Telefonumun çalmasıyla uyandım, bakmadan cevapladım.
"Efendim"
"Günaydın kanka öğlen oldu kalk hazırlan akşam partiye gidicez" diye heyacanlı bi sesle konuştu, benim aksime. "Tamam"diyip cevap vermesini beklemeden kapattım.Bugün ki dersim öğleden sonra olduğu için güzelce uykumu almıştım. Banyoda işlerimi halledip dolabımın karşısına geçtim. Siyah bi şort üstüne de siyah bi crop giyip, saçlarımı tarayıp uçlarını düzleştirdim. Hafif de bi makyaj yapıp, parfüm sıkıp aşağı indim.
Mutfaktan harika kokular geliyodu. Mutfağa girip annemin yanağına öpücük kondurup masaya oturdum. Kahvaltım bittikten sonra kalkmadan önce annemden parti için izin almam gerekiyodu.
"Annecim akşam okuldaki arkadaşımın düzenlediği bi parti var gidebilir miyim?" Sevimli durduğunu düşündüğüm bi gülümseme gönderdim."Tamam ama akşam geç kalmak yok"
"Tamam diyip," annemi öpüp evden çıktım.
Arabamı garajdan çıkarıp Sudelerin evinin önüne gittim, kapıda beni bekliyodu zaten.
"Günaydın akşam için heyecanlı mısın?" Sabah sabah bu enerjiyi nerden buluyodu.
"Sıradan saçma bi parti işte bu kadar abartma." Gözlerini devirip omuz silkti, zaten okula gelmiştik.
Sınıfa çıkınca Emre yanıma gelip "günaydın akşam ki partide bana eşlik eder misiniz hanımefendi?"
Gülerek "neden olmasın"dedim. Emreyle iyi anlaşırdık. Üniversite de kazandığım en iyi şey olabilir.
"O zamn akşam 20.00 'de alırım seni." Sudeyle beraber gidicektik onu tek bırakamazdım."Aslında biz sudeyle gidicektik oda gelse olur mu" Biraz bozulmuştu ama yinede "tabi olur oda gelsin"dedi.
Klasik bi kaç dersten sonra çıkış zili çaldı.
" Sude akşam emir bizi alıcak beraber gitmeyi teklif etti bende kabul ettim"
"Tamam bana uyar, o zamn sizde hazırlanalım 1 saatte sizdeyim."
"Tamam görüşürüz"cevap vermek yerine el sallayıp gittti. İçeri girip ayakkabılarımı çıkardım, annem evde değildi.
Yukarı çıkıp banyoya girdim, uzun bi duşun ardından saçlarımı kurutup, üstümü giydim. Mutfağa girip bişeyler yedikten sonra kapı çaldı gelen Sudeydi.
"Gel hemen yukarı çıkıp hazırlanalım 1 saatimiz var."
"Tamam."
Odamdaki boy aynasından kendime baktım elbise tam üstüme oturmuştu. Saçlarımı düzleştirmiş, eyeliner ve kırmızı rujda sürmüştüm, hazırdım. Emre arıyodu açma gereği duymadım aşağıdaydı muhtemelen.
"Sude hadi Emre aşağıda bekliyo." Sonunda oda hazır olunca aşağı indik.
Emre arabaya yaslanmış bizi bekliyodu yanına gidince elimi öpüp," Çok güzel olmuşsun"diye fısıldadı. Teşekkür edip, Emrenin yan koltuğuna oturdum. Partinin olduğu yere gelmiştik, bar tarzı bi yerdi,hep beraber içeri girdik. Alkol, sigara, ter kokusu karışmıştı. Yüzümü buruşturmamak için büyük bi çaba sarf etmiştim. Hafif bişiler istemiştim, sarhoş olmak istemiyordum.
Gözlerimle etrafı incelerken kapıdan girenle küçük çaplı bi şok geçirip hemen kendime geldim. Onun burda ne işi vardı. Sude de farketmiş olucak ki hemen bana dönüp,"dün alışveriş merkezinde ki kıza bağıran adam değil mi bu?"
"Evet o tarafa sakın bakma tanımadığımızı düşünsün." Susup kafasını salladı.
Emre "Ada hadi gel dans edelim."diyip beni alanın ortasına getirdi. Gözlerim o adama kaydı, uzaktan bile belli olan mavi gözlerini kısmış beni izliyordu, bu gerçekten rahatsız ediciydi. Emre'ye lavaboya gideceğimi söyleyip ondan ayrıldım. Lavaboya girip makyajım bozulmayacak şekilde elimi yüzümü yıkadım.
Kapıyı açmamla sert bi bedene çarptım. Ufak bi çığlık atıp bi kaç adım geriledim. Olamaz! Şimdi tam karşımdaydı. Onu umursamayıp yanından gideceğim sırada kolumu tutup engelledi.
"Kaçak kızımızda burdaymış,"diyip ufak bi kahkaha attı.
"Bırak kolumu"diyip kolumu çekiştirdim ama o kadar sıkı tutmuştu ki bu sadece canımı acıtmıştı.
"Benim işime karışmanın bedelini ödeyeceksin"dedi resmen beni tehtid ediyodu.
"Senin işine karışmak mı? Bi kıza bağırmak, el kaldırmak mı senin işin. Sen kim oluyosunda ona bağırıp el kaldırıyosun."
"Bana sesini yükseltme"diye âdeta tısladı.
Tam o anda Sude ve Emre geldi. " Bırak lan Ada'yı"diye bağırdı.
"Gel al çok istiyosan." Emre ona vurmak için bi hamle yaparken ondan önce davranıp Emre'ye yumruk atıp yere düşmesini sağladı. Ardı ardına yumruk atarken onu engellemeye çalışıyodum. Sonunda onu Emre'nin üstünden atmayı başarmıştım.
"Sen ne yaptığını sanıyosun,"diye konuştum sinirle.
"Yoksa sevgilinle geceni mi mahfettim!"ne kadr iğrenç bi insandı bu böyle, bu imalı cümlesi karışısında çoktan yapmam gereken şeyi yapıp ona sert bi tokat attım. Onu umursamayıp hemen Emre'nin koluna girip onu dışarı çıkartıp arabaya bindirdik. Onun evine sürdüm.Kapıyı açıp onu koltuğa oturttuk.
"İlk yardım çantası nerde?"diye sordum yüzünü temizlemem lazımdı.
"Yukarda banyoda." İlk yardım çantasını alıp aşağı indim. Hemen yüzüne pansuman yapmaya başladım. İşim bitince konuşmaya başladım.
"Emre çok özür dilerim hepsi benim yüzümden oldu."dedim üzgün çıkan sesimle.
"Kendini suçlama senin bi suçun yok, şimdi hemen bana anlat o herifle ne konuşuyodunuz? " Ona kısaca olanları anlattım.
"Neden bana söylemediniz?" Ne gerek vardı ki.
"Çünkü abartılıcak bişi değildi. Beni de zaten orda görmeseydi konu kapanırdı."Hakkında herhangi bişey biliyo musun?"
"Hayır sadece bağırdığı kız çok tehlikeli onu tanımıyosunuz siz falan bu tarz laflar etti."
"Ben yarın öğrenirim kim olduğunu." Bişi sormadım çünkü öğrenirdi biliyorum. Bende merak ediyordum açıkcası.
"Tamam o zaman biz artık gidelim geç oldu."
Eve geldiğim gibi duş alıp yatağa girdim. Gerçekten bugün sinirlerim çok bozulmuştu. Resmen bana olan tüm sinirini Emre'den çıkarmıştı. Bunları daha fazla düşünmemeye karar verip gözlerimi kapattım.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK/Düzenleniyor
RomanceHayatın sıradan gittiğini düşünürken hiç beklemediğiniz bi anda karşınıza çıkan kişiyle hayatınızın tepetaklak olduğunu görürsünüz. Bazı insanların işine karışmak hiç de iyi bişi değildir hele ki karıştığınız kişi gizli bi mafyaysa. Geçmişin sırla...