběh stálý.
Kdo zná a sleduje tvd tak ví o čem tady v této kapitole mluvím. Vysvětlení na vás čeká až na začátku dalšího dílu ať to necpu do jednoho.Tak teď mám nejvíce slov 2000. Wow.
Mimochodem děkuji za vaší podporu❤️
ČTEŠ
Vervain Amortentia
FanfictionSheila žila normální život, až na to že byla z kouzelnické rodiny do Bradavic se však nejdřív než 15ti nepodívala to otočilo její život o 360° to ale neměla tušení co bude následovat...