Barış Murat Yağcı
Eve gelmiştik laleyle birlikte biraz oturduktan sonra odama çıktım. Aklıma selin geldi ayıp mı olmuştu acaba kıza. Neyse aynı kulüpteymişiz zaten yarın gider konuşurum. Saat daha 6yıdı ve yapacak hiçbişey yoktu ben de üstüme rahat birşeyler giyinip, basket oynamak için klübe gittim.Barışın kıyafeti:
Kimse olmuyordu bu saatlerde o yüzden rahattım.
(Nisa) Selin Elidemir
Evde çok sıkılmıştım ve kulübe gidip antrenman yapmaya karar verdim ama tek başına zevkli olmadığından laleyi çağırdım ve şimdi yolda yürüyoruz klübe doğru. Bizim evden yarım saat sürüyor ama ben yürümek istemiştim ve laleyi de ne kadar o istemesede ikna etmiştim.
Selinin (Nisa) kıyafeti:(lalenin de selininde altına beyaz spor ayakkabı)
Lalenin kıyafeti:
İçeri girdiğinizde voleybol sahasının şuan temizlendiğini ve o yüzden kullanım dışı olduğunu öğrendik neyse ki bu saatlerde genellikle burda kimse olmazdı ve biz de basket sahasında çalışmaya karar verdik. Fakat içeri girdiğimizde yarı çıplak bir barış görmeyi beklemiyorduk - duk-diyorum çünkü Lalenin suratından da bu anlaşılıyor.
Barış bizi görünce önce bana sonra laleyle baktı soran gözlerle. O sırada gözlerine dikkatli bakınca gözlerindeki mavi tonu gördüm resmen içine çekiyordu insanı. Ama beni ilgilendirmez tabii Allah sahibine bağışlasın. Ben bunları düşünürken Lale söze girdi.
Lale:Abi ne işin var senin burada
Barış:Bu soruyu bu aralar çok sormuyormusun Lale.Ne işim olabilir ayrıca burda. Asıl soru siz niye voleybol değilde basketbol sahasındasınız.
Bunları söylerken üzerini giyinmişti bile bana da Bi rahatlama gelmişti niye gerildiğimi de anlamadım ya neyse.Haklı sorusuna cevap veren ben oldum.
Selin:Voleybol sahasında temizlik olduğu için kullanım dışıydı biz de buralar genellikle bu saatlerde boş olduğundan burda çalışalım dedik ama.. senin burda olduğunu bilmiyorduk.
Barış:E ben laleyle söylemiştim çıkarken.
Lale:Şeyyy...ben duymamış olabilirim.
Selin:Herneyse. Ee şimdi napıcaz?
O sırada telefonum çaldı emirdi
Emir:Güzelim, napıyosun
Selin:Klüpteyim canım antrenman için bişey mi oldu.
Emir:Yok olmadı bişey merak ettim sadece sesini duymak istedim. Şimdi kapatmam lazım canım görüşürüz sonra.
Selin:Tamam.. Görüşürüz.
Dedim ve telefon kapandı noldu acaba. O sırada Lale geldi ve sahanın öbür tarafına gideceğimizi söyledi biz de barışın olduğu yerden Bi metre kadar uzaklaştık ve antrenmana başladık. Aralıksız bir saattir antrenman yapıyoruz ve açıkçası canımız çıktı ve biz de biraz dinlenmek için tribünlere oturmaya karar verdik gözüm barışa kaydı ama Bi dakika o yanındaki Emir miydi basket oynuyolardı.
Selin:Emiiiir
Diye bağırdım dönüp bana bakınca ona doğru koşmaya başladım ve boynuna atladım o da karşılık verdi o an gerçekten çok özlediğimi farkettim emirin omzunun üstünden barışa kaydı gözü şaşırmış gibiydi ayrıldığımızda konuştum.
Selin:Neden gelmedin yanıma?
Emir:Çok konsantreydiniz bozmak istemedim.
Ve beni bırakıp laleyi de yanaklarından öptü.
Emir:Naber.
Lale:Gördüğün gibi işte. Aaa dur seni barışla tanıştırıyım gerçi tanışmış gibisiniz ama.
Dedi Lale barışa bakarak. Barış emire yaklaştı ve elini uzatıp konuştu.
Barış:Aslında tanışmadık sadece oynuyorduk öyle. Barış ben.
Emir de barışın uzattığı eli sıkarak karşılık verdi
Emir:Emir bende, memnun oldum
Barış:Bende.
Dedi.
Emir: Lale siz nerden tanışıyosunuz?
Lale:Barış benim abim gibidir yurttan tanışıyoruz biz.
Onlar konuşurken ben gidip emirin göğsüne yasladım başımı o da kolunu omzuma dolanmış Bi yandanda sohbet ediyordu ben şuan hiçbişey duymuyorum gerçekten çok özlemiştim.Kulğma gelen barışın sorusuyla gülümsedim.
Barış:Siz ne zamandır birliktesiniz.
Cevap veren ben oldum.
Selin:25yıldır.
Dedim emire bakarak o da gülümseyerek bana bakıyordu.
Barış:Nasıl?...
Selin:İkiziz biz, e doğduğumuzdan beri de birlikteyizBarış Murat Yağcı
Selin:İkiziz biz, e doğduğumuzdan beri de birlikteyiz
Selinin verdiği cevapla derin bir oh çektim içimden neden böyle olduğunu anlamamıştım evet güzel kızdı fazla güzeldi hatta ama bundan banane hayatıma başka birilerinin girmesine izin vermiycem yeniden aynı şeyleri yaşayamam o yüzden uzak duruyorum ve durmaya devam edicem.
Biraz sohbet edtikten sonra kalktık eve geldiğimizde saat 9 olmuştu Lale yemek hazırlayıp beni çağırdı yedik ve masayı toplayıp duş alıp yatağa attım kendimi aradan çok geçmeden uyumuşum zaten.Arkadaşlar okuyan beş, oy veren bir kişi var gerçekten çok emek veriyorum ve karşılığını da almak istiyorum..
Üçüncü bölüm için üç oy sınır koyuyorum üç oy olduğu an bölüm gelir.
Hepinizi seviyorum:) :) :)
(634 kelime)