19

448 18 0
                                    

Baekhyun

Kyung-Mi şimdi 1 aylıktı, hayatımın bir parçası olduğu için çok mutluyum.Chanyeol artık bir yazar olduğu için mutluydum ve evde benimle ve sevgili kızımızla kalacaktı. 

Chanyeol'un babasının Chanyeol'la görücü usulü evliliği hakkında konuşmasının üzerinden de bir ay geçti, ama o kıza onunla evlenmek istemediğini söylediğine sevindim.

Chanyeol, "Hey Baek, bir süredir randevuya çıkmadığımız için benimle bir randevuya çıkmak isteyip istemediğini merak ediyordum." dedi.

"Cevabı bildiğine göre neden bana soruyorsun." dedim gülümseyerek.

"Bunu evet olarak alıyorum." dedi gülümseyerek.

~ Tarih atlama ~

Chanyeol

Bu gece Baekhyun'a evlenme teklif edeceğim geceydi, doğru zamanı bekliyordum ve aynı zamanda onun için doğru yüzüğü bulmaya çalışıyordum. 

Akşam yemeğini bitirdik ve şimdi romantik görünen bir noktaya doğru gidiyorduk.Baekhyun, ona bunun bir sır olduğunu söylediğimden beri nereye gideceğimizi soruyordu.

"Şimdi gözlerimi açabilir miyim?"  Baekhyun sızlandı.

“ Henüz değil bekle. ”dedim.  Onu Seul'ün güzel manzarasına sahip bir köprüye götürdüm. 

"Pekala şimdi gözlerini açabilirsin." dedim.  Yavaş yavaş gözlerini açtı,

"Vay be, burası gerçekten çok güzel." dedi gülümseyerek.Durduk ve önümüzdeki manzaraya baktık. 

"Hey Baek sana bir şey sorabilir miyim?"  Dedim. 

Bana baktı, "Tabii, ne oluyor?"  gergin görünüyordu.

"Baek benim için bütün dünyayı kastettin, bana güzel kızımızı verdin, hayatı 100 kat daha iyi yaptın, seninle tanıştığım için çok mutluyum" dedim. 

"Ben de seninle tanıştığım için çok mutluyum. " dedi.

"Baek?"  Dedim.Bana baktı.Ayağa kalktım ve ayağa kalkmasına yardım ettim.İki elini tuttum, "Baek seni o kadar seviyorum ki sana bir şey sormak istiyorum?" dedim. 

Bana çok şaşkın baktı.  Ellerini bıraktım ve yüzüğün olduğu kutuyu uzattım  Tek ayak üzerine indim, "Baek benimle evlenir ve hayatının geri kalanını benimle geçirir misin?"  Diye sordum. 

Bana şok olmuş şekilde baktı. "Evet tabi ki!"  Ayağa kalktım ve onu öptüm. 

Yüzüğü ona taktım, "Umarım yüzüğü beğenirsin." dedim. "Evet tabi ki yüzüğü sevdim ama seni daha çok seviyorum." dedi.  Daha mutlu olamazdım. 

"Baekhyun, bebeğimizle birlikte hayatımdaki en önemli kişisiniz." Onu tekrar öptüm.


Düzenlendi

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin