Credeam ca e Lisa persoana care ma scoate afara, dar la scurt timp realizez ca e tipul de la baie si spun.
- Off, tu?
- Dezamagita?! Ma intreaba el
- Cred doar ca se putea si mai bine. Spun eu si realizez ca acum sunt eu cea fara bun simt.
- Erai dezorientata si daca nu te scoteam de acolo, ajungeai la scurt timp sac de box. Spune el nervos
- Scuza-ma. Iti mulțumesc pentru ca m-ai scos de acolo, chiar iti sunt recunoscatoare. *Spun eu sincerNu cred ca se astepta la asta pentru ca s-a blocat pentru o fractiune de secunda, dar apoi a zambit
- Ti-as cere si eu scuze pentru faza de la baie, dar presupun ca suntem chit. *radem impreuna*
- Ai cu cine sa te duci acasa? In seara asta nu se va mai putea intra aici.
- Sunt cu o prietena, insa nu a iesit inca de acolo.
- Ok, spune el si pleaca.Ma asez pe o bancuta din apropiere si o sun pe Lisa, dar ea nu raspunde.
Astept de vreo 30 minute si ea nici nu raspunde si nici nu mai e in club. Incep sa ma panichez. Imi fac fel si fel de filme cu tot ce ar fi putut patii.- Se pare ca prietena ta nu mai apare. Vrei sa te duc eu? *Apare iar tipul de la baie
- Lisa nu ar pleca niciodata fara mine.
- Si totusi, nu e nici afara, nici in club. Spune el si imediat telefonul meu incepe sa sune. E Lisa
- Unde naiba esti? O intreb eu
- Acasa. Adam(singurul ei prieten pe care pot spune ca intr-un viitor l-as numi prieten) m-a scos din club. Nu te-am gasit si la telefon nu aveam baterie, asa ca am plecat sperand ca esti acasa. Cum am aprins telefonul te-am sunat.
- Mda, bine. *si ii inchid telefonul
- Deci te duc eu?
- Multumesc, dar stau aproape. Fac 10 minute pe jos pana la blocul unde locuiesc.
- Toti betivii din club s-a imprastiat prin zona asta dupa bataia din seata asta si tu vrei sa pleci singura pe jos? Nu fi copil, haide.Imi dau seama ca are dreptate si incuvintez..
Drumul spre casa a fost scurt, dar foarte tacut. Nu ne-am spus niciun cuvant tot drumul, pana in fata blocului meu cand i-am multumit si ne-am urat reciproc noapte buna.
Cand am intrat in apartament, Lisa era in sufragerie, asteptandu-ma.
Nu aveam chef sa vorbesc cu ea, asa ca am ignorat chemarile ei si m-am dus direct in baie unde am facut un dus ca apoi sa ma pun in pat.
Am inceput sa ma gandesc la tipul din seara asta al carui nume nici macar nu il stiu. La cum mi s-a parut un nesimtit in baie, si la cat de frumos s-a purtat dupa. A scos o necunoscuta din multime si s-a asigurat ca ajunge acasa in siguranta. Nu multi ar face asta..
Zambesc la gandul asta, apoi ma gandesc ca sigur nu il voi mai intalni niciodata..
Adorm curand..
CITEȘTI
~Toxic~
Любовные романыAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...