I

237 7 0
                                    

AVA

E ora 8 dimineața. Soarele bate deja in geam si ma ridic din pat pentru a lua micul dejun. Mama e deja în bucătărie, ea de obicei trezindu-se cu jumătate de ora înaintea mea. După multă muncă și efort a reușit in sfârsit sa își deschidă magazinul personal de parfumuri, motto-ul fiind "Creăm visele tale". Inaugurarea a fost acum o săptămână și pot spune ca are deja mulți clienți foarte fericiți de munca ei. DA, MAMA CREAZĂ FRAGRANȚE din pasiunile si sentimentele clienților. Nu se lasă până clientul nu e satisfăcut de fragranta "imaginată". Traiesc numai cu mama de la vârsta de 7 ani, atunci cand s-a hotărât că nu mai face față abuzurilor fizice si psihice a tatălui meu. Si asa nu imi plăcea la nebunie in Mexic. Ca femeie puternică, și-a luat inima în dinți, si cu ajutorul bunicii, odihnească-se in pace, ne-am mutat în Los Angeles. Am stat acolo până acum 2 săptămâni, acum fiind in New York pentru a îndeplini visul mamei și pentru că noul meu "copilaș" ce trebuie protejat e aici, in New York. Încă nu îi știu numele, dar știu că e un bărbat foarte bogat, de aceea si foarte "vânat". Cred ca după amiază o sa imi ajungă dosarul de la firmă, începând munca peste 2 zile. Bine ca nu sunt singură aici, prietenele mele sunt cu mine. Elena si Josie erau de jumătate de an în New York, așa că Emily a venit si ea acum 1 lună, după ce biroul i-a acceptat transferul. Emily e cea mai mare dintre noi, având 29 de ani. Pot sa spun ca e ca o a doua mama, pentru ca mereu ne-a scos din probleme. E o avocată ce își face bine treaba, ajutând pe oricine. Cred ca daca îi dădeam bani de fiecare dată când imi salva pielea de nopți petrecute la secția de poliție,sau de amenzi, acum ar fi bilionara.  Elena si-a îndeplinit visul de a deveni make-up artist, și are propriul ei salon, deschis acum 3 luni. Are 25 de ani si a lucrat cu persoane importante a lumii showbiz-ului. Josie e cea mai mica având 23 de ani și încă studiază pentru a deveni medic. Am terminat toate liceul la 18 ani si imediat ne-am continuat studiile pentru a ne îndeplini visurile. Suntem de nedespărțit si ne cunoastem de cand m-am mutat cu mama in Los Angeles. In grupul nostru fiecare are un rol special, eu sunt cea care s-ar bate cu 10 persoane de-o data numai sa nu le atingă pe ele, Emily e cea care se gândește înainte la consecințe si face tot posibilul sa le evităm, Elena e cea care și-ar asuma toata vină ca noi sa iesim basma curată iar Josie ar putea plănui un atac la Casa Albă fără ca cineva sa își dea seama ca am fost noi de vină. Suntem femei puternice, am avut o copilărie cu multe greutăți, poate de aceea suntem de nedespărțit...am trecut prin toate împreună.
-Buna dimineata mama!
-Bună dimineața scumpo.
Ma apropii si pe masa vad un buchet de trandafiri roșii si o cutie alba cu un bilet.
-La mulți ani scumpo!
-Mulțumesc mama.
-Poți să îl deschizi acum draga mea.
Fără să mai stau pe gânduri, deschid cutia si înăuntru erau alte două cutii, una albastră si cealalta galbenă. Decid să o deschid pe cea albastră înainte, și am rămas uimită. Era un lănțișor de argint cu o stea din diamant,de o rară culoare între albastru si violet, ce avea si brățara, dar cu luna. E prea mult si o îmbrățișez pe mama cat pot de tare. Deschid cutia galbenă si era un parfum. Nu orice parfum. E fragranta pentru care mama a primit mii de oferte, inca din Los Angeles, dar nu a vrut să o vândă, pentru ca a creat-o doar pentru mine.
-Iti multumesc pentru tot mama, sunt uimitoare. Te iubesc.
-Și eu te iubesc draga mea. V-ați hotărât pana la urma unde va duceți in seara asta, ma intreaba mama in timp ce pregătește masa sa mâncăm.
-Am gasit un club, din cate am inteles e foarte cunoscut. O sa ne ducem acolo.
- Bine,dar vreau sa fiti foarte atente.
Cu toate că stiu sa ma apăr, și sa imi apar prietenele, mama încă ne trateaza ca pe niste micuțe. Țin să menționez că mama imi iubește prietenele ca și cum ar fi adevăratele ei fiice, și asta iubesc la ea cel mai mult. Dupa ce am terminat de mâncat, o ajut pe mama sa curețe bucătăria si sa spele vasele, și urc in camera pentru a ma pregăti de antrenament. Ajung la sala de sport a firmei, aleg sa ma antrenez acolo pentru ca e gratis, nu e aglomerat si antrenorul are mai mult timp sa se ocupe de mine. Încep sa alerg pe banda rulantă si dupa aproape jumătate de oră încep cu exercițiile de autoapărare, apoi ma bag la greutăți si la final la tras cu arma. După aproape 3 ore de antrenament intens, ma duc sa fac dus si ma întorc acasă. Mănânc ceva repede si ma pregătesc de baie, pentru ca după am programarea la spa si coafor. Astăzi vreau sa imi dedic timp mie pentru ca peste 2 zile nu o să mai reușesc. Am decis cu fetele sa ne întâlnim la mine la ora 18 si sa ne pregătim împreună. Ajunsă la spa decid să fac un tratament complet si dupa aproape 2 ore sunt gata. Ma duc la coafor si explic doamnei ce vreau mai exact. După ceva timp termin si ma duc acasă, făcând un alt dus si începând sa ma pregătesc. Este 17:30 si foarte curând o sa apara fetele. Pentru seara aceasta am ales o rochiță simplă dar eleganta. E albă pana aproape la genunchi, are bretele subțiri, partea de sus nu lasa mult la vedere dar lasa de imaginat, este strânsă pana un pic mai sus de talie si devine puțin largă avand slit adânc pe partea dreaptă. Am ales sa completez look-ul cu o pereche de stiletto negri, pun lănțișorul si bratara mamei, o pereche de cercei cu dimanant alb și fragranta mea personala. Imi mai lipsește machiajul si sunt gata. Pentru coafură am ales un coc lejer cu cateva șuvițe lăsate pe spate si față. Fetele au ajuns si cand ma vad rămân uimite.
-Cred ca o sa avem probleme in seara asta, spune zâmbind Josie.
-Daca cineva moare doar după ce ți-a aruncat o singura privire, fac tot ce pot sa nu ajungi la închisoare pentru ucidere din culpă, spune râzând Emily.
-Daca mai adaug machiajul, sigur nu ai sa mai poti face nimic Em, spune încercând să pară serioasă Elena.
Ne uităm una la alta si începem sa râdem in hohote. Mi-au lipsit atat de mult încât aproape că ne dau lacrimile cand facem o îmbrățișare de grup.
- In seara asta nu lăsăm loc pentru lacrimi, facem tot posibilul sa avem o noapte de neuitat, adaug eu serioasă.
Urcam la mine in camera si pot sa spun ca și ele arată fenomenal. Josie are o rochiță rosie ce îi vine pana mai sus de genunchi, cu spatele gol si poarta o pereche de sandale negre nu foarte înalte.  Elena a optat pentru un compleu verde alcătuit din top si fusta lungă cu  slit pana un pic mai sus de genunchi in ambele părți din față, cu pantofi albi iar Emily a ales un blazer negru, strâns pe corp, cu un decolteu ambițios, pentru ca are cu ce, și o pereche de stiletto de aceeasi culoare. După ce ne machiem si facem ultimele retușuri, suntem gata. E aproape ora 21:00 si aratam mai bine ca niciodată.
-Cu masina cui mergem, întreabă Josie.
-Cu a mea, răspund cu un zâmbet malefic.
-Daca ai de gand sa conduci mai ceva ca in Fast and Furious, mai degrabă luăm un Uber, spune Josie aproape albă la fața.
-Doar ma știi Josie, conduc prudent.
-Ajungem si noi la club in seara asta, întreabă ironică Elena.
- Sa mergem odată, comanda Emily.
- Sa trăiți, raspundem noi 3 in cor, făcând-o pe Emily sa se uite lung la noi.
Între timp, îmi iau cheile, îi trimit mesaj mamei ca plecam si urcam in mașină. In seara asta mergem cu un Audi Q8, de culoare negru mat, cu geamuri fumurii, cu un motor ce prinde 0-100 km/h în 6.3 sec, cu cutie automată Tiptronic cu 8 transmisii, cu tracțiune integrală (4×4), 6 cilindri in forma de V si cu o putere a motorului de 286 CP, 600 Nm
442.54 lb.-ft. Nu e de curse masina, dar ma laud cu frumusețea asta. Pun locația in sistemul de navigare si imi arata ca in aproximativ 10 min ajungem la destinație. Locuiesc la "The Eugene" deci o iau prin 10th Ave si W 48th St. Am mers către Dyer Ave după care am virat la dreapta pe 10th Ave, iar la dreapta pe W 48th St, iar la dreapta pe Broadway, din nou la dreapta pe W 47th St si am ajuns, destinatia fiind pe stânga. Caut un loc de parcare si dupa ce l-am gasit coboram si ne îndreptăm spre clădirea uriașa cu multe etaje, luminată in orice punct posibil si imposibil. In fata acestei clădiri sunt 4 agenți de pază, și unul din ei ne cer documentele pentru a ne identifica, trecându-ne pe o listă. Clubul este demn de admirat, luminat cu lumini roșii și verzi, spațios, cu un bar ce după mine cred ca adăposteste băuturi pentru populația intreaga. Sunt multe persoane ce dansează pe ringul de dans, din boxe auzindu-se Maluma cu melodia HP. Pentru că conduc, îmi iau doar un "Blackberry virgin mojito", la recomandarea barmanului iar fetele încep cu niste shot-uri. Mergem la o masă iar in dreptul nostru la o distanta asigurata,observam cum 4 idioți se holbeaza la noi.
-Cred ca ala cu camasa albă și-a făcut mii de filme mentale cu voi doi într-un pat, imi spune amuzată Emily.
-Mi-ai sustine cauza de omor prin acțiune directă, intreb râzând, uitându-ma la Emily.
-Cred ca sigur ar pierde, spune Josie.
-Hey, ea nu pierde niciodată, raspunde sigură Elena.
-Haideți să dansăm, propun eu.
După ce am obosit de la atata dans, mergem la masa si un chelner ne aduce băuturi.
- Nu am comandat încă, spune Josie.
-Domnii de acolo, vi le-au oferit, spune chelnerul arătând cu privirea 3 băieți.
După nici un minut, 3 băieți se apropie de noi, fiecare mergând la fete, numai eu rămânând singura. Fetele se uita la mine, jenate, pentru ca acei băieți erau pe jumătate beți. Văzând că unul începe să o pipăie pe Josie, ma uit la el si ii spun cu o fata serioasă :
-Dispari, daca nu vrei probleme.
El începe să râdă și ceilalți doi încep și ei sa râdă, mai zgomotos ca primul. Nu ia în serios amenințarea mea, sigur avertisment nu era, și pune mana pe fund lui Josie. Josie, scarbita de gest, îi dă o palmă zdravănă tipului, iar el raspunde înapoi. Vazand-o pe Josie cu sânge la buza,vad negru in fata ochilor, iau sticla de vin ce ne-au oferit-o, și cu forță i-o sparg in cap idiotului. Ceilalți doi nici nu au îndrăznit să se bage, asa ca au plecat, lăsându-si prietenul lat pe jos.
-Luați-o pe Josie de aici si așteptați-ma la masina, eu ma descurc, spun cu ochii roșii de furie.
-Eu stau in caz ca o sa vina poliția, spune serioasă Emily.
-Atunci eu o sa o duc pe Josie acasă, spune preocupată Elena.
- Sa ne anuntati cand ajungeți acasă, spune serioasă Emily.
Eu il privesc pe tip si cand il vad ca se ridică sa riposteze, nu fac nici un pas, dându-i un pumn de cade iar. Văd că mai are curajul sa se ridice, și vad ca ia un ciob de sticla destul de mare, cat sa poata răni, dar nu are timp sa il foloseasca, ca ma învârt si cu piciorul drept ridicandu-l in sus, ajung la gâtul lui fără nici un efort, impactul făcându-l să cadă din nou. De data asta nu se mai ridică. Acum toata atentia din club e spre mine. Văzând că nu se mai ridică, sar peste el si il iau la pumni cat se poate de brutal. Nimeni nu intervine, si dupa puțin timp cineva ma ridică pe sus, ducându-ma la o distanta sigură, pentru el.
- Ai de gand sa il omori pe tip?
-Și tu cine dracu esti?
-Sebastian Malik, încântat de cunoștință, spune cu un zâmbet larg pana la urechi.
Nu cred ca a facut-o... tipul are chef de glume. Cred ca vrea si el sa i se alăture tipului de înainte.
- Nu ma intereseaza care dracu e numele tău. Esti polițist?
- Nu, dar...
-Atunci stai dracului departe de mine si de treburile mele.
Și fără să mai stau pe gânduri, dau sa ma întorc sa ii mai spun tipului de jos cateva chestii si sa o iau pe Emily, cand idiotul asta ma prinde de braț. Ah, asta e prea mult, și întorcându-mă, îi dau un pumn în stomac, și văzând că nu imi lasă brațul, îl servesc cu un genunchi la bijuteriile de familie. Cade pe jos, ținându-si cu ambele mâini bărbația si plec. Ma duc la tipul celălat, ma aplec sa ma fac înțeleasă si ii spun :
-Nimeni nu se atinge de fetele mele.
Imi iau gentuta de pe masa si o apuc pe Emily de mana, ieșind din club. Nu ma mai intereseaza de nimic, n-are decat sa-mi bată poliția maine la usa.
-La dracu, idiotul mi-a pătat rochia de sânge, spun nervoasă.
-In seara asta am fost "Las chicas locas" ale clubului, nu degeaba se cheamă asa, intervine Emily.
Fără să mai zicem ceva, ne urcam in mașină, și încep să conduc.

F8Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum