Nie miałam w planie go pokochać.
Ale jest czwarta nad ranem, a my leżymy z butelką taniego wina na pół i śmiejemy się zdecydowanie za głośno. Albo to moje serce albo sąsiad wali nam w ścianę.
Jestem szczęśliwsza niż kiedykolwiek.
Przegrałam.
Ale nie przejmuję się, bo okazuje się, że nawet przegrany otrzymał tu nagrodę i mogę z niej korzystać, gdy tylko chcę. Gdy nachylam się, by go pocałować. Gdy siadam za kółkiem jego auta, wysłuchując przypomnień, co oznacza znak stopu. Gdy patrzę, jak się śmieje, nie myśląc o przeszłości, którą zakopały za nami setki kilometrów. Gdy moje emocje nie owijają się wokół mojego gardła, podduszając mnie brutalnie. Gdy wypłaciliśmy wszystkie pieniądze z naszych kont i wyciągnęliśmy karty z telefonów.
Wplatam palce w jego włosy, zaciągając się ich orzeźwiającym zapachem. Łączę nasze usta, jakby świat się miał zaraz skończyć, chociaż nasz już raz to zrobił i i tak wyszliśmy z tego zwycięsko. Zatapiam się w tym pocałunku, jak w każdym poprzednim i każdym następnym, który nas czeka. Zatapiam się w tej chwili, korzystając z niej, wiedząc, że może się już nigdy nie powtórzyć. Ale jeśli tylko zapragnę, dostanę tysiąc tysiąckroć lepszych.
Moje życie w końcu jest wyłącznie w moich rękach i postanowiłam spędzić je z nim.
Teraz nasza codzienność jest nieco inna.
Teraz historia jest o Oliverze Cabocie i Grace Marshall - dwójce pianistów z Nowego Jorku, którzy nie wychodzą ze swojego pokoju od kilku dni, a za kolejne kilka będą mieli za sobą kolejne kilometry i kolejne bezcenne wspomnienia, które zabiorą ze sobą do grobu lub ich do niego wpędzą.
Kocham to.
Kocham jego.
I siebie. To istotne, skoro nareszcie mogę to przyznać.
Nie było na świecie pytania, które ubóstwiałabym bardziej niż to.
O kogo się tak naprawdę troszczysz?
O nas.
***
Fun fact: jest to pierwsze opowiadanie jakie kiedykolwiek zakończyłam (nie licząc pierwszego jakie w ogóle napisałam i nikomu nie dałam do przeczytania).
Tutaj chętnie poczytam jakieś opinie i możecie też napisać, czego się spodziewaliście <3
ZAJRZYJCIE JESZCZE DO KOLEJNEGO ROZDZIAŁU Z WAŻNĄ INFORMACJĄ.
XOXO <3
CZYTASZ
Wherewithal's Academy
RomanceKiedy twoi rodzice oferują prestiżowej akademii wysoką cenę za twoją rekrutację, nie możesz się przeciwstawić. Chociażbyś wewnętrznie umierała, nie wolno ci nic zrobić. A kiedy poznajesz chłopaka, który dla twojej rodziny wydaje się perfekcyjnym kan...