16 - Pinokyo

750 29 12
                                    

Multimedya => Büşra ve Arzu

Vücudumun sarsılmasıyla uyanmaya çalışırken göz kapaklarım açılmamak için direniyordu.

"Kalk lan."

Bu insan dışı hareketler tabisi Görkem'e aitti.

Üzerimden yorganın çekilmesiyle yastığıma daha sıkı sarıldım.

"Uyandın demek." deyip kafama vurduğunda homurdandım. Bu yakışıklı, sabah sabah ters tarafından mı kalktı, anlamadım ki.

Yüzümü yastığa daha çok gömerken "Saat kaç?" diye sordum. Sesim boğuk ve anlaşılmıyordu ama Görkem anlamıştı.

"Yediye on var."

"Ya ne yapıyorsun Görkem ya! Niye on dakika erken kaldırıyorsun! On dakika on dakikadır!"

"Sen kalk da ağzına sıçacağım." dediğinde beynim kırmızı alarm verdi. Ne oldu lan?!

Aman Allah'ım!

Dün Kaan'ın beni öptüğünü görmüştü, kesin beni öldürecek. Uyuyor numarası mı yapsam? Yok ya da ölü taklidi yapayım. En iyisi öleyim ya ben. Kökten çözüm.

Görkem'in bacaklarıma vurmasıyla çığlık attım. Şiddet görüyorum şu an! Neyse ki altımda batpij var. Batpij can kurtarır! Batpij ne mi? Battaniye kumaşından olan kalın pijamalar var ya, he işte onlara dediğim üşengeçliğimin eseri bir kelime daha.

Of bu sefer saçmalamamın sebebi ise tamamen göt korkusu gençler.

"Beş dakika dahaaa." diye mırıldandığımda kafamdan bastırıp yüzümü iyice yastığa gömmemi sağladı. Yetişin komşulaaaarrr! Valla gebertecek bu beni. Ama bizim komşumuz da yok ki. Evimizin etrafında başka ev yok. Babam bilerek seçmişti, herkesten uzak durma kuralımız var biliyorsunuz.

"Beş dakika içinde kahvaltıda, on dakika içinde de arabada olacaksın."

"Bir saat erkenden mi gideceğiz okula?"

"Bir saat boyunca ağzını yüzünü dağıtacağım." dediğinde yutkundum. Uykum kaçmıştı işte. Bravo Görkem sana, tebrikler. Harika bir uyku çekmiştim. Kâbus da görmemiştim. Kaan'ın öpücüğü işe yaramış mıydı ki? Hayır tabiki de Görkem'in kucağındayken öpüşünü demiyorum, onun öncesinde yanağıma kondurduğu masum öpücükten bahsediyorum. Ona göre fazlasıyla masum bir öpücük...

Şu an şu yataktan kalkmayı o kadar istemiyorum ki... Gözlerimi açamıyorum ya. Böyle tatlı bir şey olabilir mi? Hayatımdaki bestim çikolatayken uykunun çikolatadan çok daha tatlı olduğunu keşfettim.

"Lan sen niye uyanmıyorsun?" diyen Görkem at kuyruğu yaptığım saçımdan çekerek yüzümü yastıktan kaldırmamı sağladı. "Bir şey mi içtin yoksa?"

Görkem'in sorusu dün gece Kaan'la yaptığımız kavgayı hatırlattı.

"İki tane hap attık öyle. Sorun yok." dedim Kaan'ın cümlelerini çarparak. Bir yem attık oltaya, bakalım sarışın balık yeme gelecek mi?

"Ne dedin, ne dedin? Uyuşturucu mu içtin amına koyayım?! Bir de sorun yok diyor. Lan mal mısın? Lan ne yapayım şimdi ben sana?!" diye bağırarak saçımdan öyle bir çekti ki çığlık attım.

"Şaka yaptım! Yemin ederim sadece bir tane sigara içtim!"

"Böyle şaka mı olur mal?"

"Asıl sen böyle bir şey yapacağımı nasıl düşünürsün?"

"Kaan Özdemir'le sürten o boku da yer diye düşündüm." dediğinde bu biraz ağır olmuştu. Sanırım düşündüğümden daha fazla kızmıştı.

KARMAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin