19

39 9 0
                                    

* Ed *

Cand intru pentru a lua lucrurile noastre, o zaresc pe Lily langa bar.

- Asculta la mine, tarfulito. Daca vreodata mai pui mana pe mine fara acordul meu, iti rup mainile ca sa nu mai ai cu ce atinge. *ii spun in timp ce o trag de mana

Se retrage, vizibil speriata

- Ia..Ia..iarta-ma *murmura intr-un final* Nu am stiu ca esti cu cineva. Inainte..
* O intrerup inainte sa termine ce are de spus *
- Acum stii. Nu conteaza ce a fost inainte. Doar ea conteaza de acum, nu tarfele ca tine de care doar m-am folosit. Sper ca am fost destul de clar.

Si plec spre masina.
Am ranit-o. Sunt un prost. De asta mi-a fost cel mai frica..sa nu o ranesc.
Ajung la masina si o zaresc dormind. Se vede ca toata intamplarea a epuizat-o. O sarut pe frunte si nu o trezesc pana nu ajungem la mine.

- Iubito, am ajuns..
- Ce? Unde? *Intreaba ea
- Ai adormit si eu te-am adus la mine. Am nevoie sa dormim impreuna in seara asta. Cred ca amandoi avem nevoie de asta..

Da din cap aprobator si urcam. Isi da rochia jos de pe ea si se pune in pat in lenjerie. O urmez si ii asez capul pe pieptul meu. Adoarme instant.
Eu nu pot dormi, asa ca o privesc.
Are machiajul întins pe toata fata, dar si asa e perfecta. Cu parul ei negru, cu ochii ei verzi..
Jur ca o sa fac tot ce pot ca ochii ei sa nu mai verse nicio lacrima. Nici pentru mine, nici pentru nimic.
I-am spus ca o iubesc.. e prima data cand spun cuvintele astea doua. Nici macar mie nu mi-am recunoscut treaba asta pana acum, dar e adevarat. O iubesc..si nu de acum. Nu stiu exact cand s-a intamplat asta, s-a intamplat.
Toti imi spuneau ca de iubire nu poti scapa, iar eu radeam zeflemitor de fiecare data.
Se pare ca aveau dreptate..
Ma bucur ca aveau dreptate..

~Toxic~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum