״המצב נראה טוב ואני חושבת שאנחנו מוכנים לדבר על שחרור״ חייכתי לגברי ואל שרה שישבה צמוד אליו.
החדר היה מלא בכל בני משפחת אמסלם חוץ מהאח האמצעי שאמנם לא נכח בחדר אבל במחשבות שלי הוא היה תושב קבע.
את עומרי לא ראיתי מאז שהורדתי אותו בבית שלו, בעצם ההגדרה הטובה יותר היא מאז שהורדתי אותו באחוזה שלו באחת משכונות היוקרה המפונפנות של תל אביב.
עברו יומיים מאז שהוא פשוט ירד בשקט מהרכב ובאותו השקט גם נעלמו עקבותיו.
יומיים שבהם המוח שלי חושב בלי הפסקה על התגובה המוגזמת שלו ועל מה בכלל היה לו חשוב כלכך להגיד לי לפני שמאור האידיוט קטע אותנו.״היום כבר?״ בן קפץ ממקומו נרגש מהחדשות.
״לא היום, אבל עד סוף השבוע אני מאמינה שתהיה כבר בבית, אני רק מחכה לראות שתוצאות הבדיקות יחזרו תקינות גם בימים הקרובים ושהרמות שלך התאזנו ומבחינתי אתה יכול לצאת מפה״ העברתי את מבטי בין הקולות השמחים שבחדר, בין המבט מלא ההקלה של גברי לחיבוק של אליענה ובן, ולכמה רגעים הם נראו ממש כמו משפחה נורמטיבית ולא משפחת הפשע ההכי גדולה בארץ שמסתכלת בעיניים של המוות בצורה יום-יומית.נפרדתי מהם בקלילות, נהנת לעוד כמה רגעים קטנים מהאושר שלהם לפני שיגיע משהו שיהרוס לי אותו, אך לא הייתי צריכה לחכות הרבה לפני שראיתי את נמרוד מתקרב אליי עם החיוך הזחוח שלו.
״ד״ר שוורץ מחפש אותך״ קרא לעברי, לא טורח להסתיר את השמחה שהמחשבה שאני בצרות מעוררת בו.
״מוזר לחשוב שתמיד כשהוא מחפש אותי אתה זה שבא למצוא אותי״ סגרתי את האייפד לאחר עדכון הנתונים בגיליון של גברי והפנתי את גבי אל נמרוד כדי להחזיר אותו למקום.
״אני פשוט קשוב לצרכים של כולם״ חיוכו התרחב
״או שאתה פשוט לקקן״ עקפתי אותו לא מקדישה לו אפילו עוד שניה אחת של יחס.—•—
דפקתי קלות על דלת משרדו של ד״ר שוורץ והסיטואציה הייתה נראית לי מוכרת מידי כאשר הורה לי לסגור אחריי את הדלת ולשבת.
ההבדל היחידי הין הסיטואציות היה שבפעם הקודמת הוא היה נראה שפניו קרנו כשראו אותי ועכשיו זה היה כאילו פניו מצאו דרך לזעוף יותר כאשר עברתי את מפתן הדלת.״אז על מה רצית לדבר איתי?״ התחלתי לדבר כשנפלה עליי ההבנה שהכיוון של השיחה הזאתי לא הולך לטובתי.
״קיבלתי שיחה מאוד מדאיגה היום״ הקמט שבין עיניו החמיר כאשר הניח את ידיו המשולבות על השולחן ״קיבלתי שיחה שאומרת שבינך לבין עומרי אמסלם יש קשר רומנטי ולא הולם״
הרגשתי איך הדם עוזב את פניי ודפיקות ליבי מאיצות ״זה לא נכון״
״אני רוצה להאמין לך דניאל אבל מתוקף תפקידי כמנהל בית החולים אני צריך לחזור ולהזכיר לך שקשר אינטימי עם החולה או אחד מבני משפחתו הוא אסור ואם זה באמת העניין אני סומך עלייך שתיפני אליי ונפסיק את הטיפול שלך במר אמסלם״״אין בינינו שום קשר לא מקצועי ואני יודעת בדיוק גם מי ׳המקור הסודי׳ הזה שהתקשר אלייך״ הרגשתי את דמי מתחיל לרתוח כאשר המוח שלי חיבר את חלקי הפאזל ״עומרי ביקש לדבר איתי על משהו בזמן שהוא הציע להזמין לי קפה על הדרך בבית קפה שהכיר, אני הסכמתי לאחר שהובהר שאין פה שום דבר מעבר למקצועיות ונתתי לו את היחס המדויק שאתה לימדת אותי לתת, מאור האקס המחופף שלי פגש אותנו שמה והתחיל להריץ לעצמו סרטים בראש ולעשות דרמה״
YOU ARE READING
המלאך שלי
Romansaדניאל עשתה הכל נכון בחייה אבל החיים לא הקלו עליה בחזרה. למרות העבר המסובך דניאל מוציאה את עצמה מהגיהנום שעברה בילדותה ,מתגברת על המכשולים, מוציאה תואר ברפואה בגיל צעיר והופכת להיות שם דבר בעולם הרפואה. אבל בדיוק כשדניאל חושבת שהיא הצליחה לפתור את הכ...