İki Hafta

655 31 21
                                    

Multimedya -> Selim

Bölüm Şarkısı: Oğuzhan Koç - Yanımda Olsan

~Kaan~

Günlerdir Zafer'i köşeye sıkıştırmak için planlar yapıyoruz. O piç henüz benim kim olduğumu bilmiyor ama öğrenecek. Ben Kaan Özdemir'im. 18 yaşında ve hâlâ okuyor olabilirim ama ben herkesin düşmanı olmaktan korktuğu kişiyim. Ben hissetmem, mutlu olmam, salak bir kızı düşünüp durmam.

Günlerdir okula gitmemiştim çünkü Zafer'in işini halletmeden Arzu'nun yüzüne bakamazdım. En çok onun için Zafer'i öldürmek istiyorum. Canını acıttığı için, ağlattığı için, korkuttuğu için...

Yanıma çok sayıda adam alarak Zafer'in holdingini bastım. Odasının kapısını tekmeyle açarak içeri girmemle silahımı alnına doğrulttum. O da bana silahını doğrulttuğunda arkamdan gelen Deniz gözünü kırpmadan Zafer'in koluna bir el sıkmıştı. Zafer'in silahı yere düşerken diğer eliyle kolunu tuttu ve yüzünü acıyla buruşturdu. Daha bunlar iyi dakikaların Zafer Gürkay.

Birkaç hızlı adımla yanına gidip yüzüne en sert yumruğumu attım. Yumruklarımı vakit kaybetmeden art arda yüzünde sergilerken Zafer sırıtmaya devam ediyordu ve bu beni daha çok sinirlendiriyordu. En sonunda tüm öfkemle başını tutup yere vurduğumda aynı anda belime soktuğum silahı tekrar çıkarttım. Tek dizimi yere koyarak Zafer'in yanına eğildim ve silahımı şakağına bastırdım. "Seni öldüreceğimi söylemiştim Zafer. Ben sözümü tutarım." dedim gülümseyerek. Arzu'nun sözleriydi bunlar. Aklıma o gece gelmişti yine. Onun titreyen vücuduna kondurduğum öpücükler...

Dikkatim dağıldı ve biri silahı elimden aldı. Öfkeyle ayağa kalktığımda karşımdaki adamın Enes Soydan olduğunu gördüm. "Onu öldürme." diyen mavi gözlü adama kaşlarım çatık bir şekilde baktım.

Elinden hızla silahımı aldığımda "Bunu Arzu için yapıyorum." dedim.

"Ben de Arzu'yu düşündüğüm için söylüyorum. Yoksa kızıma vurduğu için asıl benim onu öldürmem gerekiyor ama yapamam. Sen de yapamazsın. Gerçekten Arzu'yu düşünüyorsan bu köpeği öldürme." deyip yerde yatan Zafer'e tekme attı.

Şaşırmıştım. Onu öldürmememle Arzu'nun ne ilgisi vardı anlamamıştım. Söylediği gibi onu öldürmeyecektim ve bunu Arzu için yapacaktım. Arzu için her şeyi yapardım.

~Arzu~

Tam iki haftadır Kaan okula gelmiyordu, iki haftadır onu görmemiştim. Yarasını merak ediyordum ama ona ulaşamıyordum. İşin ilginç yanı Deniz de okula gelmiyordu. Aslında belki Kaan'a ulaşabilirdim. Sonuçta okuldaki çocuklardan bazılarının Kaan'ın emrinde olduğunu biliyordum ya da Deniz'i arayabilirdim. Ama bunu yapmamıştım. Biz her ne kadar yakınlaşsak da ondan uzak durmam gerekiyordu. Onun benden uzak durması gerekiyordu.

Kaan'ın bu süre içinde okula gelmemesi benim için bir avantajdı. Okul benim için o yokken daha kolaydı. Bu iki haftada sırf yaşadıklarımı düşünmemek için kendimi derslere vermiştim. Artık üniversite sınavına hazırdım. Sınava aylar vardı ve daha çok zamana sahiptim. Bu nedenle rahattım.

İki hafta önce Ömer'e ondan ayrılmak istediğimi söylemiş ve Açelya'yla aramızda geçenleri anlatmıştım. Buna rağmen vazgeçmemişti ve bu iki haftada onunla birçok kez tartışmıştık. Ben sıradan biriydim. Kendimi güzel bulmadığım için değil ama gerçekten güzel değildim. Kısa boyluydum ve havalı değildim. Normal biriydim ve belki de okuldaki en ezik kişiydim. Buna rağmen Ömer'in neden böyle davrandığını anlayamıyorum. Tanışalı henüz üç hafta olmuştu. Bana aşık olduğunu söylüyordu ama buna inanmak istemiyordum.

KARMAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin