Arkadaşlar geçen gece Jeongguk ve Taehyung'a yapılan saygısızlığı elbette duymuşsunuzdur diye düşünüyorum. Eğer duymadıysanız da söyleyeyim. Saçma sapan bir programda gerizekalı sunucular sanki kendileri bi boka benziyorlarmış gibi seçilmiş en yakışıklı erkekleri değerlendiriyorlardı ve sıra benim bebeklerime gelince demediklerini bırakmadılar.
Bunun üzerine tepki çekince kadın kendini açıklamaya çalışırken daha da batırıp A.R.M.Y kelimesinin anlamını bile bilmeden olayı ta blue whale olaylarına kadar getirip resmen teröristmişiz gibi bize örgüt? damgası? yapıştırdı?
Her neyse kuzularım. Sizden istediğim programı Rtük'e şikayet etmeniz. Buraya site linki bıraksam bile açılır mı bilmiyorum ama ben suraya yazayım siz halledersiniz bir şekilde:")
https://www.rtuk.gov.tr/gorus-ve-onerileriniz
Eğer ne yazacağınızı bilemezsiniz diye referans olması adına size kendi yazdıklarımı gösteriyorum. Lütfen görmezden gelmeyin ve mail atın. Herhangi bir şey olmayacak olsa bile çocuklar için çabalamış olmamız bile bizim onlara verdiğimiz değeri gösterir. Bu tarz insanlara taviz vermeyin ve yapabildiğiniz her şeyi yapın lütfen. Aşırı gergin ve aşırı sinirliyim cidden.... Lütfen mesaj atmayı unutmayın.
Mesaj atanlar bu paragrafa attıklarını belirtirse çok sevinirim.
Bu gün iki kitaba da Tae aşkımın doğum günü şerefine özel bölüm gelebilir. Konudan tamamen bağımsız romantik ve öhöm öhöm bölümler ama önce sinirlerimi toparlayacağım çünkü dünden beri kuduruyorum.
Hepinizi seviyorum ballı çöreklerim. Daha sonra görüşmek üzere. Kendinize çok iyi bakın 👋🏻👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia // T.K
ФанфикVampir Kral Taehyung ve onun güzeller güzeli ruh eşinin hikayesi Soft fic