Zilele urmatoare le-am petrecut impreuna; cand la mine, cand la el. Glumind, povestind, ascultand muzica, cunoscandu-ne..facand dragoste.
- Esti singura fata care a ramas vreodata peste noapte la mine *spune el intr-o dimineata.
- Dar au fost fete aici.
- Nu iti pot spune ca nu, dar niciodata nu le-am permis sa doarma cu mine. Nu stiu, am considerat ca asta e spatiul meu si nu am vrut sa il impart cu nimeni..pana la tine. Cu tine a fost diferit de la inceput.Ma lasa fara cuvinte, asa ca imi asez mainile pe obrajii lui si il sarut pentru a-i arata ce simt. Sunt fericita si vreau sa stie asta. Ma asez in bratele lui si inhalez parfumul ce imi inunda simturile de fiecare data.
- Aici e locul meu. *ii spun
- Pentru totdeauna *raspunde elMa strange si mai tare in brate si simt cum pulsul mi-o ia razna si inima sta sa-mi sara in piept.
Mereu am detinut controlul asupra sentimentelor mele, insa de data aceasta simt ca ma pierd complet. Dar viata nu se masoara in momente in care respiram, ci in momente care ne taie respiratia.
***- Hai sa iesim si noi cu ei in seara asta *ii spun eu, facand ochii de catelus
- Mai bine stam aici, impreuna.
- Hai macar sa mergem cu ei la Starbucks. Mi-a dat Lisa mesaj ca ei se strang acolo.
- Deja te-ai plictisit de mine? *ma intreaba el, vizibil iritat.Renunt imediat la idee. Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand i-am propus sa iesim cu grupul, a gasit un motiv sa refuze.. poate sunt eu paranoica, dar parca nu vrea sa se afiseze cu mine.
* Dimineata *
- Trebuie sa plec *ii spun
- Ba nu, nu trebuie.
- Sunt aici de 5 zile, Ed. Chiar trebuie sa ajung si acasa. Cred ca Lisa isi face griji.
- Off, bine, dar te duc eu acasa.
- Suuuper.Il iau in brate si il sarut.
CITEȘTI
~Toxic~
DragosteAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...