30.Bölüm

707 54 34
                                    

Nisa Selin Elidemir

Karakola gitmiş ifade vermiştik şimdiyse barış ve lale klübe antrenman için gideceklerdi ben de onlarla gidecektim ama antrenmanlara katılmama izin yoktu birkaç gün.Ben de o yüzden sadece izliyordum.Ama barışı...Ben tribünde hayranlıkla sevgilimi izlerken yanıma benim yaşlarımda esmer yakışıklı sayılabilecek biri geldi.

X:Merhaba

Selin:Merhaba.

Elini uzattı.

X:Caner ben.

Uzattığı eli kısaca sıkarak

Selin:Selin..

Caner:Memnun oldum Selin.

Gülümseyerek karşılık verdim ve yine barışa döndüm.Bu tarafa bakıyordu ve gözleri öfke doluydu bunun canerden kaynaklandığını anlayıp canerden biraz uzaklaştım.

Caner:Noldu.Rahatsız mı ettim.

Selin:Yok.Beni değil de..

Gözlerimle sahayı gösterdim.

Caner:Hmm sevgilin var anladım,hangisi.

Selin:Şurdaki ,mavi.

Barışı işaret ettim.

Caner:İyide orda mavili biri yok ki.

Güldüm.

Selin:Yok.Kıyafeti değil zaten, gözleri.

Caner:Seviyorsun onu belli.

Selin:Çok..

Barış yine bu tarafa bakınca gülümsedim.O da gülümseyip oyuna geri döndü.

Caner:O da seni seviyo belli.

Diyp eliyle sırtıma vurdu hafifçe ama sırtım zaten yara olduğu için canımın acısıyla hafif inleme çıktı ağzımdan.

Caner:Kusura bakma,acıttım mı.

Selin:Seninle bir ilgisi yok.Yaraydı da.

Caner başını sallayınca geri barışa döndüm ama o zaten benim dibimdeydi.

Selin:Barış..

Barış:Birşey mi oldu.

Selin:Yok,yok bişey olmadı.Antrenman bitti mi.

Barışın gözü canere kayınca ona bakarak cevap verdi.

Barış:Bitti.

Selin:Tamam.Gidelim.

Barış: Arkadaş.Kimdi?

Dedi hala canere bakarken.Caner de elini uzatıp.

Caner:Caner ben.

Barış bir uzatılan ele bir de canere baktı.Olay uzamasın diye lafa girdim.

Selin:Ee hadi barış Lale de çıkmıştır zaten.Hadi.

Barışı zorla kapıdan çıkarmayı başarmıştım ama onun gözü hala içerdeydi.

Barış:Ne diyo o sana.

Selin:Bişey demiyor sevgilim,sakin ol.

Diyip yüzünü ellerim arasına alıp başını bana çevirdim.

Barış:Tamam.Sakinim.

Gülümseyip dudaklarına küçük bir öpücük bırakınca tatmin olmamış şekilde bana bakıyordu.

Barış:Bu kadar mı.

Selin:Ne olsun istiyorsun sevgilim.

Barış:Gösteriyim mi.

Selin:Cık...Bir görücek barış.

Barış:Tamam o zaman eve gidelim hadi.

Diyip elimden çekiştirerek yürütmeye başladı.

Selin:Barış.Laleyi unuttuuk.

Barış bunu dememle bir anda durup  geri yürümeye başladı ben de peşinden sürüklüyordu.Voleybol sahasının oraya gelince lale daha yeni çıkıyordu onu da peşimize takıp çıkışa gitmeye başladık.Karşıda Caner bize doğru gelirken ben gerilmeye başlamıştım.

Caner:Merhaba.yeniden..

Barış durup yine az önceki sinirli haline dönmüştü anında.Derin bir nefes verip gözlerini kapattı.

Barış:Hayırdır bilader,ne istiyorsun.

Caner:Yok siz yanlış anladınız beni.Neyse siz meşgulsünüz sanırım iyi günler.

Diyip bizden uzaklaştı.Ben de barışa döndüm.

Selin:Barış bişey yapmadı  çocuk.Niye bu kadar tepki gösteriyorsun ki.

Barış:Korkuyorum..

Dedi.Sesi titremişti bunu söylerken.Ne kadar belli etmemeye çalışsa da o da olanlardan en az benim kadar etkilenmişti hatta belki daha fazla.Ben başını alıp omzuma koyduğumda o da hemen boynuma gömüldü.

Barış:Yine aynı şeyler olucak diye ödüm kopuyor.Haklısın fazla çıkıştım özür dilerim.

Selin:Ben özür dilerim bunu düşündüğünü düşünemedim.

Boynumda bir süre daha durduktan sonra başını kaldırdı.Gülümseyerek.

Barış:Hadi gidelim.

Başımla onaylayınca,laleye dönecektim ama onu bulamadım.Biraz daha gözümle ardıktan sonra biraz uzakta telefonla konuşuyor olduğunu gördüm.Az sonra konuşması bitip yanımıza geldi.Barış kim anlamında başını iki yana sallayınca lale de cevap verdi.

Lale:Emir yaa.Öyle napıyosunuz diye aramış.

Barış başıyla onaylayınca kulüpten çıktık ve eve geldik.Yemek hazırlama havasında olan kimse olmadığı için sipariş verdik ve film açıp izlemeye başladık.Kısa bir süre sonra yemekler de gelince bir yandan yemeklerimizi yiyor bir yandan da film izliyorduk .

Film bittiğinde yemeklerimiz de çoktan bitmişti saat de sekize gelirken televizyonu açtık ve masterchefi izlemeye başladık bugün ikinci dokunulmazlık oyunu vardı.Ve ben içimden bildiğim bütün duaları okuyordum en azından emirin tabağı kazansın diye.Bölümün ortalarında yani saat dokuz buçuğa gelirken kapı çaldı...

Eveeet

Öncelikle özür dilerim iki gündür bölüm atamıyorum.

Ailecek kovid testimiz pozitif çıktı dünden beri bunun etkisindeyim her ne kadar hafif atlatıyor olsam da psikolojik olarak iyi değilim açıkçası.Ama tabiki bölüm atmaya devam edicem sadece biraz kısa olabilirler veya grcikebilirler bu yüzden şimdiden özür dilerim.

Umarım beğenirsiniz .....

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin