De data aceasta, Adam s-a intrecut pe el. Casa arata senzational, luminata complet cu lumini de seara. Muzica super si toata lumea pare sa se simta bine. Merg in spatele lui si tip..
- Laaa muuultiii aaaniii!!! *il imbratisez si el imi raspunde
- Muultuuumeesc.
- Ti-am luat ceva. Sper sa iti placa.
- Cat, nu trebuia. Stii ca cel mai bun cadou e ca ai venit.Desface cutiuta si cand vede ceasul, privirea i se umple de multumire si ma imbratiseaza din nou. Se pare ca am nimerit-o.
Imi arata locul unde a amplasat barul de bauturi si il las sa intampine si ceilalti invitati. Oricum, tot ce imi doresc eu acum e sa vad daca a ajuns si el, sau unde e..
Esuez in a-l gasi, asa ca ma asez pe canapea cu o sticla de Pepsi langa mine. Curand se strang mai multi: Lisa, Adam, Jenny, Jeremy, Danna, Jess, Silvie si altii.
La scurt timp apare si persoana pe care o asteptam cel mai mult.
Atunci realizez emotiile pe care le am. Il privesc fugitiv si las capul in jos, privind doar cu coada ochiului.
Il imbratiseaza pe Adam si ii da cadoul.
Ne saluta pe toti si cand ajunge la mine spune- Aici era fata mea. *zambeste si vine si ma saruta.
Jur ca simt ca imi sta inima in loc. Mi-am facut atatea griji degeaba.. dar imi era teama. Imi era atat de teama de comportamentul lui..
Cand in final buzele noastre se dezlipesc, observ ca cei din jurul nostru au ramas blocati.
- Mi se pare mie sau aveti ceva sa ne spuneti? *intreaba Adam, rupand tacerea ce s-a lasat in jur
- Cred ca tocmai v-am aratat *raspunde baiatul care trezeste in mine cele mai intense sentimente posibile.
Si isi pune mana in jurul meu..- Esti mai frumoasa ca niciodata *imi sopteste la ureche
- Doar ca sa ne potrivim *ii raspund euIl iubesc.
Pur si simplu il iubesc.
Poate e prea devreme sa simt asta, dar o simt. Nu i-o spun pentru ca mi-e teama sa nu maresc nota prea tare, dar o simt..
O simt atat de intens..cu fiecare milimetru din inima mea.Zambesc si imi asez capul pe umarul lui in timp ce bratele lui imi sprijina trupul. Aici ma simt in siguranta, aici ma simt acasa.. aici trebuie sa raman.
Spunea cineva ca trebuie sa fugi de baiatul care iti face inima sa bata mai tare, si sa il iubesti pe cel care iti face inima sa se simta in siguranta.
Dar baiatul asta cand imi face inima sa bata mai tare, cand ma face sa ma simt acasa..
El nu imi provoaca fluturi in stomac, imi provoaca o intreaga gradina zoologica..un cutremur emotional.
La fel ca in melodia ce canta acum pe fundal.
CITEȘTI
~Toxic~
DragosteAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...