Deschid ochii si primul lucru pe care il vad este iubitul meu..
Ma priveste cu un zambet dulce, ma saruta si isi plimba degetele pe trupul meu..- Te-ai trezit exact la timp pentru micul dejun. Sau pranzul.. *spune el si rade
- Pranzul?? Cat e ceasul?Caut repede telefonul si vad pe ecran "12:17"
- Wtf!! De ce m-ai lasat sa dorm atat? Trebuia sa ma trezesti *spun eu in timp ce ii arunc perna pe fata
- Nici eu nu m-am trezit de mult. Suficient cat sa cobor sa cumpar cate ceva si sa pregatesc micul dejun.
- Tu?? Sa pregatesti micul dejun? Ce ai gatit? Sandvis-uri? *ma bufneste rasul
- Haha *spune el ironic si imi arunca el perna pe fata de data asta.Se ridică din pat si il urmez la bucatarie. Masa era toata aranjata.
Un trandafir rosu in centrul ei, petale insirate peste tot si farfurii cu oua si bacon si paine prajita, unt, dulceata si nelipsita ceasca de cafea.
Ma arunc in bratele lui si ii soptesc "Esti cel mai bun iubit".- Ma gandeam sa mergem si noi azi in parcul de distractii. Sau la film, unde vrei tu.. numai sa fim impreuna *spune el
- Uraa, parc de distraaaactiiii *spun eu si sar in sus de bucurie
Rade, dar zambetul ii piere cand ii pun intrebarea urmatoare- Ne dam in hammer, nu?
- In ce??
- Stii tu, chestia aia in forma de ciocan care te tine cu capul in jos
- Stiu foarte bine ce *isi da ochii peste cap* dar eu in aia nu ma urc nici mort. Ba nu, rectific. Nu ma urc pentru ca nu vreau sa mor!! *spune el clar si raspicat.Rad si ma apuc sa spal vasele.
**
In parcul de distractii totul a fost perfect. Ne-am dat in masinute, am mancat popcorn si vata pe bat si am facut primele noastre poze impreuna in roata panoramica.
Sentimentul pe care il am de fiecare data cand mana lui ma atinge nu il pot descrie nici in mii de cuvinte.
E ceva supranatural, inuman..si totodata involuntar.Am ajuns acasa destul de tarziu, dar in dormitor am ajuns si mai tarziu. Aveam nevoie unul de altul ca de aer.
Tanjeam dupa apropiere, dupa mirosul lui..
Ador sa ii simt pielea sub mainile mele..
Il ador pe el.
Acum si pentru totdeauna.
CITEȘTI
~Toxic~
RomanceAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...