"Hey Lidia!"-foli nje ze.Ishte Kevi.Ishin njohur disi teksa benin kerkime mbi Aidenin dhe Hajdin.
"Ckemi Kev! Si je?"-foli ajo miqesisht ndonese Aiden vazhdonte te kishte shikimin tek Hajdi dhe personi me te cilin ajo po qeshte.
"Aid.."-iu drejtua ajo per ti prezantuar Kevin,por pa qe i vellai s'ishte me mendje tek ajo,"Vella!"-ngriti paksa zerin.
"Me thuaj Lidia!"-tha ai dhe u kthye nga ajo.Kjo e fundit e prezantoi me Kevin duke e larguar disi nga Hajdi.Gjeten nje tavoline dhe Lidia u akomodua bashke me te vellane.
"Aiden mire je? Shiko se dukesh shume qe u vrenjte.Cfare ndodhi?"-pyeti Lidia,por Aiden nuk u pergjigj.Nderkohe muzika vazhdonte me te njejtin ritem.Pijet vazhduan te sherbeheshin.Aiden ktheu me fund nje teke me vodka pa e kuptuar se si ajo e hutoi me teper.Hajdi kalonte sa ne njeren ane ne tjetren duke pershendetur miqte e saj.
Ne nje moment ajo erdhi tek Aiden,por ky i fundit as qe e vuri re.
"Aiden kercejme?"-i foli Hajdi.Paksa muzika e paksa vodka e Aiden nuk ishte fare aty.
"Aiden"-foli ajo me prane tij.Keshtu shikimet e tyre u perplasen.Nje shikim miqesor e i qeshur nga ana e Hajdit me shikimin serioz e te vrenjtur te Aidenit qe fshinte brenda syve edhe paksa dhembshuri e keqardhje.Nje miksim ndjenjash u shua duke kaluar ne pisten e kercimit dy te rinj qe sa here perqafoheshin me njeri-tjetrin harronin gjithe boten perreth.
Aiden dhe Hajdi po kercenin nen ritmet e versionit akustik te 'All I Want',nderkohe qe shikimet e te gjitheve ishin tek ata.Kishte ca shikime te gezueshme e paqesore me nje reagim te tipit 'Sa te embel!'.Ishin shoqeria e saj qe e dallonte ne syte e Hajdit gezimin e saj teksa dorezohej ne krahet e Aidenit.Ishte Lidia e cila ishte e lumtur per te vellane,qe me ne fund kishte rene ne dashuri.E ne fund te turmes ishte Xhorxh,qe kishte shtrenguar ne dore nje gotez e dukej sikur do e thyente nga momenti ne moment.Ashtu sikurse kamarieri kaloi t'ia merrte goten per te sherbyer te te tjerat,ashtu njesoj ndihej ai teksa shihte qe Aiden po i merrte Hajdin.
Por nuk vonoi.Shikimi i tij plot mllef vendosi te 'sulmoje' ngadale aty ku Aidenit i dhemb me shume.Mbi gjithcka ne shikimin e Xhorxhit fshihej nje frike.
"Hey"-foli qete teksa u afrua tek tavolina e Lidias,"E di qe ndoshta s'do t'me shohesh me sy,por...nuk doja vertet"-tha ai.Nderkohe si per koecidence Aiden ktheu shikimin tek ata,duke i kerkuar leje Hajdit e duke e nderprere kercimin.
"Si je mire?"-foli Aiden ironikisht.
"Mire ti?"-tha Xhorxh.
"Aiden nuk ndodhi gje..."-foli Lidia per te mos lejuar qe te niste nje sherr i madh.
"Lidia mos nderhy!"-i tha Aiden ftohte.
"Pra u njohet me ne fund!"-erdhi Hajdi e qeshur e u fut ne mes dy djemve pa e ditur qe ishte mes dy zjarreve.Nderkohe shikimet e tyre vazhdonin te perplaseshin plot mllef.
"Aiden ky eshte Xhorxh...ti e njeh..."-tha Hajdi,por vuri re qe Aiden ishte vrenjtur.
"Gezohem jam Xhorxh!"-tha ai i qeshur.E pikerisht kjo e qeshur paralajmeroi furtunen.
"Xhorxh? Fytyre e pare me dukesh.Edhe zerin...diku ta kam degjuar"-shtoi Aiden ironikisht,nderkohe qe Hajdi dhe Lidia s'po kuptonin asgje,"Gezohem jam Aiden!"-tha pa asnje reagim ne fytyre.
"Hajd une dhe Lidia po largoheshim"-tha dhe kapi te motren perdore duke dale nga festa.Hajdi u merzit e u nevrikos ne te njejten kohe me Aidenin pasi ky i fundit iku pa e lene te fliste a pa i thene mirupafshim.
"Xhorxh?"-u kthye Hajdi nga ai.
"Se di.U fiksua me mua sikur po i ngacmoja te motren,kur une thjesht e pershendeta"-tha Xhorxh.
Nga ana tjeter Aiden po ecte shume shpejt duke terhequr edhe te motren te kapur fort prej krahu.
"Aiden cfare po ben? Qetesohu!"-bertiti Lidia teksa mundi te leshohej nga ai,"Po me vret.Cfare ke?"
"Cfare kam une? Lidia nga e njeh ti ate ?"-foli Aiden plot inat e me nje ton zeri te ftohte.
"Eshte shoku i Hajdit.Nga e njoh? Cfare ke me te? C'eshte ky fiksim?"-u mundua Lidia te jepte nje pergjigje,por serisht pyetjet e saj ishin shume.
"Nuk dua te shoqerohesh me me te.Ai nuk eshte ashtu sic duket"
"Ashtu sic duket? Po ti nga e njeh?"
"Dreqi ta haje Lidia!"-refuzoi Aiden te fliste.
"Nga e njeh pra?"-foli ajo,por Aiden u afrua prane saj.
"Ti e do ate?"-iu drejtua Lidias si ti lexonte zerin e zemres.
"Cfare?"-tha Lidia,"Aiden u cmende?"
"Lidia mos me genje! Te pakten ti mos me genje.Gjithe kjo histori eshte nje genjeshter e madhe e te pakten ti moter...ti zemra vellait mos e bej"-tha dhe e perqafoi.Ca lot i rodhen curg e gjendja e tij emocionale tanime ishte e shkaterruar.
"E dua,dreqin.E dua Xhorxhin! Por me thuaj...c'te ka bere ai ty?"-tha Lidia edhe kjo tanime me lot ne sy.
"Lidia,"-tha ai dhe qendroi perballe duke e pare ne sy,"Ai eshte nje plere,moter.Ai e lendon ate qe do.Ai s'pyet per askend...Ai ai.."-fjalet nuk i dilnin.
"Aiden"
"Ai eshte ai dreq mafia.Ai maskara qe u tall me Hajdin dhe e trajtoi si nje lecke duke e mbyllur ne nje dhome pa uje,pa ushqim,pa ajer per te jetuar dite te tera me radhe...Ai eshte kaq i poshter,Lidia sa ...s'doja qe t'ia prishja ditelindjen Hajdit.Te pakten jo sot"-Lidia mbeti e shokuar e gati sa nuk po i merreshin mendte.E aty ku ishin ne nje rruge te erret ne ate ore te nates Lidia dhe Aiden gjeten mbeshtetje ne krahet e njeri-tjetrit ne pafuqi per te folur me mes lotesh ujevare.
Me pas ecen ashtu te perqafuar deri ne shtepi.Aiden nuk vuri gjume ne sy duke menduar se si kjo kocidence kaq e piset u perplas me ndjenjat e tij e ndersa Lidia...Lidia kujtonte ate nate si mekatin me te madh te jetes se saj.Me koken ne jastek e syte mbyllur Lidia qante pa pushim derisa po i merrej fryma..
YOU ARE READING
Ngaterrese Mafiozesh✔️
RomanceHajdi feston ditelindjen e saj te 20-te nen shoqerine e nje bastisje mafiozesh.Nje ngaterrese e vogel perplas dy njerez te ndryshem duke nisur nje histori shume te bukur dashurie. Cover by : LauritHyseni ❤️