In drum spre casa nu ne-am mai spus nicio vorba, iar zilele urmatoare nu am stiut nimic de Ed. Nu a aparut la iesirile noastre, nu l-am vazut la Adam, a disparut complet.
Am vrut de cateva ori sa il intreb pe Adam de el in schimburile noastre de mesaje, dar nu am putut. Ce era sa intreb? Ce era sa zic?
Cu trecerea timpului, am ajuns sa cred ca a disparut complet.
Si o parte din mine era in regula, stiam ca e mai bine asa. Nu puteam intrezari nimic bun din asta.
Dar cealalta parte..
Cealalta parte era problema. Partea din mine care ar fi vrut sa vina, sa spuna, sa faca..
Dupa ce mi-am facut temele pentru facultate, am facut un dus, mi-am castile in urechi si m-am asezat in pat cand primesc un mesaj de la un numar necunoscut.
- Ce faci?
- Depinde cine intreaba *raspund eu
- Ed
- Aah *nu stiam ce sa zic
- Deci...ce faci?
- Ascultam niste muzica, tu?
- Eu bine. Am luat numarul tau din telefonul lui Adam. Ma gandeam ca poate vrei sa vii sa vedem un film.Omul asta e imposibil. Ma saruta dupa ce zice ca nu ar trebui sa ne cunoastem, dispare zile intregi si apoi ma cheama la el la un film. Dar as vrea sa stiu ce e cu el, asa ca raspund
- Trimite-mi adresa.
- Vin eu sa te iau. Ajung in 20 min.Ma ridic din pat si incep sa ma pregatesc. Ajunge fix la timp si pornim spre el. Apartamentul lui e mare si spatios, dar pare ca ar locui singur. Se arunca imediat in pat. Ma pun timida pe marginea patului si intreb
- Ce film vrei sa vedem?
- Ce vrei, nu prea am chef de film.
- Pai nu de aia m-ai chemat?
- Oarecum.. Simteam nevoia doar sa stau..cu tine. Nu stiu sa explic.Si se pune intr-o parte, cu fata la mine. Iau aceeasi pozitie ca el, fara sa spun nimic. Doar ma uit la el. Se apropie de mine si imi ia mainile in ale sale. Ne uitam unul la altul..
As vrea sa spun ceva, dar momentul asta e prea frumos, si cu schimbarile lui de atitudine nu stiu ce as putea spune..
Ma saruta. Ii raspund la sarut. Nu e acelasi tip de sarut ca cel de pe banca, dar e la fel de frumos. Acesta e mai linistit, mai calm..mai dulce. Nu scoatem un sunet nici unul. Ne mai sarutam din cand in cand, dar atat.Ma trezesc dimineata doar ca sa realizez ca sunt in bratele lui, cu capul pe pieptul sau. Nu stiu nici cand am adormit, nici cum am ajuns in bratele lui. Dau sa ma ridic incet, cat sa nu il trezesc, dar cand ridic privirea observ ca el nu dormea..se uita la mine.
- 'neata *spune el
- 'neata. Cum am adormit?
Rade
- Ai adormit destul de repede. Dormeai prea frumos ca sa te trezesc, asa ca te-am lasat sa dormi. Am adormit si eu la un moment dat.
Zambesc, dar imi dau seama ca azi e zi de facultate. Intreb speriata
- Cat e ceasul?
- 8
- Sa-mi bag. La 9 trebuie sa fiu la facultate. Trebuie sa ajung acasa.
- Calmeaza-te *spune in timp ce rade* Te duc eu. Si oricum, nu e sfarsitul lumii daca intarzii la un curs.Imi dau ochii peste cap si ma ridic din pat. Ma urmeaza si iesim cat mai repede din casa.
- Te astept sa te duc la facultate. *imi zice in fata blocului.
Dau din cap si intru in scara blocului. Sper ca Lisa sa nu fie acasa. Nu i-am povestit inca nimic si stiu ca se va supara. Dar dorinta mea nu se indeplineste, si cand intru pe usa o vad pe Lisa pe canapea.
- Unde naiba ai fost toata noaptea? *spune ea aproape tipand la mine* Mi-am facut mii de griji.
Dar cand il vede pe Ed, tot ce mai poate spune e
- Ooh.
Fug in camera sa ma pregatesc. Lisa vine imediat dupa mine
- Ai ceva sa imi spui?
- Iti voi spune, dar acum trebuie sa ajung la facultate. *spun eu in timp ce imi iau cursurile si ies din camera.Drumul spre facultate a fost scurt, umplut de indicatiile mele pentru a ajunge la facultate. Cand ajungem, ma saruta pe frunte, ne luam la revedere si eu intru pe portile facultatii.
CITEȘTI
~Toxic~
RomanceAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...