10.Kapitola

91 6 0
                                    

Dlouhou domu jsem nic neviděla a neslyšela. Najednou jsem se ocitla jakoby ve snu. Viděla jsem mamku a taťku měli na ruce znamení smrtijeda. Chtěla jsem na ně promluvit ale nešlo to neuměla jsem mluvit. Otec zabil jeho sestru, bratra a sestru mé matky. Moje mamka brečela a prosila ho ať to nedělá. Pak se s úsměvem na tváři otočil na mojí mamku a řekl Avada Kedavra a kouzlo trefil moji mamku do srdce. Konečně jsem mohla vykřiknout. Nemohla jsem se hnout. "Proč jsi to udělal?!" řvala jsem se slzami v očích, on se na mě otočil,  jeho usměvavavý obličej zkameněl. Vyronil slzu. Trhla jsem sebou probudila jsem se rychle jsem z lehu přešla do sedu a lapala po dechu. Všimla jsem si vyděšených pohledů Draca, Snapea, sestřičky, Luny a Brumbála. "Já...musím jít" řekla jsem a zvedla jsem a rozešla se ke dveřím "Sheilo co to děláš?!" řekl Draco a já ho ignorovala, začala js zrychlovat "Nikam nejdete" řekl Snape a vydal se za mnou a já začala běžet. Vyběhla jsem z ošetřovny. Snape se blížil ke dveřím. Zvládla jsem ruce a dveře se zavřeli. Běžela jsem z hradu. Natáhla jsem ruku před sebe a koště mi vletělo do ruky. Já si na něj nasedla a letěla z Bradavic domu.

*******

Byla jsem před domem bylo už šero já jsem zahodil koště a vešla do místnosti. Viděla jsem tátu jak vyslovil "Avada Kedavra" a usmíval se. "Co si to udělal?!" řvala jsem a brečela jsem. Všimla jsem si znaků smrtijeda na ruce mé matky, poté i na ruce mého otce. Obličej mého otce zkameněl. Rozběhla jsem se k mámce ale on mě zastavil v půlce cesty "Nemůžeš jí nějak pomoc" řekl a držel mě. Bouchala jsem do něho se slzy i v očích "Proč? Proč?!" řvala jsem na něj "Pán zla to chtěl" řekl a já se na něj podívala "K čertu s tebou, řekl jsi ze se to už nestane! " řekla jsem a jemu se kulili slzy z očí "Nech mě ji zachránit! Alespoň jednou udělej něco správně" řekla jsem a začala do něho opět bouchat. "Pomož jí a zabije tě" řekl a já upadla do kómatu a slyšela tlumeně otce "Sheilo ne, neopouštej mě prosím" řekl a silně mě svýral. Najednou někdo přišel a já ho slyšela ještě tlumeněji "Ruce pryč jste začen s okamžitou platností do Azkabanu po dobu 5ti let, dcera bude umístěna do pestoun..." to bylo vše co jsem slyšela pak už jsem neměla pojem o tom co se děje ani jak dlouho se to děje.

Probudila jsem se v cizí posletli. Nechtěla jsem se hnout jelikož jsem nevěděla kdo má tu čest že se mu rochním v posteli. Otevřeli se dveře a já předstírala že spím. "Proč se jen nevzbudíš" řekl někdo a hladil mi tvář. Otevřela jsem oči a uviděla Draca "Jsi naživu" řekl a těžce si oddychl "Já myslel jsem že jsi mrtvá, že tě zabil" řekl a zklopil zrak "Draco nemluv o tom" řekla jsem a upravila Draco i vlasy a on vedl svůj pohled "Máš tam místo pro mě?" řekl usmál se, já se zasmála naoplátku "No nevím" řekla jsem a on mě pošťouchl. Já jsem se posunula a Draco si lehl za mnou. Leželi sme tvářemi s tobě. Draco mě objal a přitiskl k sobě "Draco co tu vlastně dělám?" řekla jsem a Draco vydechl "Našli tě v bezvědomí v rukou tvého otce, v domě byla zavražděna tvoje matka, tety a strýc. Tvůj otec je v Azkabanu. Moji rodiče navrhli že budeš pro zatím tady u nás" řekl Draco a já si vzpomínala na svou minulost "Shely můžu se tě na něco zeptat?" dodal a sedl si na postel, koukal před sebe. "Jasně že ano." řekla jsem a zvedla jsem se za ním a podívala jsem se na něj. "Jak si udělala tamto tenkrát v lese? A jak si udělala to s těma dveřma?" řekl Draco a já neznala odpověď "Nevím já, prostě se to nějak semlelo a bylo to" řekla jsem "Věřím ti Sheilo Parkerová" řekl a podíval se na mě. Začali sme se líbat. Oddálila jsem se "Draco jsme u tebe doma" řeka jsem a on mě přitáhl zpět "To je teď jedno" řekl a začal mě líbat znovu "Draco měla by jsem se vašim představit" řekla jsem Draco se oddálil protočil oči "Fajn" řekl a lehl si "No jo ale já tady nemám oblečení. A jsem ve tvé košili?...." řekla jsem a Draco se začal smát "Oblečení máš ve skříni a ano máš mou košili nechtěl jsem tě nechat spát v oblečení co jsi na sobě měla" řekl a já se začala červenat. Neměla jsem perfektní tělo a rozhodně jsem nechtěla aby ho Draco viděl "Ty jsi mě viděl ve spodním prádle?!" řekla jsem a Draco se ušklíbl "No tak se zavřenýma očima bych to asi nezvládl" řekl a já byla rudější než rajčatový protlak. Došla jsem se skříni otevřela jsem ji a uviděla Dracovo a moje oblečení "Nekoukej!" sykla jsem po Dracovi a on se začal smát "Um asi ne" řekl a já se na něj z poza dveří skříně podívala "Nemáš se za co stydět máš hezké tělo" řekl a já se začala zase červenat. Došla jsem k němu a dala mu polštář přes obličej "Nebudeš se koukat" řekla jsem a slyšela Draca jak se směje. Oblékla jsem si kaki kalhoty a černé tričko. "Už se můžeš podívat" řekla jsem a ozval se Draco "Já jsem koukal celou dobu" řekl a já rychle vykoukla zpoza dveří jeho skříně "Tys podváděl, to se nesmí" řekla jsem a Draco vstal z postele. "Já nejedu podle pravidel Parkerová to bys mohla vědět" řekl a já jsem se chtěla natáhnout pro pusu tak jsem mu dala ruce kolem krku, ale Draco byl vyšší a když nesklonil hlavu tak jsem ho nemohla políbit i když jsem byla na špičkách "Dracoo" řekla jsem a on se začal smát "Nee" řekl a já si vzala židli co měl u stolu dala ji před něj, stoupla si na ni a tentokrát jsem se musela zklonit já aby mi Draco dal pusu "Já si vždycky poradím" řekla jsem a sestoupila z židle a vrátila ji zpět na své místo "Pojď jdeme" řekla js a vzala Draca za ruku.

Sešli sme dolů a tam už byli Narcisa a Lucius Malfoyovi Draco si stoupl za mě a dal jeho ruce na moje ramena "Dobrý den, jsem Sheila Parker. Vážím si toho že mohu být u vás, zajisté zkontaktuji své známé a co nejdříve odejdu, priplizne do pár týdnů." řekla jsem "Těší mě Sheilo, jsme rádi že tu s námi můžeš být a že má náš syn někoho jako jsi ty." Řekla Narcisa a já se usmála. "Potěšení je na mé straně Sheilo, s tvým otcem se známe dlouhou dobu..." řekl Lucius a a já přikývla "Od otce jsem o vás slyšela, jsem si jista že i vy o mě" řekla jsem a Lucius se už zdržel komentáře "Každopádně zůstat můžeš jak dlouho chceš" řekla Narcisa "Děkuji v za nabídku ale do pár týdnů budu trávit nejvíc času v Bradavicích a kdyby jsem přijela z Bradavic tak pojedu k rodinné známé, přeci jenom nejsem rodina a nereda bych nerusila rodinné vztahy" řekla jsem a Narcisa přikývla "Shely půjdeme ano?" řekl Draco a já jsem přikývla.

Abych vám objasnila situaci. O víkendu bude vycházet jened až dva díly, může se stát že nevyjde ani jeden. Na tenhle víkend to vidím na dva díly❤️

Příštím díle proběhne konverzace v mezi Dracem a Sheilou, Draco chce aby zůstala a pár dní odpočívala ale Sheila odporuje a chce kontaktovat někoho a s ještě ten den jet do Bradavic. Koho Sheila kontaktuje?

Vás co čtěte Amortheu dlouhodobě nebo vás příběh zaujal a mohli byste mi dát  follow aby ste věděli jak všechny novinky tak mě podpoříte zdarma a Amorthea se dostane k více lidm. Co se vydání nových knížek týče a co se týče Amorthey o všem vás budu informovat. Mohu vám říct že plánuju ještě dvě další knihy, ty budou 100% o více knihách uvažuji ale zatím nerealizuji. ❤️❤️

Vervain Amortentia Kde žijí příběhy. Začni objevovat