28.Kapitola

34 4 0
                                    

Chvíli jsem byla v šoku, pak jsem Harryho objala zpět. "Děkuju" řekla js s úsměvem "Měli bysme jít na hodiny" řekl a já se pousmála, Harry se zvedl a podal mi ruku, chytla jsem ho za ní a on mě lehce zvedl oba sme se usmáli a šli zpět. Celou cestu sme byli blízko sebe a povídali si o všem možném. "Mám mythologii, ty?" zeptala jsem se Harryho před hradem "Já ji mám taky" řekl a já se pousmala "Sedmeme si spolu?" zeptal se a já kývla "Jasně" řekla jsem a šli sme na hodinu. Sedli sme si vedle sebe.

Hodina skončila a já se chtěla hned vydat na hodinu run. Šla jsem po přelidněné chodbě "Yiris stůj" zakřikl Harry a já se otočila, Harry na mě civěl "Copa?" zeptala jsem se "Já jen jestli nechceš někdy ven.." řekl stydlivě a já se usmála "Ráda" řekla jsem s úsměvem a on se taky usmál "Runy viď" zeptal se "Ano" řekla jsem a oba sme šli do učebny "Harry nemáme my náhodou stejnej rozvrh když sme ve stejným ročníku?" řekla když sme si se dali do lavice a držela smích, on se na mě podívali a oba sme se začali smát. Probíhala hodina a Harrymu přišla holubička "Co tam je?" zeptala jsem se s pérem v ruce a on mi dal lístek "Co furt děláš s Petrovou Potter?!" to bylo jediné co na liště stálo, koukla jsem se na Draca a ten jen pohnul obočím vzhůru a nakrčil rty, naštvala jsem se a začala psát na list "Hleď si laskavě tvojí prasnice Pansy" napsala jsem a holubičku poslala zpět. Draco si ji přečetl a já a Harry sme se začali smát, položila jsem svou ruku na Harryho rameno. Když nás učitel napomenul oba sme ztichli a snažili se držet smích. Po hodině sme oba šli na oběd, "Harry já ještě musím na záchod" řekla jsem v panice a chvátala na záchod. Opřela jsem se o umyvadlo, píchá js si třesoucíma rukama inzulín a hodila jehu do umyvadla "Neches si najít jiný místo?" zeptal se hlas a já se vylekala, jen Uršula "Promiň Uršulo, posnažím se najít si jiný místo" řekla jsem a Uršula se usmála, během sekundy zkameněla "Co ty tady?!" vyprskla Uršula "Co? Co mele-" otočila jsem se a viděla Draca. Rychle jsem couvala až dokud jsem nenarazila do umyvadla. Draco přešel ke mě a dal svou dlaň na mou tvář, koukal se mi do očí, rychle jsem sebrala injekci a dala jsem ji do kapsy, on nakrčil obočí a sáhl mi do kapsy a vzal mou inzulinový aplikátor chytla jsem jeho ruku aby to nevyndal on trhl rukou a vyndal jehlu "Co to je?" zeptal se "Izuin" zamunlala jsem "Co?" zeptal se znovu "Inzulín" řekla jsem "Proč si mi o tom neřekla!?" zeptal se mě naštvaně "Huh? Prosím?! Proč bych ti to měla říkat?" zeptala jsem se s agresí v hlavě "Protože sme byli pár, byli sme si blízcí!" zvýšil hlas "Byli." řekla jsem se slzami v očích a chtěla jsem se rozběhnout pryč "Nikam" řekl a chytl mě za zápěstí a přitáhl mě k němu "Takže teď budeme dělat že se mezi námi nic nebylo?" zeptal se a dal mi pramínek vlasů za ucho "Očividně ses přes to přenesl rychle" řekla jsem a on mi stiskl zápěstí ještě víc "Já jsem tohle nechtěl." řekl a mě začalo zápěstí bolet "Kdyby si to nechtěl tak s ní nejsi" řekla jsem on ještě víc stiskl mé zápěstí a trhl "Yriso ani nevíš jak moc bych ti chtěl všechno říct ale nemůžu" řekl a já měla pocit že mi drtí ruku "Draco to bolí..." řekl all jsem a on povolil "Promiň" řekl provinile "Můžu us prosím jít?" zeptala jsem se a on jen zklopil hlavu. Chvátala jsem do pokoje.

V pokoji jsem si jen vzala svou šedou deku a šla do astronomické věže. Sedla jsem si na zem skoro až k zábradlí. Omotala jsem se dekou a koukala na hvězdy.

Někdo si ke mě sedl. "Bolí to moc?" zeptal se Draco "Ani ne" řekla jsem a koukala furt před sebe "Můžu se na to podívat?" zeptal se mě, já jsem jen mlčela přísunula jsem se k Dracovi, dala okolo něho deku a opřela hlavu o Dracovo rameno. On dal ruku okolo mého bokua prisunil si mě až úplně k sobě "Draco já Pansy nemám ráda ale tohle jí raní" řekla jsem "Neraní, nejsme spolu." řekl a já zvedla hlavu a zmateně se na něj podívala "S Pansy chodím jen kvůli našim, chtěli tebe a mě rozeštvat protože prý nemáš čistou krev, tak mi přinesl Pansy až pod nos" řekl a já opřela svou hlavu zpět na jeho rameno. "Takže je to celý podvod" řekla jsem zklesle "Ani nevíš jak moc jsem chtěl ti tohle vše říct" řekl a pohladil mě po vlasech "Mohl si mi to říct dřív. Nebo ti s ní můžu pomoc jestli chceš" řekla jsem a rychle jsem zvedla hlavu "Ty seš neuvěřitelná" řekl a zasmál se a pohladil mě po tváři "No co je?" řekla jsem "Nic jen tu buď se mnou" řekl a já si lehla do jeho klína, co se stalo pak si nepamatuju. Usnula jsem.

Ráno jsem se probudila v mé posteli. Otočila jsem se viděla Draca "Co to sakra.." vylekala jsem a upadla z postele "Není ti nic?" vyskočil starostlivě Draco "Jo v pohodě" řekla jsem a zvedla jsem se "Jak sem se sem dostala? A co tu děláš ty?!" zeptala jsem se víc nahlas než bylo mým zvykem. "Přinesl sem tě a usl jsme tady" řekl a já zpanikařila "Sakra. Jestli tě, nás, tu Pansy najde tak je po mě" řekla jsem a on se zasmál. Hodila jsem po něm polštář "To není vtipný" řekla jsem vážně "Já vím, já vím" řekl a snažil se zadržet smích "Jak to chceš udělat?" zeptala jsem se "Skočím z okna" řekla já se podívala na okno a usmála jsem se "To byl vtip" řekl Draco "Škoda..." řekla jsem a podívala se na mé stříbrné hodinky které jsem měla na ničím stolku "Super hodina před snídaní. Víš co jdi k Pansy nebo k tobě do pokoje nevím kde ona spí, já si vezmu moje učebnice, rozpustím si vlasy a půjdu do knihovny. Nechci umřít dřív než dodělám školu" řekla jsem a Draco se zasmál "Co je?!" zeptala jsem se "Nic jen jsem ti včera řekl že s ní nejsem dobrovolně a prakticky ti vyznal lásku a ty teď po mě chceš aby jsem šel za ní" řekl Draco a já jsem se zchrbila "Draco ty i ona ste spolu šťastnější, vím že ji možná nemiluješ ale viděla jsem tě s ní víc volného než si byl se mnou, chápe tě víc než já, zná tě víc než já. Tohle jí ani tobě nemůžu udělat...." řekla jsem vzala jsem si knížky a chtěla jsem odejít "Yris" hrnul se za mnou Draco "Ne" řekla jsem potichu a šla jsem pryč.

Vervain Amortentia Kde žijí příběhy. Začni objevovat