"Aiden.."-nisi te fliste Hajdi.Aiden kishte filluar ta merrte veten,ndonese plaget i dhimbnin ende.Prania e Hajdit,perkujdesja e saj e kishin bere me te forte dhe keshtu kishte arritur te fliste e te levizte dalengadale.Kishin diskutuar me njeri-tjetrin,kishin qeshur,por asnjehere nuk kishin folur per gjendjen ne te cilen ndodheshin.Hajdi se kish pyetur Aidenin se si ishte mafia e as Aiden s'kishte treguar.Kishin kaluar e disa dite te tjera dhe ata te dy ishin munduar qe me pranine e njeri-tjetrit ta kalonin disi kohen e te mos frikesoheshin nga gjendja ne te cilen ishin.
"Me thuaj Hajd"-i foli ai duke e pare ne sy.Ne syte e Aidenit tregohej qarte nje fuqi e madhe.Nuk dihej nese vinte nga fakti qe ishte nje djalosh guximtar e nuk trembej edhe nese e takonte edhe njehere mafiozin apo dicka tjeter lexohej ne kafen e erret te syve te tij.Kur shihte Hajdin,kur shikimet e tyre perplaseshin krijohej nje ndjesi e jashtezakonshme.Dukej sikur zemrat e njeri-tjetrit ndizeshin ne nje.
"Nobody ever knows,nobody ever sees..."-e teksa arriti te depertonte ne syte kafe te Aidenit,Hajdi nisi te kendonte.Tingujt muzikore te kenges se tyre te preferuar nisen te formoheshin mes notash nga zeri i Hajdit.
"I left my soul.Back there now I'm too weak.."-vazhdoi Aiden te kendonte pas saj.Hajdi e shoqeroi me buzeqeshje.
"Now please don't go.."-dhe zerat e tyre u sinkronizuan ne nje.Hajdi u mbeshtet ne krahet e Aidenit si te ishte ai perqafim paqja e gjithe botes.
Nga ana tjeter mafiozi bukurosh kishte ndjekur gjithe skenen.Ndihej shume i nevrikosur se si ata te dy nuk ishin me te frikesuar nga gjendja ne te cilen ndodheshin e per me teper ishin kaq prane njeri-tjetrit.
"Me mallengjyet vertet"-iu drejtua ai.
"Nese ke arritur te me frikesosh,te me gjuash e ndoshta edhe te me shkaktosh plage,Hajdin nuk mund ta prekesh dot..."-ia ktheu Aiden.Kjo fjali tingelloi si kercenim por ne te vertete Aiden e kishte prekur tanime mafiozin ne piken e dobet.Dukej qe per te Hajdi ishte shume e rendesishme e normalisht nuk mund ti bente dot keq.
"Nese do te mundja do e beja,por nuk ngre dore tek nje femer"-i tha bjondi,"Ti e di sa e rendesishme eshte Hajdi per mua..."-perfundoi.Kjo gje ngjalli kureshtje e tanime Hajdi u nda nga perqafimi i Aidenit.Iu drejtua me nje shikim si ta pyeste "Kush eshte ai?"
"He pra Aiden tregoja! Kush jam une?"-e pyeti mafiozi me ironi.E ndonese kishin biseduar ate dite me ironi,gjendja kishte perfunduar me perleshje dhe Aiden ishte i lidhur,ky i fundit nuk dinte asgje per mafiozin bjond.Sigurisht pervec faktit qe ishte nje djalosh bjond me nje pamje engjellore,por me nje qendrim burreror.
"Nuk e di"-mohoi me koke.As qe e kishte pare me pare.
"Si ishte?"-dhe biseda mes Aidenit dhe Hajdit vazhdonte te realizohej me shenja e mimika.Por keto te fundit mund te artikuloheshin fare qarte nga mafiozi i cili zgjidhte te pergjigjej ai para Aidenit.
"Bjond,i lezetshem,por pak nevrik"-tha ai me nje te qeshur ironike.
"Kush dreqin je ti? Cfare do nga une?"-u ngrit Hajdi me nje zemerim te theksuar.
"Hajd qetesohu!"-iu drejtua Aiden qetesisht pa levizur nga vendi.
"Me thuaj pra! Perse jam ketu? Cfare te kam bere? Kush je?"-e Hajdi vazhdonte te bertiste,te ngrinte zerin,gje qe per mafiozin bjond ishte si nje lloj fitore.Epo kjo ishte ajo qe donte te arrinte.Ata te mos ishin prane njeri-tjetrit e Hajdi te dorezohej.Te ishte e dobet.Por ndonese mafiozi e lejonte kete gje,Aiden jo.U ngrit me veshtiresi dhe shkoi prane Hajdit.
"Hajd"-tha shkurt ai dhe kjo e fundit u kthye duke e pare ne sy.
"Kush eshte ky,Aiden?"-iu drejtua.Aiden e afroi edhe njehere afer vetes duke i dhene nje perqafim te ngrohte.I dha nje puthje te lehte ne koke dhe i pershperiti lehte ne vesh :"Qetesohu te lutem!"
"Epo mjaft!"-u nxeh djaloshi mafioz dhe nuk u degjua edhe per pak caste.
"Hajd "-i tha Aiden duke i prekur faqet e buta e duke i dhuruar nje buzeqeshje miqesore.Hajdi kishte marre nje fytyre nevrike dhe s'ishte aspak ne humor.
"Mostly night I've prayed for you to come home..."-nisi te kendonte serisht Aiden per ta qetesuar disi por dukej sikur fjalet e kenges e bene te qante me shume.E shtrengoi fort Aidenin ne perqafim,kur nderkohe ky i fundit iu drejtua serisht:
"Now please don't go...Oh No!"
BINABASA MO ANG
Ngaterrese Mafiozesh✔️
RomanceHajdi feston ditelindjen e saj te 20-te nen shoqerine e nje bastisje mafiozesh.Nje ngaterrese e vogel perplas dy njerez te ndryshem duke nisur nje histori shume te bukur dashurie. Cover by : LauritHyseni ❤️