Tot restul zilei am fost distrasa, nu m-am putut concentra deloc la cursuri. Am stat cu gandul la el si la seara trecuta. Am zambit ca fraiera toata ziua.
Cand am ajuns acasa si m-am intalnit cu Lisa, i-am povestit tot ce s-a intamplat cu Ed, incepand cu seara din club.- Nu zic ca e rau, dar vreau doar sa ai grija cu el. Stiu de la Adam ca el se joaca cu fetele. Nu a avut niciodata o relatie pe bune, iar tu nu esti asa *spune ea
- Mi-a spus chiar el asta. Am incercat sa stau departe, dar in ciuda eforturilor mele, cred ca ma indragostesc de el..si mi-e teama.M-a luat in brate si am mai stat impreuna cateva ore, desi gandul meu a stat tot timpul la el. Nu mi-a mai dat niciun mesaj.
Am depus tot efortul omenesc posibil sa nu ii dau niciun mesaj si sa astept sa dea el, dar nu am rezistat tentatiei si i-am scris " Hei. Ce faci?"
Raspunsul lui a venit cu intarziere.
Un simplu mesaj cu "Bine", ceea ce doar m-a enervat si m-a facut sa ma indoiesc si mai tare de situatie si sa regret ca l-am cautat.
Dar pana am adormit, m-am gandit tot timpul la el.A doua zi, vineri, am avut un singur curs la facultate, la care am decis sa nu ma duc pentru ca ma aflam intr-o stare deplorabila.
Stau de ore intregi in pat si ascult muzica cand primesc un mesaj. Ridic cu nerabdare telefonul, crezand ca e Ed, dar numele "Adam" e scris pe telefonul meu." Hei. In seara asta am decis sa dam o petrecere cu totii la mine. O sa fie distractiv, Cat. Sper sa vii. "
Nu am citit bine mesajul ca primul gand a fost ca acolo va fi si el. Acel "el". Decid sa ma duc. Sa ma aranjez asa cum nu am mai facut-o de mult, si sa apar acolo cu un zambet larg afisat pe fata.
Dau fuga la Lisa in camera ca sa mergem la cumparaturi in mall.
Cumparam tot ce avem nevoie si plecam spre casa.Fac un dus, imi indrept parul, imi fac un smookey eyes caruia ii aplic si o urma de sclipici, trag pe mine rochia neagra si mulata ce am cumparat-o din mall si o pereche de botine cu toc din dulap. Fug la Lisa
- Mhm, de mult nu te-ai mai aranjat asa. Vreun motiv anume? *intreaba ea
- Cred ca stii raspunsul. Hai sa mergem.La intrare, afisez si zambetul promis si intru cu incredere.
Dar atat increderea, cat si zambetul imi sunt distruse imediat ce il zaresc pe Ed in compania unei fete. El e pe canapea, ea la el in poala. Mana lui dreapta e asezata pe coapsa ei, in timp ce mana stanga se afla in jurul taliei ei.
Corp de fotomodel, par cret, creola. O nimica toata..
Acum inteleg ca avea dreptate cand spunea ca nu ar trebui sa il cunosc.
Simt un amalgam de sentimente. Nervi amestecati cu dezamagire. Imi vine sa plang. Imi vine sa plang ca am fost asa fraiera. Dar nu voi face asta. Stiu cine sunt, ce imi doresc, si nu o sa ma multumesc cu putin.
Asa ca decid sa ma asez langa Jess (un baiat din grupul nostru de prieteni) si sa ignor prezenta celor doi.
CITEȘTI
~Toxic~
RomanceAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...