28.Bölüm

683 53 21
                                    

Barış Murat Yağcı

Selin tuvalate gitmek için masadan kalktığından beri on dakika geçmişti.

Barış:Lale seline baksana bi gelmedi hala.

Lale:Evet. Ben de merak ettim.

Diyip kalktı çok geçmeden geri tek başına geri gelince soran gözlerle ona bakıyordum.

Lale:Tuvalette yok.

İyice telaşlanmaya başlamıştım telefonumu alıp selini aradım ama ulaşılamıyordu.

Barış: Allah Allah telefonu da kapalı dur bir de gidip ben bakıyım.

Lale beni başıyla onaylayınca ben de tuvaletlerin olduğu yere gittim. Kadınlar tuvaletinin kapısını aralayınca içerde kimse olmadığını görünce içeri girip tek tek kabinlere baktım ,boştu ordan çıkıp etrafa bakınmaya başladım tuvaletlerin girişini gören bir kamera vardı.lalenin anına geri döndüm

Barış:Lale sen eve git bir bak belki eve geçmiştir ben de kameralara baktırıcam.

Lale:Tamam .

Diyip gittiğinde ben de araya birkaç tanıdık sokarak güvenlik kameralarına bakmaya gitmiştim.

Güvenlik:Burda bir saat silinmiş.

Barış:Kimin yaptığını öğrenebilirmiyiz peki.

Güvenlik:Sanmıyorum.

Barış:Peki,teşekkürler.

Güvenlik:Rica ederim.

Odadan çıktığmda telefonum çaldı kim olduğuna baktığımda tanımadığım bir numaraydı.Açtığımda karşıdan sercanın sesini aldım.

Sercan:Alo.Naber barış.

Barış:Sercan şuan seninle hiç uğraşamam.

Sercan:Aaa.Neden.Sevgilin mi kayıp yoksa.

Dediğinde selini sercanın kaçırdığını görüntüleri de onun sildiğini anladım.

Barış:Lan adi herif ne istiyorsun lan kızdan

Sercan:Çok bişey değil canım benim olmasını istiyorum sadece ve birazdan istediğimi alıcam.Seni de belki son birkez bişey söylemek istersin diye aradım.

Barış:Sakın.Sercan sakın dokunma ona.

Sercan:Anlaşıldı sen bişey demiyceksin o zaman kapatıyorum ben barış çünkü biraz işim var malum.

Barış:Alo.Sercan.SERCAN.

Telefonu kapatmıştı ben napıcağımı bilmez halde orda dururken aklıma polisi aramak geldi.

Polisler gelince numarayı araştırmaya başladılar bense elim kolum bağlı duruyordum lale de gelmişti.Lalenin telefonu çaldı emir arıyordu açmadan bana baktı.

Lale:Söyliyim mi

Barış:Söyleme ,zaten çok boşladı yarışmayı selini sorarsa da duşta uyuyor falan de.

Lale başını sallayıp konuşmaya gitti.O sırada polisler gelip sinyal aldıklarını söylediler hemen olduğum yerden kalkarak arabaya atladım ve konuma doğru gidiyordum.Kaç kere hız sınırını aştım bilmiyorum ama umrumda da değildi.konuma geldiğimde hızla arabadan indim harabe bir evdi.Korkarak içeri girdim.Tek tek odaları gezerken aniden bir kadın çığlığı duymamla hızla sesin geldiği odaya geldim.Aniden kapıyı açınca Sercan elindeki sopayı birden düşürdü.Selin sandalyede bağlı sporcu atletiyle duruyordu büyük ihtimalle sopayı seline vurmak için kullanıyordu.Bir süre gördüğüm manzaranın etkisinden çıkamasam da kendime gelip direkt sercanın boğazına sarıldım öldüresiye dövüyordum .Beni durduran şeyse polisleri gelip beni sercanın üstünden almalarıydı. Gözüm seline kaydığında ağlamaktan gözleri şişmişti.Ellerni çözüp önünde eğilerek boylarımızı eşitledim.

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin