12.E njeh Aidenin ti?

681 52 35
                                    

                                                                          ***

"Epo le te shohim kush je ti djale i dashur..."-tha teksa nisi te bente ca kerkime per Aidenin.Me pas mbylli laptopin e zyres dhe nuk pati me asnje kontakt me dy te rinjt ate dite.

                                                                          ***

Shoqeria e Hajdit ishte shperndare per te kerkuar edhe me teper informacion.Prane dy famljeve kishte mbetur vetem Kevi dhe Xhorxhi.Sigurisht asnjeri prej tyre nuk mund te largohej qe aty pa pare Hajdin shendoshe e mire.Bashke me ta ishte edhe Lidia.Te tre mundoheshin te gjenin zgjidhje,por fatkeqesisht arrinin ne te njejtin perfundim.

"Uff! Si dreqin nuk del asnje gjurme e tyre? U bene dite qe po kerkojme e duket sikur i perpiu dheu.."-tha Lidia teksa shfrynte nga lodhja.Ishte mese e merzitur dhe dukej sikur makth s'do mbaronte kurre.

"Po c'donin nga ata te dy valle?"-u hodh Kevi i cili po bente ca ecejake teper i stresuar.

"E perse duhet te ndodhte pikerisht ne ditelindjen e saj? E cuditshme!"-foli Xhorxhi.Ne ate moment Kevin mendoi nje ide.

"Po sikur.."-e syte e Lidias e te Xhorxhit u kthyen te perqendruar te ai,"Sikur te jete dikush qe Hajdi nuk e ka ftuar ne ditelindje.."- ndersa hodhi kete ide Xhorxhi e nderpreu menjehere.

"Shiko vella! S'ma do mendja qe dikush ta urrej kaq shume sa ta rrembej se nuk e ftoi ne ditelindje.Une te kuptoj shume mire"-po perpiqej ta ngushellonte,"E di qe do ta gjesh Hajdin sa me pare,por ke dite te tera kerkimesh dhe je i lodhur.Sot shko ne shtepine tende te pushosh.Me beso neser do jesh me i kthjellet dhe ndoshta do gjejme ndonje gje per ta kthyer Hajdin mes nesh.Do rri une prane tyre sot..."-dhe i dha nje buzeqeshje motivuese.Lidia po ashtu pohoi me koke.Kevi u largua dhe Xhorxhi beri ashtu sic tha.

"Bejme nje shetitje?"-tha Xhorxhi.

"Bashke?"-foli Lidia e habitur.

"Po? Nuk njihemi shume,por nuk jam armik.Nuk te bej keq"-i tha Xhorxhi.

"Haha jo! Nuk e kisha aty,por tani eshte pak vone.Nena do me kerkoje"-ia ktheu ajo.

"S'do vonohemi.Do mendoje qe po kerkojme Hajdin akoma"-Lidia pohoi me koke e te dy ecen buze detit.

"Pra Aiden eshte vellai yt?"-pyeti Xhorxhi,por mesa u duk e nisi biseden e tyre me nje pyetje te gabuar.

"E njeh Aidenin ti?"-ia ktheu Lidia.

"Jo jo!"-tha ai me pas,"E kam fjalen...Ti je motra e Aidenit,djalit qe ishte me Hajdin"-perfundoi Xhorxhi.

"Po."-tha ajo shkurt.

"Nga njiheshin ata te dy? E ke takuar Hajdin ti?"-pyeti ai.

"Po.Hajdi erdhi te oficina e vellait tim per tu fshehur nga mafia..."-dhe Lidia i tregoi historine Xhorxhit.

"Goxha histori!"-tha me nje qendrim serioz.Lidia iu kthye me nje fytyre si te pyeste "C'do te thuash?"

"E kam fjalen...uroj te mos i ndodh gje Aidenit se eshte i pafajshem.Kam pershtypjen se Hajdi eshte perfshire per borxhin e babait"-e ndersa po fliste Lidia nga ana tjeter ndaloi dhe filluan ti dilnin ca lot.

"Te lutem mjaft!"-tha dhe beri te ecte me shpejt duke u larguar nga Xhorxhi.Ky i fundit e ndoqi nga pas.

"Me fal Lidia!"-tha dhe e terhoqi afer vetes duke e perqafuar,"Mendova se do te te bente mire te merrje pak ajer,por une te fola serisht per Aidenin.Te me falesh s'doja te te merzisja.." U ndane nga perqafimi dhe Xhorxhi i fshiu lotet  Lidias.

"Vellai yt do kthehet shendoshe e mire"-tha dhe e perqafoi serisht.Ecen pak ashtu dhe me pas u ulen ne nje nga stolat aty prane.



Ju dhurova dhe sot nje pjese <3. Pres komentet tuaja.Ju kam xhan! :*

Vajza siper eshte Lidia* 


Ngaterrese Mafiozesh✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora