Víte, kdyby tohle byl film, dívali byste se právě na sled rychlých záběrů ukazujících, jak se do sebe dva hrdinové zamilovávají. Možná je to trochu silné slovo, ale co. Víte, pořád mě udivuje, jak má každý žánr něco do sebe. Ale zpátky k věci. Takže teď se vám to pokusím co nejlépe popsat.
Vánoční svátky pominuly a Stephanie se vrátila do svého starého života. Tedy do života, který poslední dva měsíce vedla. A s každým dalším dnem, kdy s Brandonem trénovala, jí přišel o něco více snesitelnější. Ani nepostřehla, kdy prolomili tu hranici, kterou si mezi sebou na začátku vytyčili, ale po několika týdnech se spolu byli schopni bavit, aniž by se uráželi. Tedy, abych to uvedla na pravou míru, uráželi se pořád, teď ale věděli, že to ani jeden z nich nemyslí vážně. Tedy většinou.
Steph by si možná troufla říct, že byli přátelé, ale nechtěla to zakřiknout. Byla ráda za to, co měla. Víc ke štěstí nepotřebovala.
„Stephanie propni víc tu nohu!" zařvala Jessica, když se jí nelíbil brunetčin doskok. „Znovu," pobídla bruslící dvojici.
Víte, co jsem před chvílí říkala o tom sledu záběrů? Ano, je tu zase.
„Znovu," pobídla dvojici před sebou Jessica. „A lépe," dodala. Stephanie si povzdechla. Kdyby měla tu nohu napnout ještě víc, stalo by se z ní prkno. Možná, kdyby se víc soustředila na dopad a míň na nespravedlnost osudu, ustála by to. Místo toho si třela bolavé pozadí a nadávala na všechno, na co si vzpomněla.
Jessica se nadechovala, ale Stephanie jí nedala příležitost nic říct. „Já vím," zavrčela, „znovu a lépe." Jessica jen přikývla. Moudře se rozhodla nepřilévat olej do ohně.
„Hej," řekl Brandon. „Co je?!" vyjela na něj Stephanie. Hned po tom toho zalitovala, ale její uražená hrdost se nehodlala omlouvat a Brandon to věděl taky. „Stephanie, podívej se na mě," vyzval brunetku blonďáček. Steph ho poněkud neochotně poslechla. „Uklidni se," vyzval ji. „Já jsem úplně klid..." chtěla namítnout hnědovláska, ale umlčel ji prst, který se přitiskl na její ústa. Překvapeně zamrkala. Měla nutkání ten prst ukousnout a jeho majitel to zřejmě poznal, protože ho rychle stáhl.
Zelené oči se střetly s modrými a Stephaniina zlost rázem vyprchala. Její protějšek si všimnul, že její odhodlání, být naštvaná na celý svět do konce svého života, polevuje. „Nadechni se," vyzval ji majitel oněch modrých očí, které se stále neodtrhly od těch zelených. Brunetka udělala, co po ní její partner chtěl. „A teď vydechni," přikázal jí. Hnědovláska, která se přesně řídila jeho pokyny se cítila mnohem lépe. „Lepší?" zeptal blonďáček. Brunetka chtěla odpovědět, ale než k tomu dostala příležitost, ozval se za jejími zády pronikavý hlas.
„Brandone!" zvolala vysoká blondýnka, která neměla moc daleko k panence Barbie. „Nathalie," pozdravil ji Brandon a brunetce neušlo, že jméno blonďaté dívky vyslovil spíše jako povzdech, jmenovaná ale nevypadala, že by si toho všimla, nebo že by ji to trápilo.
„Ehm, ehm," odkašlala si Jessica. Nathalie se k ní otočila a její oči se rozzářily. „Jessico!" zvolala radostně. „Nathalie," pozdravila ji nepříliš nadšeně starší žena. „Ráda tě zase vidím," rozplývala se blondýnka dál. Brunetka se zakuckala. Ona Jessice tyká? Jessica vypadala, že kdyby vražda nebyla trestný čin, Nathalie by už dávno nedýchala. „Nathalie, víš, jak to chodí s tréninky, že?" usmála se na blondýnku sladce Jessica. „Ovšem," přisvědčila blonďatá dívka. „Tak buď tak laskavá a mlč nebo se seber a zmiz," řekla Jessica ledově a otočila se ke dvojici bruslařů, která ji z ledu nervózně pozorovala. „Znovu," řekla ledově.
Stephanie se ze všech sil snažila vzpomenout si na ten pocit, který jí ovládal, než je přerušila Nathalie. Nepovedlo se. Zatnula zuby. Přece ta koza neuvidí, jak jsem neschopná, pomyslela si. Kývla na Brandona.
ČTEŠ
Na ledě
Подростковая литератураJeště před několika měsíci si Stephanie nedovedla představit, že by o nějaký sport projevila větší zájem, než že by se pohodlně usadila na pohovku a sledovala ho v televizi. Jenže když se jí ze dne na den obrátí život naruby, dojde jí, že potřebuje...