Chanyeol
Bir kez daha kitap yazmayı bırakmaya karar verdim ve bir müzik yapımcısı olmaya karar verdim, bu bir yazar olmaktan çok daha iyiydi. Ama beni üzen şey ailemin zamanını alıyordu. Şu anda yeni stüdyomda şarkı yazıyordum ve saatin kaç olduğunu bilmiyordum.
Eşyalarımı toplayıp eve gitmeye başladım , eve geldiğimde mutsuz görünen bir kocam tarafından karşılandım.
"Hey Baek üzgünüm geç kaldım-" sözümü bitiremedim çünkü şimdi Baekhyun öfkeliydi.
"Park Chanyeol bu, geç kaldığın üçüncü hafta ve bundan bıktım!" Baekhyun bağırdı ama çocukları uyandırmak için çok yüksek değildi.
"Bak üzgünüm." Baekhyun'a doğru bir adım attım ama o geri çekiliyordu.
"Hayır üzgünüm demekle olmuyor, çocuklarımızı tek başıma büyütmeye çalışmaktan bıktım, yalnız kalmaktan bıktım Chanyeol!" Baekhyun'un yaralandığını biliyordum ve onun yanında olmadığım için her zaman kendimi suçlu hissediyordum.
"Siktir kanepede uyu." yatak odamıza gitmeden önce bana söylediği son şeydi.
Batırdığımı bilerek iç çektim , bunu Baekhyun'a telafi etmem gerekiyordu.
Resmi olarak berbat bir kocayım, keşke sadece evden çalışabilsem.
Sabah oldu ve bütün gece kanepede uyumaktan sırtım ve belim ağrıyordu. Saat sabahın 7'siydi ve Baekhyun 8'e kadar kalkmıyordu.
Bana kahvaltı yapmam için zaman veriyordu, hızlı bir duş alıp kahvaltı yapmaya başladım.Kahvaltımı bitirdikten sonra saate baktım ve neredeyse 8 olduğunu gördüm. Baekhyun'un geldiğini duydum ama o hala bana kızgındı.
"Günaydın Baek." dedim, bana baktı.
"Günaydın Chan." dedi soğuk bir şekilde, onun hala kızgın olduğunu bilerek iç çektim.
"Bak Baek üzgünüm, eğer seni mutlu ederse, işimi tamamlayacağım ve yazar olmaya gideceğim." Ona benimle tekrar konuşmaya başlayacağını umarak söyledim . Cevap vermiyordu ve sadece yemeğini aldı.
"Lütfen Baekhyun sadece konuş benimle." Ona yalvardım.
"Chanyeol bilmiyorum, sadece benimle ve çocuklarla birlikte evde olmanı diliyorum, onların beni terk ettiğini düşünmeye başlamalarını istemiyorum." dedi bana bakmadan.
"Baek, lütfen söz veriyorum, işimi tamamlayacağım.Sen ve çocuklarımla birlikte evde kalacağım." dedim ona.
"Bu bana bağlı değil, bu kararı vermek sana bağlı." dedi. Derin bir iç çektim ve kararımı tamamen işimle yapacaktım.
"Müzik işinde olmak senin hayalindi ve ben senin hayallerinin önüne geçmek istemiyorum." Ona baktım.
"Aslında bu benim hayalim değildi, hayalim bir aile kurmak ve sevgi dolu bir kocaya sahip olmaktı." dedim.
"Bak, sessiz kalacağıma karar verdim." diye devam ettim, bana gerçekten bakıyor mu? Şaka.
"Baek seni ve çocukları seviyorum. Seni benden mutsuz görmek istemiyorum, evde olmadığım için üzgünüm, senin yanında olmadığım için üzgünüm ve özür dilerim-" Devam edemedim çünkü Baekhyun dudaklarımızı birleştirdi.
"Aptal seni affediyorum zaten kusura bakma." dedi bana.
"O yüzden artık bana kızmıyorsun yani eğer tekrar yaparsan yine kanepede uyurum." dedim.
"Hala kızgınım ama senin kanepede uyumamış olman zaten yatakta yalnızdım." dedi bana sarıldı.
"Seni seviyorum Park Chanyeol."
bana baktı, ellerimi beline koyup dudaklarını öptüm."Ben de seni seviyorum Park Baekhyun."Ona gülümsedim.
————
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanficChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...