Restul serii il petrec in compania lui Jess. E un baiat amuzant si chiar reuseste sa ma scoata din starea in care sunt, si sa ma faca sa zambesc; asa ca la scurt timp reusesc sa zambesc cu adevarat, nu doar sa ma prefac.
Lisa imi arunca priviri pentru a vedea cum ma simt, stie ca nu mi-a picat bine. Dar dupa cateva zambete ca raspuns, pare sa se convinga ca sunt totusi in regula.
Jess nu a plecat toata seara de langa mine. Stiam ca ma place inca de mult timp, dar eu l-am tratat tot timpul ca pe o cunostinta, iar el nu a insistat.
Dupa toate sucurile baute, nevoia mea de a merge la baie devine tot mai pregnanta, asa ca ma scuz la Jess si ma ridic de langa el.
Cum urc scarile, cineva ma prinde de mana si ma trage in cea mai apropiata camera
- Ce crezi ca faci? *ma intreaba Ed
- Poftim? Merg la baie..
- Stii ca nu la aia ma refer. Ce crezi ca faci cu ala?
- *rad* Nu cred ca esti persoana indicata sa ma intrebi asta.
- Stim amandoi ca nu cu el vrei sa fii. Ce o sa faci? O sa te folosesti de el?
- Esti absurd si habar nu ai de nimic. Jess e doar un amic, dar daca ar fi mai mult oricum nu ar fi treaba ta. *spun nervoasa si dau sa ies din camera
Dar ma prinde de mana inainte sa deschid usa si ma lipeste de usa, apropiindu-se de mine.
- Nu face asta. *spune brusc si ma sarutaPentru prima oara il resping si ma apropii de el.
- Nu face tu asta! *zic eu* Nu poti aparea din senin cu pretentia ca iti apartin, nu ma poti saruta ca apoi sa dispari cu zilele, nu poti petrece o noapte cu mine pentru ca apoi sa te vad cu alta.
- Ti-am spus ca nu ar trebui sa ma cunosti.
- Da, incep sa cred ca ai avut dreptate!Se blocheaza si se indeparteaza de mine. Daca nu as sti mai bine, as spune ca am zarit o urma de durere in ochii lui.
Deschid usa si plec.
Ma duc acasa. Nu mai pot sta acolo.Urmatoarele zile nu am mai iesit pe nicaieri, cu nimeni. Incerc sa evit orice contact pe care l-as putea avea cu el.
Ceilalti nu sunt uimiti, sunt obisnuiti ca eu sa nu ies, dar Lisa stie. Stie tot, de aceea nici macar nu insista sa ies cu ei. In schimb, incearca sa stea cat de mult poate cu mine. Ii sunt recunoscatoare, dar acum as prefera linistea. Sunt examenele finale saptamana urmatoare, asa ca as prefera sa ma concentrez pe asta.
Asta e scuza mea pentru oricine intreaba de ce nu ies din casa.Seara primesc un mesaj de la Ed cu "Mi se pare mie sau ma eviti?". As vrea sa ii raspund, dar decid ca daca o fac, nu voi putea trece niciodata peste. Asa ca inchid telefonul si ma pun pe invatat.
*****
A trecut o saptamana si jumatate de la mesajul lui. Am trecut peste examene cu note decente si de 2 zile pot spune ca am intrat in vacanta.
Imi umplu cada cu apa fierbinte, si incerc sa scap de stresul cumulat in ultimul timp.
Imi usuc parul, imbrac o rochita scurta de noapte, iau o punga de chipsuri si ma asez pe canapea la un film cand incepe sa sune soneria de la usa.
CITEȘTI
~Toxic~
RomanceAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...