17

42 9 1
                                    

Seara asta decurge perfect.
Nu, nu seara asta decurge perfect..treaba asta dintre mine si Ed e perfecta.
Pentru ca am pierdut in urma cu ceva timp atentia pentru orice altceva se petrece in jur.
Iar el este perfect..
Pe fundal canta acum melodia lui Ed Sheeran- Perfect; iar cuplurile ies rand pe rand la dans. Si cele vechi, si cele care s-au format in seara aceasta. Inclusiv Lisa si Jeremy..
Se plac de mult, insa niciunul nu indraznea sa faca primul pas. E un baiat bun, si o sa o faca fericita. Stiu asta pentru ca tocmai i-am spus ca daca o raneste in vreun fel, o sa il vanez pana la capatul lumii daca e nevoie. Si am vorbit serios.

Il iau pe Ed de mana si ma indrept spre ringul de dans

- Ce faci? *Intreaba el
- Mergem sa dansam
- Nuu, eu nu dansez *raspunde el
- Te roog, pentruuu miineee *si afisez o fata de catelus
- Nu intelegi! Nu stiu sa dansez..nu am dansat niciodata.
*rad* - Haide, nu e asa de greu. Toate au un inceput..

Ofteaza si ma urmeaza..
Imi asez bratele pe umeri lui, in timp ce el si le pune in jurul taliei mele. Fruntile noastre se lipesc acum si nu facem decat sa ne privim in timp ce trupurile noastre se misca in tandem.

- Esti perfecta..

Il sarut. Nu pentru ceea ce a zis, ci pur si simplu pentru ca sufletul meu tanjeste dupa asta..tanjeste dupa el.

Dupa terminarea melodiei, eu ma ofer sa ma duc sa iau ceva de baut pentru amandoi, iar el se aseaza pe canapea.
Iau o bere pentru el, si pentru mine un pepsi.
Cand ma intorc, ceea ce vad imi frange inima..
Tipa creola de data trecuta se aseaza direct in poala lui si il saruta..

Simt cum mi se naruie lumea..

~Toxic~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum