38

36 7 0
                                    

Urmatoarele zile am umblat mai mult decat ar fi trebuit, tinand cont de burtoiul meu imens si apropierea de termen; insa eu cu Ed am decis sa facem nunta inainte de venirea pe lume a micutei noastre iubite pentru ca ea sa se nasca intr-o familie adevarata, si sa poarte numele pe care il port atat eu, cat si el.

Primele zile am organizat mutarea din apartamentul pe care il imparteam cu Lisa.
Toti cunoscutii au sarit in ajutor, de la Lisa, Adam..pana la Jess si creola de era cu Ed atunci.
Am lasat ranchiuna deoparte de mult. Am inteles ca atunci cand e iubire adevarata, doar noi putem sta in calea ei.
Noi, orgoliul, incapatanarea..

Dupa instalarea in noua mea casa, am pornit in cautarea unei rochii de mireasa potrivită.
Ed, Lisa si ceilalti nu vor sa ma lase sa ma ocup si de celelalte pregatiri, le e teama sa nu ma solicit prea mult. Dupa diverse contradictii, am renuntat si m-am conformat in a cauta rochie.

Visul meu de mic copil a fost sa am o nunta de vis, cu o rochie de mireasa ca de printesa, insa sarcina nu prea imi permite lucrul asta.
Nu regret nicio secunda ca trebuie sa renunt la asta, pentru ca timpul m-a invatat ca nu toate visele sunt realiste, dar asta nu inseamna ca realitatea nu este la fel de frumoasa.
Acum visez doar sa fiu sotia lui, si chiar nu conteaza daca nu voi avea rochia de mireasa mult visata sau ca petrecerea va fi una restransa..
Conditia mea actuala nu mi-a permis nici sa caut prea mult, insa am gasit o rochita din tafta alba, larguta si pana la genunchi, cu dantela inflorata pe partea superioara si manecuta din dantela pana la cot.
Pentru coafura am optat pentru onduleuri usoare si o coronita din floricele.
Din spusele lui Ed si din poze, ceremonia va avea loc in aer liber tinand cont ca suntem in toiul verii.

La scurt timp, totul era pregatit..

                            ***

- Nu imi vine sa cred ca maine ne casatorim. *spun eu in timp ce il privesc pe Ed cum imi mangaie burtica si vorbeste cu fetita noastra.
Nu spune nimic, insa imi zambeste duios si imi aseaza pe buze un pupic ce ma face sa simt fluturi in stomac.
Am trecut prin atatea impreuna, dar pana si acum atingerea lui imi da fiori si simpla lui prezenta ma face sa simt ca plutesc pe un norisor deasupra tuturor.
Sunt sigura ca il iubesc cum sunt sigura ca respir.
Sau poate respir doar pentru ca il iubesc.
Cine stie?! Stiu doar ca sunt fericita, si nu exista cuvinte care sa descrie aceasta fericire..

~Toxic~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum