39

39 7 0
                                    

De azi dimineata alerg de colo colo incat nu mai stiu nici de mine.
Am emotii mai mari ca niciodata si simt un nod in gat..nu mi s-a permis sa il vad pe Ed ca cica aduce ghinion ca mirele sa vada mireasa inainte de nunta.. Superstitii prostesti..

- Nu te mai misca atata, ca nu reuseste fata asta sa iti termine machiajul la timp. *zice Lisa
- Pai mai dureaza mult?
- Ai rabdare femeie, ca abia a inceput. *isi da ochii peste cap*
         Oftez si incerc sa ma linistesc. Fetita mea e linistita, cred ca si ea are emotii.

Nu-mi prea amintesc evenimentele anterioare, dar acum ma aflu langa Ed, pe un piedestal alb in fata preotului ce urmeaza sa ne cunune si tot ce pot observa este cat de frumos arata in smochingul negru pe care il poarta azi.
Zambeste si zambetul lui imi face genunchii sa se inmoaie.
                          ***

- Eu, Eduard Stiles, promit sa te iubesc in momentele usoare, dar si in clipele grele, cand viata pare o poveste frumoasa, dar si cand ne pune la incercare, cand iubirea noastra e simpla, dar si cand trebuie sa luptam pentru ea. Promit sa te respect si sa te iubesc in fiecare zi la fel sau poate chiar mai mult.

Promit sa-ti ofer ceea ce am mai bun si sa nu iti cer mai mult decat imi poti oferi. Promit sa te respect si sa nu uit ca interesele, dorintele si nevoile tale sunt la fel de importante precum ale mele. Promit ca vei avea mereu atentia mea, dragostea mea si ca voi aduce acestei relatii momente frumoase. Promit sa te iubesc mereu, indiferent de circumstante si indiferent de ceea ce se va intampla in viitor. Cand vei fi fericit, ma voi bucura pentru tine, cand vei fi trist, te voi face sa zambesti.
- Eu, Catherine Elissabet Scott, promit sa-ti ofer ceea ce am mai bun si sa nu iti cer mai mult decat imi poti oferi. Promit sa te respect si sa nu uit ca interesele, dorintele si nevoile tale sunt la fel de importante precum ale mele. Promit ca vei avea mereu atentia mea, dragostea mea si ca voi aduce acestei relatii momente frumoase. Promit sa te iubesc mereu, indiferent de circumstante si indiferent de ceea ce se va intampla in viitor. Cand vei fi fericit, ma voi bucura pentru tine, cand vei fi trist, te voi face sa zambesti.
- Va declar sot si sotie! Poti saruta mireasa! *rosteste preotul

Sarutul lui ma trimite pe lumi nemaivazute si ma face sa uit pana si cine sunt. Ma pierd cu totul in imbratisarea lui cand un val de caldura ce trece printre picioarele mele ma trezeste la realitate.

Mi s-a rupt apa..

~Toxic~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum