Aiden dhe Hajdi ishin te rraskapitur.Kishin ore te tera qe ishin hallakatur sa ne njeren ane ne tjetren.Kembet i ishin keputur e s'dinin c'te benin.Dukej sikur ishte ne paraburgim dhe po prisnin ne ankth per vendimin e gjykates.Pas disa ecejakeve u ulen ne dyshemen e ftohte akull,duke u mbeshtetur ne nje mur te bardhe.Hajdi mbeshtetin koken ne supin e Aidenit dhe ndjeu buzet teksa i dridheshin.Kishte ftohte.Ambjenti i mbyllur u be sa i zymte dhe mbytes aq edhe i ftohte.Te rinjte prisnin se mos mafia ne fjale do i sillte dicka per t'u mbulur,pasi mesa dukej do te kalonin naten aty.Mund te dukej absurde per nje mafia,emri i se cilit tingellon eger nen petkun e nje njeriu te pameshirshem,por ky rrembyesi me zerin e trashe dukej si nje kotele e fshehur ne kafaz.Aiden si besonte aspak,por edhe frike ndjente.Mbase mund te ishte ndonje i semure i fiksuar pas Hajdit,por qe mund ta rrezikonte edhe ate.E afronte Hajdin afer vetes per te mos e lene te ndjente te ftohte edhe pse serisht dyshemeja ishte e tille.
"Hajd mire je ?"-e pyeti Aiden,por fytyra e saj pershkruante rraskapitje,lodhje.
"Mire"-tha duke ferkuar syte e duke u mbeshtetur ne kraharorin e Aidenit.Tani krahet e tij ishin kthyer ne nje strehe te ngrohte per Hajdin.
E ndersa ate e zuri gjumi,Aiden mendonte per te emen dhe motren e tij."Do jene merakosur shume.Sado pune te kem ne oficine gjithmone,cdo nate une i takoj ato"-mendoi,"Le te shpresojme qe nena ime ka menduar qe djali i saj eshte teper punetor dhe s'mundi ta takonte sot..."
Mori fryme thelle me veshtiresi dhe mbylli syte.Epo do te mundohej ti mbushte vetes qe kjo ishte nje enderr e keqe,kur te zgjohej.
Nga ana tjeter,ne nje bote paralele,ne nje bote shpresash,ku prinderit e Hajdit kerkonin per bijen e tyre ne nje qyteze ne periferi,shpresonin se ajo do dilte nga momenti ne moment nga nje dyqan e do vraponte ne krahet e tyre.
Por,me kot.Ishin bere rreth 2 ore dhe asgje.Vendi ishte bosh.Nje erresire totale dhe e zbrazet.Ora shenonte rreth 10 kur zoti Klajdi ndezi telefonin per ti telefonuar edhe njehere numrit nga e mori Hajdi.
Ne ate moment aty kalon nje vajze,e cila me qetesine e saj po drejtohej drejt nje oficine,e vetmja e hapur ne ate ore.
"Me falni,"-i foli Kevi dhe vajza u kthye nga ata.Mbeti e habitur nga ajo turme njerezish ne ate ore te nates.U ndje e frikesuar,por kur dritat e telefonave u ndezin ajo pa ca fytyra te qarta,rroba te shtrenjta.
"Me se mund t'ju ndihmoj?"-foli ajo miqesisht drejtuar fytyres qe foli.Te gjithe syte ishin fokusuar te ajo.
"A keni pare nje vajze diku ketu ? Ka disa dite qe ka ardhur..."-nisi te fliste Kevi.
"Ketu vijne e ikin shume vajza cdo dite.Qyteza,ndonese ne periferi eshte teper e vizituar"-i tha qete ajo.
"Mire.Kete vajzen?"-ia drejtoi Nina foton e Hajdit.Vajza qe qendronte perballe tyre mbeti e habitur.E pa me vemendje dhe me pas pa grupin e njerezve.
"Perse e doni ate?"-pyeti me pas ajo.
"Eshte ime bije.Kemi disa dite qe nuk e kemi pare.U largua nga ditelindja e saj sepse e perndoqi..."-tha zonja Ada me shpresen se vajza do e ndihmonte,por ajo e nderpreu.
"Mafia? E njoh.Dua te them.."-nisi te fliste me nderprerje,por ne te njejten me habi,"E kam pare.Ajo eshte te..."
"Ku bije?"-foli bute zoti Klajdi.
"Te oficina.Te oficina e vellait tim"-tha ajo me ne fund.Fati i kishte perballuar me Lidian e cila kishte dale ne ate erresire per te pare per vellain i cili nuk kishte shkuar ti takonte ate e nenen,si rrallehere me pare.
"Erdhet ta merrni?Jeni familja e saj?"-tha e shqetesuar Lidia e cila u frikesua disi se mos Hajdit dhe Aidenit i kishte ndodhur dicka.
"Kemi ardhur qe para 2 oresh,por asnje gjurme e saj.Na dha kete adrese,por nuk po del nga askund"-e ne ate moment frika e Lidias u shtua.Me nje hap te shpejt ajo eci drejt oficines e pas saj edhe familja e Hajdit.
Vrapoi me nje fryme e kur u mbajt te dera e oficines,ajo fryme sikur iu mor.Hajdi dhe Aiden s'dukeshin gjekundi.Kerkoi nga dollapi i rrobave te punes se Aidenit deri poshte makinave qe ishte lene per te rregulluar.Nuk ishin ne asnje vend.Me ate shikim te trishte,tani te pashprese e te shqetesuar per vellane e saj,ajo u kthye nga ata :
"Mafia..."-tha shkurt,nderkohe qe zonjes Ada iu prene kembet dhe i ra te fiket.
JE LEEST
Ngaterrese Mafiozesh✔️
RomantiekHajdi feston ditelindjen e saj te 20-te nen shoqerine e nje bastisje mafiozesh.Nje ngaterrese e vogel perplas dy njerez te ndryshem duke nisur nje histori shume te bukur dashurie. Cover by : LauritHyseni ❤️