Bölüm 23

5.2K 390 123
                                    

Sürprizzz .... Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun. Atatürk ilkelerinde muasır medeniyetle seviyesine yükselecek ve daima geçmişine sahip çıkacak bir nesil dileği ile....



....


Bulutların özgürlüğü yağmurlardı, geceninki ay, benim ki ise keşfedilmemiş saklı duygularım. Bir kalp atışı, bir kahkaha, küçük bir gözyaşı. Bana ait olan benden olan ve sana duyduğum her şey özgürlüktü sevgilim.

Acı bir gerçeğe gebe hayatın avucunda sıkışıp kalan düşlerimi ellerine vermek isterdim. Seni sana anlatmak. Bende olan düşlerini seninle yaşamak isterdim.

Varlığımı varlığına adamak sana şiirler yazmak isterdim. Son nefesim mi bu? Son sözlerim mi bilinmez lakin aklıma gelen ilk ve son şeyin sen olması gösteriyor ki ben sen olmuşum, sen diye yanmış yüreğim.

Geceler boyu yattığım uykular sana, sığınmalarım ve acizliğim hep sana. Duy sesimi, son kez konuş bana. Gönül isterdi ki bu sözleri yüzüne karşı söyleyebileyim ama elden bir şey gelmiyor. Bunlar sana son sözler sevgili.

"Beni bulduğunda çok geç olmuşsa şayet bil ki senin hiçbir suçun yok Asaf."

Işığı sönüp kapanan telefon karanlığın dehlizlerine hapsetmişti beni. Çaresiz bir çırpınış ya da beyhude bir çaba denilebilir ama yaşamak istiyordum her şeye ve herkese rağmen. Son nefesimi yanında vermek istiyorum sevgili.

...

(53 saat önce)

"Herkes yerini aldı mı?"

"Aldık komutanım."

"Hadi bakalım gençler gazamız mübarek olsun."

Eski bir gecekondu mahallesindeydik. Üç farklı sokaktan girişi olan karmaşık yapılı bir mahalleydi. Ayarladığımız gruplar eş zamanlı ilerlerken bir yandan da yanımızdakilere karşı tetikte bekliyorduk.

Her şeye hazırlıklı olmak gerekiyordu. Kendi timimdekilere güvenim tamdı lakin bu iş yaptığımız diğer tim beni ister istemez tedirgin ediyordu.

Beni canım değildi sadece ortadaki bundan sebep her zamankinden daha çok diken üstündeydim.

Hızlı adımlarla yanımdaki dört kişiden ayrılıp ileri çıktım ve etrafı kontrol ederek köşeye kadar geldim. İleri karanlık sokağa baktığımda boş olduğunu görerek arkama doğru el salladım ve bir sonrakinin ileri gitmesi için destek verdim.

Terör örgütünün bir eyleminin olacağı istihbaratı gelmişti. Büyük bir olaydan bahsediliyordu. Hani diyoruz ya siz gece rahat uyuyun diye biz uyumuyoruz diye.

Aslında siz rahat uyuyun diye biz canımızdan can veriyor kolumuzu kanadımızı kırıyorduk. Vatan sağ olsun şehadetlik mertebesi hepimizin hayali lakin olan gidene değil her zaman kalana oluyor.

"Komutanım ilerideki balkondan sesler geliyor."

Samet'in seslenmesi üzerine dikkatli bir şekilde yanına geçtim ve kulak kabarttım seslere. İki erkeğin günlük konuşmaları geliyordu.

Sırtıma hissettiğim el ile başımı olumlu anlamda salladım ve hızlı bir şekilde Asaf'la ileri atılıp balkona girdiğimiz gibi konuşan kişilerin ağızlarını kapattık ellerimizle.

Bir kedi kadar kıvrak ve hızlıydık. İşi ilginç tarafı Asaf o koca cüssesi ile hiç zorlanıyor gibi görünmüyordu. Göz göze geldiğimizde başını bir kez salladı ve tuttuğu adamı açık kapıdan içeri soktu bende diğeri ile içeri girdiğimde hemen çevreye göz attık.

Güçlü Kadınlar Serisi 3; KARACA (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin