4

75 18 0
                                    

Ziua de duminica trece repede; in mare parte lucrand la proiectul de la facultate.
Urmeaza 5 zile strict de facultate si stat acasa cu Lisa. Ea crede ca am fost suparata pe ea ca m-a lasat acolo, asa ca zilele astea a incercat sa se revanseze desi i-am spus in repetate randuri ca nu are de ce si ca nu am fost suparata pe ea. M-a enervat situatia, dar nu a fost vina ei.
Seara de vineri seara vine repede si decid sa vad un film cand Lisa iese din camera pentru a se duce la baie. Sigur iese undeva asa ca o intreb
- Iesi undeva in seara asta?
- Da, m-a sunat Jenny ca se strang acasa la Adam mai multi prieteni. Vrei sa vii?

Raspunsul meu o ia prin surprindere
- De fapt, chiar as vrea.

Cred ca si eu am fost suprinsa ca am spus asta, dar in seara asta nu vreau sa stau in casa.

- Suuupeer!! *exclama ea si ma ia in brate

In 2 ore eram in fata casei lui Adam. Casa e prea modest spus avand in vedere ca acesta locuia intr-o ditamai vila. Totusi, era un baiat de treaba si nu i se urcasera banii la cap.
Sunam la usa si deschide chiar Adam
- Buna, fetelor. Cat, chiar ma bucur ca Lisa a reusit sa te scoata din casa *spune el razand
- De fapt, de data asta a vrut ea
- Esti bine? Ai temperatura? *spune punandu-mi mana pe frunte si razand chiar mai puternic.

Intram, salutam pe toata lumea si mergem cu Adam care vrea sa ne faca cunostinta cu varul lui, Ed. Cand ridic privirea observ ca Ed este chiar tipul din club..
Acesta da mana cu Lisa, apoi cu mine si spune:
- Incantat
Lisa: - Placerea e de partea mea
Eu tac..
Seara aceasta e placuta, stam si povestim, glumim, vorbim. Timpul trece repede.
Neobisnuita cu statul tarziu, oboseala incepe sa apara, dar dau fuga la bucatarie sa imi fac o cafea.
Caut zaharul cand aud din spatele meu
- Asta cauti? *intreaba Ed
- Da, multumesc.
- Deci ea e prietena care te-a lasat in club?
- Mda *murmur
Acum ma cunosti? Ca mai devreme parea ca nu
- Practic nu te cunosc nici acum, si nici mai devreme nu o faceam *raspunde arogant
Tac si imi vad de cafeaua mea. Raspunsul lui m-a enervat. Stie la ce ma refeream..
- Uite, nu am intentionat sa ma prefac ca nu te cunosc, dar nu ma asteptam sa te gasesc aici asa ca nu am stiut cum sa reactionez. Oricum, daca stii ce e mai bine pentru tine, ar trebui sa nici nu-ti doresti sa ne cunoastem vreodata cu adevarat.

Raman blocata si il privesc in timp ce pleaca..
Ce naiba e in neregula cu omul asta?

Restul serii curge tot mai lent. Incerc sa ignor prezenta lui, insa simt un disconfort continuu. El se baga in seama cu mine, si tot el zice ce zice..
Raman tacuta pe parcursul serii si imi gasesc confortul in telefon.

~Toxic~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum