Az általános hétfőket jellemző kavalkád után Draco újra a Minisztérium ódon folyosóján találta magát. A hétvége varázsa továbbra is ott motoszkált a gondolatai között, de igyekezett minél jobban a munkára koncentrálni. Hermione megígérte neki, hogy munka után elmegy Harryékhez és tisztázza velük a helyzetet. Kopogás nélkül lépett be az irodába, ahol Harry Potteren kívül annak feleségét, Ginnyt is ott találta.
- Bocsánat! Talán visszajöjjek később?
- Arra semmi szükség, már épp indultam, csak Harry ebédjét hoztam be! - Ginny most is olyan volt, mint régen legalábbis Draco szemében, egyedül az változott, hogy a nőnek hatalmas pocakja volt - Valahol az utolsó hónapban lehet - gondolta Draco.
- Gratulálok! - bökte ki végül Draco.
- Köszönjük! - Ginny ösztönösen simított végig a hasán. - Akkor én megyek is..További jó munkát nektek! - A nő egy gyors puszit adott a férjének és már el is tűnt az irodából.
Draco kivett egy mappát a táskájából és Harry elé rakta, majd leült az asztalához és az oda pakolt jelentéseket kezdte el olvasni.
- Szóval átnézted, amiket elvittem?
- Ezt kérted nem?
- Jutottál is valamire?
- Olvasd el amiket leírtam Potter!
- Tudod gondolkodtam valamin..
- Mégpedig?
- Mi lenne ha bemennél Crackhoz az Azkabanba és beszélnél vele?
- NEM! A ki van zárva Potter, felejtsd el!
- Benned megbízik! Talán te szóra bírod..ő az egyetlen esélyünk!
- Nem tudom feltűnt-e Potter, de a háború után nem lettünk épp a sötét oldal kedvencei...Crack nem csak, hogy nem bízik bennem, de ha lehetősége adódna rá valószínűleg meg is ölne!
- Egy próbát megér..
- Átgondolom! Így megfelel?
- Meg! Apád mit mondott?
- Semmit még nem mutattam meg neki..ma tervezem elvinni neki és amíg anyám kiéli rajtam a szeretet rohamát végig is olvassa őket. Holnapra eredménnyel jövök!
- Rendben! Viszont lenne itt még valami...szerettem volna beszélni veled valamiről?
- Ki vele!
- Tudom, hogy sok a munka és nem is hagynálak teljesen egyedül, de szeretnék hamarabb elmenni..igazából sokkal hamarabb...fogalmazhatunk úgyis, hogy nem jönnék be csak ha nagyon muszáj. Ginnyvel akarok lenni, a kilencedik hónapban van és szeretnék vele lenni nem akarom,hogy egyedül kelljen végig mennie ezen.
- Rendben!
- Rendben? Ennyi? Semmi gúnyos megjegyzés vagy vita?
- De, Potter szörnyen bosszant, hogy otthon akarsz lenni a kilenc hónapos terhes feleségeddel! Most jobb?
- Kezdesz elpuhulni Malfoy!
- Pofa be!
- Ma még itt vagyok és holnap délelőtt is megtalálsz..utána pedig ha van valami azonnal küldj egy patrónust és rohanok is!
- Nyugodjál már meg! Kézben tartom a dolgokat! Viszont cserébe én is kérek valamit...
- Halljam!
- Tartsd távol innen Weasleyt! Nem bírom a képét, sose bírtam és igen erősen tartok attól, hogy a jelenléted nélkül valószínűleg beverem az orrát, vagy rosszabb.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nem küzdhetünk örökké! (Dramione story)
RomansaMi történik akkor ha egy véletlen baleset újra összehoz két régi ismerőst? Vajon meg lehet-e változtatni a múltat? Vajon ez a véletlen tényleg véletlen vagy maga a Sors, ami lehet összehoz két elveszett varázslót? A történet a háború után játszódik...