Buz Pateni.

4.3K 214 423
                                    

☂️⛸️☂️The Umbrella Academy: Numara A1 - Buzdan Bıçak

"Ölümü benimle ilgili değil." 

"Boğazını buz pateninle kesmen dışında mı?"

***

Küçük bebek beşiğinin üstünden sarkan oyuncaklara neşeli gözlerle el çırpıyor, ailesi yanında yok. Evet, doğan kırk üç çocuktan sadece biri. Amerika'da sadece on altı çocuk doğdu. Gerçekçi olalım, herkes o çocuklardan korkuyordu. Hindistan gibi çoğu ülkede tanrı olarak görülmeleri için nefes almaları yetti, bunu fırsat bilen üçkağıtçılar o gün doğan tüm çocuklara sahip olmak için ant biçti. Reginald Hargreeves'in satın aldıkları istisna...

"Hey! Amerikan hükümeti bebeğinize el koydu. Lütfen zorluk çıkarmadan onu bize verin." Silah ateş sesleri... "Lanet! Ona uzak dur demiştim."

"Asker ne yaptığını sanıyorsun sen! Sadece bebeğin babasıydı o." Odanın her zaman gıcırdayan kapısı açıldı. "Annesini VURUN. Babasını vurduğumuzu gördü."

"Yalvarırım kızıma zarar vermeyin! Size  her türlü yardım ederim. İstediğiniz kadar para verebilirim." dedi kocasını ayağa kaldırmaya çalışırken ama yeni silah seslerine engel olamamıştı. Bebek guklayarak annesini çağırıyordu. 

Asla annesini... Görmedi.

Grace "Tatlım hadi! Sana inanıyorum YAPABİLİRSİN!." Evlatlıkta olsa kızını çok seviyordu. Reginal'dan gelen çağrıya kulak asmadı. April'in ilk taklalarını kaçırmak istemiyordu. "Seni seviyorum April!"

April "Teşekküyler Anne." Dengesini kaybetmemek için kollarını yana açtı. Daha yeni buz patenine başlamıştı, canı yandığında ağlamamak söz konusu değildi. Sonuçta dört yaşındaydı.

Gözlerini yumup içinden tekrar etti, yapabilirim yapabilirim yapacağım! Bahar gribinden dolayı piste fazla çocuk yoktu yani çalışması için daha fazla alana sahipti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerini yumup içinden tekrar etti, yapabilirim yapabilirim yapacağım! Bahar gribinden dolayı piste fazla çocuk yoktu yani çalışması için daha fazla alana sahipti. Süzüldü, zıpladı. Başardım! Küçükte olsa ilk taklamı başardım! "Anne! Bunu gördün mü?" Koltukta oturması gereken annesine döndü. Neredeydi? "Anne! Neredesin?" Ağzından çıkan buhar her zaman gülmesini sağlıyordu, kim ejderha gibi gözükmek istemez ki? 

Grace "Geliyorum tatlım. Anneni biraz beklemelisin." Reginal'a döndü. "Burada ne işin var Reginald? Seni görmek istemediğimi söylemiştim. Artık sen kendi yolundasın ben kendi yolumdayım." 

Reginald "Amerika'da Özel çocuklar için yetimhane açtığından beri mi? Hiç sanmıyorum Grace" Uzun şemsiyesini baston niyetine kullanıyordu. "Onları evlatlık edinmeme izin verecektin."

Numara A: The Umbrella Academy | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin