A doua zi dimineata ma trezeste un mesaj de la Ed.
" E totul in regula acolo? Sunteti bine? Suna-ma pentru orice ai nevoie. La 13:30 sunt acolo. "
Zambesc si ii apelez numarul- S-a intamplat ceva? *intreaba el, speriat
- Nu, e totul in regula. Voiam doar sa vad ce faci.
- Pai..putina treaba.
- Aah, atunci te las. Ne vedem la ora stabilita.
- ok. Va iubesc.
Si inchide telefonul. Ma dau tiptil jos din pat si imi fac o cafea numai buna pentru cateva tigari.
Da, stiu ca ar fi trebuit sa ma las de ele in sarcina, dar nu am reusit..
Mananc ceva, fac un dus si ma imbrac. E 13:40 si Ed nu a ajuns.
Scot telefonul sa il sun cand aud soneria.- Hei. Scuze ca am intarziat, nu am terminat treaba atat de repede precum credeam.
- Nu e bai, avem timp suficient *raspund eu
Si fortez un zambet. Incerc sa ma prefac ca nu observ oboseala ce ii intuneca chipul. Pare ca nu a dormit toata noaptea..
Daca il intreb, mi-e teama ca nu imi va conveni raspunsul si..ce nu stiu, nu ma afecteaza.Ne aflam in fata clinicii unde lucreaza doamna doctor ginecolog. Ed aproape ca se cearta cu domnii de la parcare. E agitat..iar eu stiu ca starea lui se datoreaza acestui ecograf.. In aceeasi stare eram si eu la primul..
Ne asezam in sala de asteptare si in nici 5 minute suntem intampinati de doamna doctor.
Intram in cabinet, ma asez pe pat.
Doamna doctor imi unge burtica cu gelul special ce favorizeaza transmiterea ultrasunetelor in timp ce ma intreaba cum a decurs totul de la ecografia anterioara si cum m-am simtit.
Fruntea lui Ed prezinta numeroase broboane de transpiratie si se muta de pe un picior pe altul. Agitatia sa creste notabil cu apropierea momentului cand dna. doctor trebuie sa imi aseze sonda pe abdomen.
Il chem langa mine si il iau de mana, ceea ce il face sa se detensioneze putin.
Asta pana cand dna. doctor incepe sa ii arate manutele, piciorusele, nasucul si ochisorii fetitei noastre.
Nu isi mai poate stapani lacrimile..
Ma uit la el si lacrimile imi dau si mie. Regret atat de mult ca nu i-am spus de atunci..
Ed se linisteste intr-un final iar dna doctor ne spune ca sarcina a evoluat foarte bine.
Fetita noastra cantareste 2.5 kg si are aproximativ 43 de cm. Toate organele ii sunt dezvoltate corect si de acum mai trebuie sa creasca doar putin si in curand o vom putea tine in brate.
CITEȘTI
~Toxic~
RomanceAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...