15.BÖLÜM

9.3K 687 797
                                    


 Arkadaşlar bölüm full smut. Hoşunuza gitmeyecek sahneler olabilir.  Sevişmeleri dışında gidişatı etkileyen herhangi bir olay olmayacak,  bu yüzden smut sevmiyorsanız bu bölümü okumayabilirsiniz. Uyarımı da yapmış olduğuma göre okumak isteyenler için keyifli okumalar~

İkili kendini kaybetmiş bir şekilde öpüşmeye devam ederken Taehyung sonunda yatak odalarına varmıştı. Odaya girmesi ile birlikte adımları hızlanıp, yatağa doğru seri bir şekilde hareket ederken, Jeongguk artık nefeslenmesi gerektiğini hissederek geri çekilmişti. Taehyung dudaklarının ayrılması ile mızmızlanırken Jeongguk'u yatağa bırakmış, Jeongguk ise Taehyung'un mızmızlanması ile istemsiz bir gülüş bırakmıştı.

 Taehyung yatağa bıraktığı sevgilisinin üzerine eğilip, kollarından destek almış bir şekilde altında yatan güzel çocuğa bakarken bakışları, güzel sevgilisinin gülümsemesine saniyelik bir şekilde takılı kalmış ardından dudaklarını istekli bir şekilde yaladıktan sonra çapkın bir şekilde sırıtmıştı.

"Senin için bu kadar istekli olmam seni eğlendiriyor sanırım güzelim hm?"

 Jeongguk kendisine yöneltilen soru ile utandığını hissetse bile karşısındakini şaşırtma isteği ağır basmış, bunun sonucunda ise bacaklarını aralayarak üstündeki bedenin beline dolamıştı. Tıpkı istediği gibi Taehyung'un bakışlarında şaşkınlık parıltıları yakalarken eşini başıyla onaylanmış, hemen ardından kollarını da boynuna sarmıştı.

"Hayır Prensim, aksine bana karşı duyduğunuz istek beni mutlu ediyor"

 Taehyung, Jeongguk'un olduğundan daha derin çıkan sesi ile derince yutkunurken tekrardan çocuğun dudaklarına atılmış, iki dudağını da kendi dudakları arasına alarak yavaş bir şekilde emmişti. Bu hareket Jeongguk'un kısık bir şekilde inlemesini sağlarken Taehyung dudaklarını tekrar ayırmış, eli altındaki çocuğun geceliğinin altına sızarken parmak uçları ile çıplak kalçasını okşamıştı.

"Hmm, öyle mi dersin bebeğim ? Peki benim güzel eşim..."

 Eli gittikçe çocuğun kalça arasına doğru ilerlerken tekrardan sırıtmıştı.

"Peki benim güzel eşim de bana karşı aynı isteği duyuyor muymuş bakalım ?"

 Sonunda çocuğun deliğine ulaşan parmağı, hafifçe bulunduğu bölgeyi okşarken Jeongguk daha yüksek bir sesle inlemiş ve derin sesi ile kendisine soru soran eşini başı ile onaylamıştı. Gene de bu Taehyung'u tatmin etmemiş olmalı ki parmağı bulunduğu bölgede biraz daha baskı oluştururken başını iki yana olumsuzca sallamıştı.

"Hayır benim güzel meleğim, ben cevabını o tatlı sesinden duymak istiyorum."

 Jeongguk bilinçsiz bir şekilde kendisini arkasında bulunan parmağa doğru iterken utançla cevaplamıştı:

"Evet Prensim, sizi istiyorum."

 Taehyung duydukları ile bu sefer tatmin olurken parmağını bulunduğu bölgeden çekmiş ve Jeongguk'un üzerinden kalkarak çocuğun da doğrulmasını sağlamıştı. Jeongguk ise ilk defa hissettiği bu duygular ile ne yapacağını bilemeden yalnızca Taehyung'a uyum sağlıyordu.

 Az önce hissettiği ufacık bir baskı bile kendisinden geçmesini sağlamıştı ve açıkçası bu durum onun daha da utanmasını sağlıyordu. Daha önce ne kendisine dokunmuş, ne de herhangi birisi ile yakınlaşmıştı. Bu sebeple bedeni aşırı hassastı ve gelen her dokunuş kendisinden geçmesine sebep oluyordu.

  Gene de halinden memnundu. Pekala kesinlikle çok utanıyordu. Hem de çok, çok fazla utanıyordu ama daha henüz hiçbir şey yapmamış olmalarına rağmen o kadar etkilenmiş hissediyordu ki, az önce arka tarafında hissettiği baskının geri dönmesi için yalvarabilecek gibi hissediyordu kendisini.

Querencia // T.KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin