Nisa Selin Elidemir
Barışla beraber eve gelmiştik laleyse sonra geliceğini söylemişti.Eve girer girmez barış kapıyı kapatıp beni kapıyla arasına almıştı.
Barış:Çok güzelsin.
Selin:Sen öyle görüyorsun.
Barış:Keşke dediğin gibi olsa.
Diyip boynumu öpmeye başladı.Arada hafif ısırıklarıyla inliyordum.Boynumdan dudaklarıma çıkarak alt dudağımı kavrayınca ben de onun üst dudağını kavradım.Sertçe öpmeye başlayınca duramıyacağımızı anlayınca dudaklarınızı ayırdım.O boşluğa düşmüş bir şekilde bana kedi gibi bakarken konuştum .
Selin:Lale gelir.
Barış:Ararım,bizim evde kalsın bu gece.
Selin:Saçmalama barış, ayıp.
Barış:Biz gidelim bizim eve.
Selin:Sen iyice sapıttın ha.
Dediğimi önemsemeden yendiden dudaklarıma yapıştı.Bacaklarımı beline dolayınca elleriyle kalçamdan tutarak beni kendine sabitledi.Ben yeniden dudaklarımızı ayırınca yine aynı şekilde bakıyordu kucağından inip elini tutarak dışarı çıktım ve onu arabaya götürdüm o da ne istediğimi anlamış bana ayak uyduruyordu.Barışların evine varınca torpidodan evin anahtarını bulup arabadan indi beni de indirip evin kapısını açar açmaz belimden tutup içeri soktu ve dudaklarıma yapıştı.Ben de yine bacaklarımı beline dolayınca o da aynı şekilde kalçamdan destekleyince yukarı kendi odasına götürüp hafifçe yatağa bırakıp ağırlığını vermeden üzerime çıktı.Hala öpüşürken bir eli le ensesindeki saçlarla oynarken diğer elim de tişörtününün içinde sırtıda geziniyordu.Dudakları boynuma inerken ensesindeki elim de karın kaslarına gitmişti.Hafif ısırıklar bırakıyorken ben de yavaşça inliyordum.Dudakları bu sefer de açıkta olan omzuma kaydığında üzerindeki tişörtü yukarı sıyırıp çıkarmaya çalışırken bana yardım ederek tişörtü tek hamlede çıkarıp yine eski pozisyonunu almadan önce benim üzerimdeki kazağı da çıkarıp beni sütyenimle bıraktı.Ben kıpkırmızı olurken o dudaklarını açıkta kalan göğüslerime bastırıp emmeye, ısırmaya başlayınca inlemelerim arttı.Eli sütyenimin kopçasını bulunca gözlerime baktı izin ister gibi.Başımı sallayarak onay verince sütyenimin kopçasını açmaya çalışıyordu ,başarısız olduğunu görünce ona yardım ederek kopçayı açtım o da sütyeni üzermden çekince göğüslerim tamamıyla gözleri önündeydi.Yeniden gelip dudaklarımdan başlayarak aşağı inerken inlemelerim artıyordu tırnaklarımı sırtına geçirince artık o da inliyordu.Dudakları göğüslerimden karnıma inince karnım yay gibi gerilmişti.Yavaşça kasıklarıma gelirken pantalonumu da çıkartımıştı.Onu durdurup yerlerimizi değiştirip bu sefer ben onu altıma alıp kasıklarına oturunca altımda hissettiğim sertlikle bir anda inledim.Dudaklarına yapışıp öpmeye başlayınca onun sırıttığını hissediyordum.
Dudaklarından boynuna indiğimde kısık sele inledi.Ben de göğüslerine indim yavaş yavaş ordan karın kaslarında bir süre oyalanıp pantolonunun kemerini çözüp sıyırdım hafifçe bu sayede ortaya çıkan kasıklarını ısırarak öpmeye başlayınca duyduğum yüksek sesli inlemeyle pantolonunu tamamen çıkarttım.Boxerındaki kabarıklığı görünce sesli bir şekilde yutkundum.Ellerim çamaşırının kenarlarına gidince yavaşça aşağı sıyırdım.Ortaya çıkan erkekliğini görünce tırsmadım değil.Çekinerek erkekliğini kavradığım.Yavaşça önünü öpüp yalamaya başladım onun inlemeleri artarken.Bir süre orda oyalandıktan sonra ani bir hareketle o beni tekrar altına alınca boş bulunup ufak bir çığlık attım.Oysa gülerek dudaklarımı öpmeye başlayınca ben de aynı şekilde karşılık veriyordum.Yavaşça ayrılıp kasıklarıma indi ve alt iç çamaşırı mı da üzerimden sıyırınca şartlar tamamen eşitti.Hafifçe sürtünürken o da ben de inliyorduk.Boğuk çıkan sesiyle konuştu