Dupa inca o runda de dragoste si 2 ore de stat unul in bratele celuilalt, ni se face foame asa ca trag tricoul lui pe mine si merg sa vad ce gasesc la el pentru a face de mancare.
Nu sunt deloc surprinsa cand deschid frigiderul si tot ce vad e: bere, suc, ciocolata. In dulapul din dreapta sus gasesc un borcan de nutella si ingredientele necesare pentru pancakes. Ed e la dus, asa ca imi fac linistita de cap si ma apuc de compozitia necesara. Iubire&clatite cu Nutella. Ce frumoasa e viata..
Fredonez melodia "You belong with me" cand Ed iese de la dus.
Ramane in tocul usii si incepe sa rada cu cel mai dulce ras posibil.- Ce-i? *il intreb eu
- Nnnimic * raspunde el in timp ce rade
- Serios, spuuunee..
- Nimic, doar ca esti atat de frumoasa cu dunga aia de faina pe frunte, fredonand melodiile lui Taylor Swift. E ceva angelic *spune el cu o sinceritate neindoielnica
- Cee??Si dau cu podul palmei sa sterg faina de pe fata mea.
Rade in hohote.
- Mai rau ai intins-o. *zice printre chicote.
- Ah, razi?!
Si iau o mana de faina, ma apropii de el si i-o intind pe fata. Ma bufneste rasul chiar cand el se opreste brusc.- Cine se joaca cu focul, se arde. *spune el
Si ma ia in brate, intinzand faina si pe mine si pe el. Dupa cateva minute, ne oprim amandoi din ras si ii zic.
- Acum trebuie sa fac dus.
- Facem amandoi.
Si ma ridica in brate, imi asez picioarele in jurul lui, ii dau un pupic pe nas si apoi il sarut.
Cand am ajuns in baie, deja eram amandoi complet dezbracati iar hainele noastre aruncate undeva intre bucatarie si baie. Da drumul la apa si ma saruta. Mainile sale parcug kilometrii pe corpul meu cu buretele pe care a pus gel de dus.
Simt cum se incalzeste corpul meu tot mai mult cu fiecare secunda care trece. Imi saruta fruntea, obrajii, gatul.
Daca nu fac ceva rapid, simt ca voi exploda. Asa ca imi trec degetele prin parul lui, imi lipesc buzele de ale lui si imi incolacesc picioarele in jurul lui.
Ma saruta cu atata pasiune incat nu imi doresc nimic mai mult decat sa il simt.- Te vreau *ii spun
- Ma ai * imi soptesteSi il simt mine. Il vreau, am nevoie de el. Corpul meu freamata la atingerea lui, respiratia mea e greoaie si sacadata, buzele mele tanjesc dupa el. Si stiu ca si el simte la fel. O simt.
In acel moment realizez ca sunt indragostita de el irevocabil si iremediabil. Ca sunt indragostita de el cum nu am fost de nimeni niciodata. Ce prezenta lui mi-a devenit vitala.. sunt dependenta.
CITEȘTI
~Toxic~
RomanceAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...