Calum, önümüzde ilerleyen Chase'in arazi aracını takip ederken ayaklarımı kendime çekip ona doğru döndüm.
"Kasabanın bilinen dedikoduları var mı?"
Calum göz ucuyla bana bakıp gülümsedi. "Dedikodu mu?"
Yüzümü buruşturup kollarımı bacaklarıma sardım ve başımı salladım.
"Evet. Hani küçük kasabalarda yaşanan olaylar daha hızı yayılır ya onlardan bahsediyorum."
İstediğim konuya farklı bir yerden giriş yapmış olmama rağmen Calum yadırgamak yerine dudaklarını ıslatıp önüne bakarak anlatmaya başladı.
"Cassandra ve Mariana kuzen. Bunu fark etmişsindir zaten."
Elbette fark etmiştim. İkisi de sarışın ve ünlü modellere taş çıkaracak kadar güzellerdi. Calum benden cevap beklemeden devam etti.
"Aslında birbirleriyle konuşmuyorlar. Geçen sene ikisinin ortak bir kardeşleri olduğundan beri aynı ortamda bulunmaya bile tahammül edemiyorlar. Özellikle Mariana oldukça hırçın davranıyor."
Mariana'yı, bugün Ian ve Fiona ile Calum'ın evine geldiklerine görmüştüm. Hepsi Calum'dan habersiz Calum'ın evinde toplanma kararı vermişler ve bize bundan hiç bahsetmemişlerdi. Calum'ın evinden de kasabada iki hafta boyunca sürecek üzüm festivaline geçilmesi konusunda fikir birliğine varmışlardı. Logan, Calum'a mesajlarına baksaydı plandan haberdar olacağını söylemişti. Calum da o sırada benimle olduğu için telefonuna bakma gereği duymadığını ve kendilerinin gelirken aramaları gerektiğini sert bir şekilde söylemişti.
Ben de onlar tartışırken ayaküstü Mariana ve Fiona ile tanışmıştım. Mariana, Cassandra'dan çok daha sempatik gelmiş olsa da kendimi geri çekerek konuşmuştum. Mariana, ela gözlü, uzun dalgalı sarı saçlara sahip, zarif ve tam bir kasaba kızıydı. Fiona ise koyu kahverengi saçlı ve yeşil gözlüydü. Boyu Mariana'ya göre daha kısaydı. Yuvarlak yüzünün insana sevimli gelen bir yanı vardı. İlk bakışta bir kanıya varmam gerekiyorsa ikisini de oldukça arkadaş canlısı bulmuştum. En azından Cassandra'dan iyi oldukları kesindi.
Calum daldığım düşüncelerden beni sıyırmak için olanları anlatmaya devam etti.
"Cassandra'nın annesi üç yıl boyunca Mariana'nın babasıyla birlikte olmuş. Mariana'nın annesi de bunu öğrenince Cassandra'nın annesinin kuaförünü ateşe verdi."
Şaşkınlıkla Calum'a döndüm ve yarı bağırarak aklıma gelen ilk soruyu sordum.
"Ne yaptı dedin?"
Calum, afallamış yüz ifademe bakıp gülmeye başladı.
"Dükkanı ateşe verdi. Annem olayı daha coşkulu anlatıyor aslında ama ne yazık ki şu anda elindeki tek bilgi kaynağı benim."
Şaşkınlıkla açılmış ağzımı kapatıp kaşlarımı çattım. Yaşananlar televizyon dizilerindeki kasabalarda yaşanan çapraşık ilişkilere benziyordu. Olayı sindirmeye çalışırken fark ettiğim gerçeği Calum'a onay almak isteyerek sordum.
"Yani şimdi Mariana'nın babasının Cassandra'nın annesinden çocuğu mu var?"
Calum, başıyla onayladı. Engebeli bir yola girdiğimiz için tüm dikkatini yola çevirmişti. Bir eliyle hızla ayaklarımı indirmemi işaret etti. Kontrolü zor bir yola girdiklerini bildiğim için itaat edip ayaklarımı indirdim. Emniyet kemerimin takılı olduğuna emin oldum ve Calum'ın soruma cevap vermesini bekledim.
Yol biraz düzelince Calum'ın kol kasları gevşedi ve bana bakmadan sorumu cevapladı.
"Evet. Mariana'nın anne babası boşandıktan birkaç ay sonra babası Cassandra'nın annesiyle evlendi. Sonra da bebek haberini paylaştılar. Parti falan yapıldı. Cassandra ilişkiyi zaten biliyor olduğu için yadırgamasa da Mariana annesine yapılanlar yüzünden teyzesi ve kuzenini affetmiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Where I End And You Begin
FanfictionBir yetenek, iki kişi, ortak bir kader. Ophelia Robinson, her şey olabilirdi. Bir bilim insanı, bir yazar, bir eleştirmen ya da bir TV yıldızı. Fakat o, asla ulaşamayacağı bir şey olan müziği seçti. Lise hayatı boyunca yaşıtları parlak geleceklerine...