In urma timpului petrecut cu Ed si a conversatiei tardive cu Lisa, programul meu de somn s-a cam dereglat.
- Baga-mi-as.. *zic eu cand vad ca ceasul e aproape 13.
Ma ridic din pat, fac un dus si alerg in mall pentru a gasi cadoul potrivit pentru Adam.
In scurt timp gasesc un ceas frumos cu curelusa neagra care sunt sigura ca ii va placea. Rog vanzatoarea sa mi-l impacheteze cu hartie pt cadouri, achit si plec spre casa.
E ora 15 deja, asa ca mai e ceva timp pana diseara. Ma asez putin in pat cu castile in urechi.
Primesc un mesaj de la Ed..-Hei, straino. Un semn de viata nu dai..
- Aseara am stat pana tarziu cu Lisa, iar astazi am alergat sa caut ceva pt Adam..Ii spun de cadoul lui Adam in parte pentru ca e adevarat, si in parte pentru ca vreau sa vad daca zice ceva de seara asta, daca mergem impreuna, sau daca ar trebui sa pastram secreta relatia dintre noi.. nu stiu.. ceva..orice.
Raspunsul lui nu intarzie sa apara:- Mi-ai lipsit..
Imi trezeste indoieli acest mesaj. Evident, ma bucur ca i-am lipsit. Dar o parte din mine crede ca a spus asta doar ca sa evite subiectul petrecerii..
- Si tu mie.. *ii raspund adaugand un emoticon sad face
Apoi incep sa ma pregatesc. Optez pt parul carliontat si o rochie rosie scurta, cu un decolteu proeminent. Imi fac un machiaj de seara si imi accesorizez tinuta cu un lantisor argintiu, cercei si bratara. Scot pantofii stiletto din dulap si ies in living sa vad daca Lisa e gata.
Nu este, asa ca ma asez pe canapea, asteptand.
Dupa 10 minute apare si Lisa, imbracata intr-o super sexy rochie neagra, mulata. Parul sau blond este perfect drept, iar ochii ei albastrii sunt completarea perfecta a tinutei pe care a ales-o. E genul de fata pe care oricine si-ar dori-o, pe care orice fata e invidioasa. Insa eu o iubesc ca o sora, si ii doresc din suflet tot ce e mai bun.
CITEȘTI
~Toxic~
RomanceAceasta este prima poveste scrisă de mine atunci când m-am alăturat acestei comunități. Am retras-o la scurt timp în ciorne deoarece "nu era ce trebuie". Nu aveam idee despre regulile de scriere, atenție la detalii, descrieri, etc. Am recitit o pa...