"Počkej" řekla jsem mezi Dracovími polibky a on protočil oči "Jde sem někdo" řekla jsem a Draco se podíval směrem ke dveřím "Ne nikdo nejd-" než to stačil doříct a někdo zaklepal na dveře. Šla jsem otevřít. Stál tam Snape "Vidím že jste zpět" řekl a já přikývla "Hádám že tu s vámi je i pan Malfoy" řekl a Malfoy se vynořil zpoza mě "Skvělé, váš otec vás chce vidět, má pro vás něco na Vánoční ples" řekl Snape "Máte jít sám" dodal Draco šel za ním a vzal mě za ruku "Draco co děláš?" řeka jsem "Jdeš se mnou" řekl a já se vyděsila "Draco to není moc dobrej nápad, víš že tvůj táta mě nesmí ani cítit" řekla jsem a on se pousmál "No tak to je smůla když spolu chodíme" řekl Draco a dal mi pusu, mě to však vůbec neuklidnilo a koukala jsem jako rozkváklá ropucha.
Prošli sme všemi chodbami, na konci jedné chodby jsem viděla Luciuse Malfoye tvářil se jako vyvoraná myš když mě viděl že jdu vedle Draca. Snape odešel "Draco řekl jsem ať přijdeš sám" sykl po něm Lucius "Před ní můžeme mluvit o všem, stejně bych ji všechno řekl" řekl Draco Lucius se na mě podíval a zašklíbl se já jen zklopila zrak "No. Oblek máš v pokoji a na vánoční ples požádáš PANSY aby s tebou šla" Lucius zdůraznil slovo Pansy "Já jdu se Sheilou" řekl Draco, já jsem se nevnímala soustředila jsem se na zvuky okolo zatím co oni dva se tam dohadovali. Najednou z nic jsem slyšela skupinu lidí měli robotický podtón v hlase "Přísahám vám že jsem je tam viděl Draca, Sheilu a Luciuse Malfoye" řekl jeden z hlasů "Jestli tam jsou tak na tu zmiji Sheilu zkusíme krucio" řekl holčičí hlas a já věděla že je to Pansy. "Otče nemíním se s tebou hádat, jdu se Sheilou, ne s Pansy" řekl Draco "Neomlouvej" řekl Lucius a já je přerušila "Omlouvám se pane Malfoy že vám do toho skáču ale je tady někde skupina děti co se na mě chastají použít mučící kletbu krucio takže pokud mě omluvit ráda bych to vyřešila" řekla jsem pustila se Dracovi ruky a Lucius na mě jen koukal s vyvalenýma očima "Začíná se mi líbit" řekl Lucius tak aby sme ho ani jeden neslyšeli, já ho slyšela "Děkuji pane Malfoy" řekla jsem a on se na mě jste víc vyjeveně podíval. Draco se mě snažil zastavit "Sheilo nechoď tam" řekl Draco a chytl mě za ruku "Draco pusť mě" řekla jsem a on mi ztlačil ruku ještě víc "Pusť mě a zůstaň tady s otcem, mám hůlku" řekla jsem a sendala Dracovu ruku z té mojí. Neměla jsem hůlku. Draco si myslel že ji mám. Šla jsem za roh chodby. Nikdo nikde. Najednou se z pod neviditelného pláště vynořila Pansy. Než jsem stačila zareagovat Pansy vytáhla hůlku a řekla "Krucio". Měla to štěstí že je levá jak poleno a trefila to do sloupu. Nemohla jsem běžet před sebe jelikož to byla slepá ulička. Běžela jsem zpět a za mnou Pansy. Lucius ani Draco tam už nebyli. Nemohla jsem nic dělat. Tentokrát se Pansy trefila, přímo do srdce. Vyjekla jsem bolestí. Viděla jsem Pansy odcházet. Pak už nastala jen tma. Tma a ticho které jsem tak nesnášela. Pohltilo mě to. Už jsem nedoufala že se proberu. Nedávala jsem tomu žádné naděje.Konec.
Dělám si srandu.
Nebo ne?
Přece jenom krucius je smrtící kletba jen při ní více trpíte, ale Sheila netrpěla. Tak co přežije nebo ne?
ČTEŠ
Vervain Amortentia
FanfictionSheila žila normální život, až na to že byla z kouzelnické rodiny do Bradavic se však nejdřív než 15ti nepodívala to otočilo její život o 360° to ale neměla tušení co bude následovat...