Az Azkaban most még sötétebbnek hatott, mint általában. Három férfi lépkedett a betonozott úton teljes csendben, az egyikük sétapálcájának koppanása visszhangot vert a sötétségbe. A kapuk szinte maguktól nyíltak meg a belépő varázslók előtt, ahol cseppet sem barátságos őrök vártak rájuk.
- Uraim! - biccentett az egyik őr
- Vezessen a fogolyhoz! - Draco kimért volt és ideges. Napok teltek el Hermione eltűnése óta és eddig semmi nem vezetett el hozzá. Crack volt az utolsó esélye.
A terem ugyanolyan volt, mint máskor. Omladozó beton falak, egy rozoga asztal és két szék. Crack kezei az asztalhoz voltak láncolva, a lábait szintén bilincsek tartották. Az őr kitárta az ajtót az érkezők előtt, de csak ketten léptek be rajta. Lucius jobbnak látta ha kint várakozik.
- Draco! - Crack hangjából sütött a gúny - Már alig vártam, hogy újra lássalak!
- Nem haverkodni jöttem!
- Miben lehetek a szolgálatodra?
- Hol van Hermione?
- Honnan tudjam?!
- Ne szórakozz! Hol van?
- Nem a te csajod? Neked kéne tudnod, hogy merre csatangol!
- Utoljára kérdezem meg! Hol van?!
- Nem tudom hol van, de hallottam, hogy elvitték!
- Akkor azt is tudod, hogy hová vitték! Úgyhogy ki vele!
- Fogalmam sincs, de hogy őszinte legyek nem is érdekel! Ha meghal legalább eggyel kevesebb sárvérű ribanc szaladgál majd a varázsvilágban.
Draco feldühödött. Az asztal alatt egyenesen Crack székének közepébe rúgott, ami kibillent az egyensúlyából és darabokra tört a kemény padlón. A láncok azonban nem engedtek és az így is meglepődött Crack húsába vágtak. A vére kicsordult a bilincs alól és a gyors csepegés hangja betöltötte a szobát.
- Rohadék! - ordította a halálfaló.
- Hol van? - Draco nem tágított.
- Rohadj meg!
- Ha nem mondod el hol van Hermione és a fiam esküszöm megöllek!
- Gyenge vagy te ahhoz!
Draco teljes súlyával rálépett a megfeszült láncra, ami most még mélyebben vájt bele Crack húsába. A vér csöpögésből folyásba váltott át és a férfi fájdalma egyre elviselhetetlenebb volt.
- Ide figyelj - Draco hangja fenyegető volt, ami a mögötte álló Harryben felébresztette a régi Roxfortos Draco emlékét - ha nem mondod el öt másodpercen belül, hogy hol van Hermione itt hagylak elvérezni! Itt fogsz megdögleni, egyedül!
- Van egy ház - Crack hangja remegett - a városon kívül, az erdőben ! Talán oda vihették!
- Mit akarnak tőle?
- Tényleg nem tudom!
- Hiszek neked! Látod? - Draco végre lelépett a láncról - nem is volt olyan nehéz! - Ezzel a férfi kifordult a teremből, nyomában a döbbent Harryvel.
- Ez meg mégis mi volt? - Lucius hangja teljesen nyugodt volt
- Semmi! Csak rá kellett segíteni, hogy megeredjen a nyelve!
Harry mindent elkövetett, hogy felméresse a terepet. A ház ott volt, ahol Crack mondta, az erdőben, a semmi közepén. Csak az ablakból kiszűrődő fények tudatták az aurorokkal, hogy a ház nem üres. Ez volt Draco életének leghosszabb délutánja,mivel Harry parancsára csak este indítottak támadást, ami nem akart hamar jönni. Most viszont itt volt. A szíve a torkában dobogott, annyira be akart menni. Nem érdekelte semmi más csak, hogy bejusson és megtalálja Hermionét és Scorpiust.
ESTÁS LEYENDO
Nem küzdhetünk örökké! (Dramione story)
RomanceMi történik akkor ha egy véletlen baleset újra összehoz két régi ismerőst? Vajon meg lehet-e változtatni a múltat? Vajon ez a véletlen tényleg véletlen vagy maga a Sors, ami lehet összehoz két elveszett varázslót? A történet a háború után játszódik...