25

310 10 0
                                    

Baekhyun

Bugün gerçek düğün gününden önce bir pratik yaptık. Chanyeol ile evleneceğim için heyecanlandım, Park Baekhyun olmak için sabırsızlanıyordum.

"Pekala Bay Byun, Bay Park’ı beklerken koridorda yürüyeceksiniz." dedi eğitmen bana.

Yavaş yürümeye başladım ve Chanyeol'un beklediğini gördüm, aman tanrım gerginim ama bu sadece pratikti.

Ertesi gün olan düğünümüz için uzun bir pratik yaptıktan sonra, Chanyeol gecenin geri kalanını benimle geçirmek istedi.

"Kyung-Mi nerede olacak o zaman?"

"Luhan ve Sehun onu izlemek istedi" dedi gülümseyerek.

"Onu gerçekten seviyorlar, değil mi?"

"Evet, onlar gerçekten iyi amcalar." dedi Chanyeol yürürken elimi tuttu ve arabaya doğru yürümeye başladık.

"Sevgilimle evlenmek için sabırsızlanıyorum." dedi sürücü koltuğuna otururken.

"Bunu defalarca söylediğimi duydun ama seninle evleneceğim için heyecanlıyım." dedim.

"Yarın bizim düğünümüz olduğuna inanamıyorum!"

"Evet, daha dün evlenme teklif etmiş gibi hissediyorum."

Eve gidip kanepede kucaklaştık. "Balayımız için nereye gidiyoruz?" dedim sessizliği bozdum.

"Hmm bu bir sürpriz, beklemen gerekiyor." dedi sırıtarak.

"Ama neden bana şimdi söyleyemiyorsun." diye sızlandım.

Saçımla oynarken Chanyeol "Çünkü sürpriz mahvolur." dedi.

"Ayrıca eşyalarımızı çoktan paketledim ve kendi özel jetimiz olacak." dedi Chanyeol.

"Aman Tanrım gerçekten mi ?!" Heyecanla dedim.

"Evet ama balayımız için nereye gideceğimizi hala söylemiyorum." dedi Chanyeol. Surat astım çünkü nereye gittiğimizi bilmek istiyordum.

"Surat asmanın faydası olmaz." dedi bana gülerek.

Ona tekrar surat astım. "Surat asmaya devam et ve sevimli bir köpeğe dönüşüyorsun." Chanyeol dudaklarımdan öpüyordu.

"Se de köpek yavrusu değil misin?" Ona gülümseyerek dedim.

"Eh ben seninim" dedi yine beni öperek.

"Seni çok seviyorum." dedi Chanyeol.

"Ben de seni seviyorum." dedim ona sarılarak.

Yine de Park Chanyeol ile evlenmek için sabırsızlanıyorum.

~~~~~
14.12.20

Düzenlendi

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin