Halloween

352 7 6
                                    


Aikaa on kulunut pari kuukautta. Minä muutin kotiin, Antti taas isänsä luoksi siihen asti, että löytää hyvän asunnon.
Nyt on lokakuun viimeinen päivä, Halloween. Tänä vuonna se sattuu perjantaille, joten monet pitävät kunnon kosteat Halloween-juhlat tänään.

Minä ja Antti olemme onnistuneet hyvin tässä elämänmuutoksessa. Hengaamme koulussa aina kun pystymme, ja liikuntatunnit ovat lemppareitani. Parasta on se, kun Antti hymyilee minulle toiselta puolelta kenttää tai se, että hän antaa minulle armoa sulkapallossa (jossa olen surkea.) En haluaisi olla hänestä erossa laisinkaan, minkä takia me olemmekin pikku hiljaa alkaneet etsiä yhteistä kotia.

Äitini lupasi eilen, että saisin muuttaa Antin kanssa, kunhan äiti ensin tapaisi sen pojan. Olisi jo aikakin. Niinpä sunnuntaina me syömme lounaan lapsuuskodissani, ja perheeni tapaa viimein sen kohutun poikaystäväni. Jännittää jonkin verran, mutta luotan sen menevän hyvin.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Tulethan kotiin ennen puoltayötä" ,äiti pyytää keittiön pöydän ääressä istuessamme.

"Joo, mä lupaan" ,hymyilen ja vilkaisen taakseni, kun Venni ja Joel tulevat keittiöön jotenkin salaperäisen näköisinä.

He ovat muutenkin olleet aika hiljaisia viime aikoina. He supisevat tuon tuosta kahdestaan ja selvästi salaavat jotakin. He ovat jo täysi-ikäisiä, niin ehkä...-

"Bussi tulee ihan kohta, hopi hopi!" ,äiti hoputtelee ja minä tajuan kiirehtiä eteiseen.

En kuitenkaan unohda äsken miettimääni, ja päätän kysyä Venniltä asiasta huomenna.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Tästä tulee mahtava päivä" ,intoilen Antille koulun pääaulassa.

Poika hymyilee kevyesti ja silittää poskeani peukalollaan.
Kaikki koulussa varmaan jo tietävät meistä, joten minua ei paljoa häiritse muiden katseet.
Katson poikaystävääni silmiin ja kuiskaan ne sanat, joita olen lähiaikoina mielessäni pyöritellyt:

"Mä rakastan sua."

Näen hänen kasvoiltaan, että ne tulevat yllätyksenä. Antti katsoo minua hetken kuin prosessoiden niitä, ja sitten hän hymyilee leveästi ja nappaa minua vyötäröltä. Poika pyöräyttää minua ympäri nopeasti.

Minä kikatan hänen otteessaan ja kiedon käteni sitten hänen kaulansa ympärille.

Kun hän laskee minut maahan ja kehomme ovat aivan vastakkain, minulle tulee outoja tunteita. Kuin vatsani pohjalla palaisi pieni nuotio, joka on aiemmin ollut sammuksissa. En tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta tiedän sen, että ajattelen ensimmäistä kertaa ikinä seksuaalisia asioita.

En kuitenkaan kauaa ehdi ajatella, kun maailman kauneimmat sanat kantautuvat korviini:

"Mäkin sua, enkeli. Rakastan sua."

Hymyilen Antille ja annan tämän suudella minua ennen ensimmäisen tunnin alkua.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

18.15

Saan asuni valmiiksi ja otan parit kuvat, jotka päätän olla julkaisematta mihinkään.

Heal Me (FIN)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt