Eveeeeeet ilk hikayeme başlıyorum ve açıkçası çok heyecanlıyım Bi hatam falan olursa şimdiden kusura bakmayın
Hikaye bir nisbar kurgusu olacak ama ben hikayeye BeLa çiftini ve Emir Elidemir ide katmayı düşünüyorum ve bundan rahatsız olacaklar varsa baştan okumamalarını rica ediyorum. Şimdi karakter tanıtımına geçelimBarış Murat Yağcı 26 yaşında profesyonel olarak basketbol oynuyor ve modellik yapıyor. 12 yaşındayken ailesi, iki yıl önce de sevdiği kadın tarafından terkedilmiş ve bu yüzden Lale ve Berkan dışında insanlara güvenemez. Lale ile yurttan tanışıyolardır ve onun için çok değerlidir, Berkan la ise çocukluktan arkadaşlardır yurtta kaldığı dönem iletişimleri kesilmiş, yurttan ayrıldıktan sonra da yeniden biraraya gelmişlerdir.
Nisa Selin Elidemir 25 yaşında profesyonel olarak voleybol oynuyor. Annesi gözünün önünde o küçükken öldürülmüştür ve o günden sonra babası madde kullanmaya başlamıştır. Bir yıl önce tedavi olmak için ankaraya giderken yolda ölüm haberi gelmiştir. Lale ile takımda tanışmış ve çok yakın olmuşlardır. Lale dışında bir de ikizi Emir vardır ve onların ikisi haricinde hayatında pek insan yoktur
Emir Emre Elidemir 25 yaşında profesyonel olarak basketbol oynuyodur ama mutfağa girince bırakmıştır, şimdiyse aşçılık yapıyordur ve Masterchef Türkiyeye yarışmacı olarak katılmıştır. Annesi gözünün önünde o küçükken öldürülmüştür ve o günden sonra babası madde kullanmaya başlamıştır. Bir yıl önce tedavi olmak için ankaraya giderken yolda ölüm haberi gelmiştir.Ikizi selinle birbirlerine çok bağlıdırlar. Lale ile de selin sayesinde tanışmış ve arkadaş olmuşlardır.Onun dışında da programdan Bi kaç arkadaşı olmuştur.
Lale Onuk 25 yaşında, profesyonel olarak voleybol oynuyor.Ailesi o çok küçükken ölmüştür 5yaşından beri yurtta kalıyodur ve 11yaşına yani Barış gelene kadar kimseyle konuşmayan birisidir fakat Barış geldikten sonra çok değişmiştir ona çok değer veriyordur ve - aralarında ne kadar bir yaş olsada - abisi olarak görüyodur. Selin ile takımdan arkadaşlardır ve çok yakınlardır. Berkan ile sevgilidir.
Berkan Karabulut 26 yaşında profesyonel olarak basketbol oynuyor barışla aynı takımda. Ailesiyle yaşıyor. Lale ile sevgili fakat henüz barışın ve lalenin tanıştığını dahi bilmiyor. Emiri de takımdan tanıyor fakat yakınken tanışma fırsatı olmadan Emir takımdan ayrılmıştır.
(
Bunlar ana karakterler daha eklenecek kişiler olacak)
Arkadaşlar ben Nisa ve emiri bu kurguda ikiz olarak düşündüm ve isimlerinin uyması için nisaya ikinci Bi ad koydum ve bu yüzden emire de koydum hikayenin devamında Nisa adı pek geçmiyecek ama karakter Nisa.
Umarım saçmalamamışımdır ve umarım kendim yazıp okumam:)
İlk bölümü en kısa zamanda gelicek
Yazım hatası vs. varsa kusura bakmayın :) :) :)