17.Bölüm

731 47 9
                                    

Nisa Selin Elidemir

Kapıyı açtığımda karşımda sercan görmeyi beklemiyordum.

Selin:S-sercaan.

Sercan:Aaa şansa bak burda mı oturuyordunuz. Ben de arkadaşımla şu karşıdaki eve taşındım da tanışmaya gelmiştim. Yemek yiyordun galiba, kurt gibi açım.

Diye içeri girdi ağzım açık onu izliyordum kapıyı kapatıp arkasından gittim. Emirle bizi evli biliyordu ve buna göre davranmalıydık.

Secan:Merhaba herkese.

Emir:Noluyor. Selin?

Selin:Eee gel biz seninle tabak getirelim.

Emiri bir şekilde mutfağa getirmiştim hızlı olmam gerekiyordu çünkü Furkan her an bir pot kırabilirdi.

Emir:Kim bu adam Selin noluyor.

Selin: bizim kulüpte hani sen dün aramıştım da kafede oturuyoruz demiştim ya o zaman o da ordaydı. Seninle konuşurken de yanımızdaydı işte sevgilin mi falan dedi. Barış ta kocası dedi yani evli numarası yapıcaz o gidene kadar.

Emir:İyi yapmış barış gözüm tutmadı bu adamı hiç. Furkana mesaj atar anlatırım durumu.

Selin:Tamam canım. Hadi gidelim.

Tabakları aldık ve içeri geçtik Emir de Furkana olayı anlatan bir mesaj atmıştı.Furkana bildirim geldiğinde bakmayıp telefonu bir kenara koydu.

Emir:Furkan baksana mesaja belki programdandır, önemlidir.

Furkan birşey olduğunu anlayıp telefonu eline alıp mesaja baktığında bir emire bir bana bakıp sercanın görmiyceği bir şekilde başını salladı.

Sercan:Barışla laleyi tanıyorum ama sizi tanımıyorum siz kimsiniz.

Emir:Bunu bizim size sormamız gerekir beyefendi çat kapı geliyorsunuz bir de masamıza oturuyorsunuz falan.

Sercan:Kusura bakmayın unuttum kendimi tanıtmayı. Sercan Yıldırım ben selinlerin kulüpte futbol takım kaptanıyım.Siz.

Emir:Emir Emre Elidemir, Aşçıyım ben de. Selinin de eşiyim.

Diyerek sandalyemi kendine doğru çekti ve elini beline doladı.Ben de gülümseyerek ona karşılık verdim

Sercan:Barış evli olduğunu söylemişti ama ben yüzük göremeyince inanmamıştım.

Barış:Yalan mı söyliycem sana.

Sercan:Sakin. Bir şey demedim.

Diye gevşek gevşek gülünce yanımda oturan barışın yumruğunu sıktığını gördüm boynundaki damarları da belirgnleşmeye başlamıştı masanın altından elimi dizine koydum.
Selin
Emir:Sürekli yemek yaptığım için yüzük takmıyorum. Selin de iki gün önce kaybetti.Otada Bi yalan yok yani. Böyle imalarda bulunmazsanız çok sevinirim.

Sercan umursamayıp Furkana döndü.

Sercan:Ee siz kimsiniz?

Furkan tam konuşacağı sırada barış lafa girdi

Barış:Sanane sercan, çarkapı gidin eve sofraya oturdun. Bugün Selin evde tek başına ya da tek yaşıyor da olabilirdi .Daha dün tanıştığın Evli! Bir kadının evine bu şekilde girmek ne kadar doğru.

Sercan:Yani barışçım bana diyorsun ama sen de o evli kadınla aynı evde yaşıyorsun bekar olarak.

Bu seferde Emir araya girdi.

Emir:Sercancım! Ben yarışma dolayısıyla burda deilim pek, o yüzden bazı kendini bilmezler olur ya çatkapı gelir sofraya oturur rahatsız eder falan diye ben rica ettim Lale ve barıştan burda kalmalarını.

Sercan susunca ben de gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum.

Sercan:Eee ben kalıyım o zaman artık evlerimiz karşılıklı ratık bol bol görüşürüz.

Ben geçirmek için kalkmaya
yeltenirken Emir ve barış beni durdurdu ve aynı anda.

Barış-Emir:Kapıyı biliyorsun...

Sercan başını sallayıp çıkınca biz de rahatlamıştık.

Emir:Bak Selin bu adamla muhattap olmuyorsun. Bu ne genişlik ya. Evli diye bildiği halde bu böyleyse. Barış gözünü seveyim bak sana emanet.

Barış:Merak etme sen aklın kalmasın.

Lale:Ya tamam kapatalım konuyu.

Furkan:Aynen.

Yemeğin geri kalanında başka şeylerden konuştuk sonrasında televizyonu açıp karşısına sıralandık.
Emiri ilk defa emirle izliyecektim.

Emir yine seçilmeyince söylenmeye başladım

Selin:Ya Allah aşkına aklın nerde senin. Kendini vermiyorsun ki hiç.

Emir:Ne bağırıyon be bilerek mi yapıyom ben.

Selin:Bana bak seçildin di mi.

Emir:Offf Selin işte bu yüzden seninle izlemiyorum.

Göz devirip arkama yaslandım. Emir de gelip yanağımdan öperek kolunun altına aldı.

Emir:Küsme, tamam özür dilerim.

Selin: İyi affettim.

Emir:Güzel ...E hadi yatalım artık.

Selin:Dur ben Furkanın yatağını hazırlıyım.

Emir:Nereye hazırlıycan.

Selin:Senin odandaki koltuğa yapıcam. Ya da sen benle yat vu gece Furkan da senin yatağında.

Başımı yana yatırıp kedi gibi bakıyordum. Gülerek başıyla onayladı beni.

Emir:Peki tamam.

Furkana dönüp

Selin:Çarşafları sen gittikten sonra değiştirmiştim ama rahatsız olursan değiştirebilirim yine.

Furkan:Yok, gerek yok rahatsız olmam.

Lale:Hadi o zaman yatalım çook uykum geldi benim.

Herkes yukarı çıkınca Emir giyinmek için kandi odasına geçti ben de üstüme değiştirip yatağa uzandım ve sosyal medyada gezinmeye başladım. Sercan istek atmıştı o sırada Emir geldi.Yanıma uzanınca kolunun altına girdim ve kafamı göğsüne koydum.

Selin:Sercan istek atmış.

Emir:Bu adam fazla oluyor Selin valla elimden bir kaza çıkacak.

Selin:Tamam sakin ol ya. Kabul etmedim zaten.

Telefonu elimden bırakıp beline sarıldım.

Selin:Bugün barış neden herşeyi anlatmadığımı sordu. Kendimi çok kötü hissediyorum Emir. Çocuk bana güvendi herşeyini anlattı ama ben...

Emir:Senin bir suçun yok. Eminin barış ta anlayışla karşılamıştır.

Selin:Öyle ama... Ne biliyim yaa.

Emir beni kollarıyla iyice sarınca ben de kollarımı beline doladım.O da belli etmese de çok canı yanıyordu. Annem öldürülmeden önce tecavüze uğramıştı ve ben bunu hala atlatamıyordum bence Emir de öyle ama dik durmaya çalışıyordu. Başıma böyle birşey gelirse yani biri bana dokunmaya kalkarsa ve ben bunu engelleyemezsem kendime çok kızardım emire böyle birşeyi yeniden yaşattığım için. Bunları düşünürken gözümden yaşlar birer birer düşmeye başlamıştı.

Emir:Şşşşhh. Yapma böyle bak.

Gözlerimi silip başımla onu onayladım ve gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Emir de beni iyice sarmalayınca işim kolaylşamıştı kendimi huzurlu bir uykuya bıraktım.

Merhaba,
Arkadaşlar sizce çok mu yavaş ilerliyorum?Ve bölümlerin uzunlukları nasıl? Yorum bırakırsanız sevinirim.
Umarım beğenirsiniz...
Sizi seviyorum....
(806 kelime)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin