26(Part1)

286 13 0
                                    

Baekhyun

Bugün o gündü, bugün resmen Park Baekhyun olacağım. Bugün çok sevdiğim insanla evleniyorum. Heyecanlıyım, yine de çok gerginim ve nedenini bilmiyorum.

"Baekhyun gergin olma." Luhan beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Biliyorum biliyorum ama çok gerginim."

"Hamile misin yoksa...?" Luhan'a hafifçe tokat attım.

"Hayır!"

"Hadi ama şaka yapıyordum." dedi gülerek. Saçımı ve makyajımı düzeltmeye başladı.

"Sen ve Sehun yakında evlenmeyecek misiniz?"

"Hmm evet, planlamaya başladık" Luhan makyajıma geçiyordu.

"İşte bitti."

"Vay be çok güzel." dedim gülümseyerek.

Chanyeol

Sehun, düğün için çok gergin olduğum için benimleydi. "Chanyeol sakin ol, endişelenme, sadece bir kez evleniyorsun ... boşanmadıkça." dedi Sehun.

"Hiç Yardım etmiyorsun." dedim  ona bakıyordum.

"Tamam, söylediğimi unutacağız ama endişelenme, her şey yoluna girecek." dedi, dediğine gözlerimi devirdim.

"Bu arada, kızınıza kim bakıyor?" Sehun etrafına bakarak sordu.

"KyungSoo ve Jongin ile birlikte" dedim.

"Biraz daha büyüyene kadar beklemelisiniz." dedi kanepede oturarak.

"Neden?" Ona bakmak için döndüm ama stilist beni geri çevirdi.

"Çünkü düğününüz için çiçekçi kız olabilirdi." dedi Sehun. Bir arkadaşımın bu veledi, yine ona gözümü devirdim.

"Gözlerini yuvarlamaya devam et.Yakında düşecek." dedi biraz gülerek.

"Ha ha sen çok komiksin." dedim alaycı bir şekilde.

"Her neyse." dediğini duydum.

"Pekala adamım hazırsın."

"Evet sanırım." ikimiz de durmamız gereken yere yürüdük.

Birkaç fısıltı duyuyordum, ailem ve arkadaşlarımın törenin iyi başlamasını beklediğini gördüm. Adamım çok gergindim.

"Hey dediğimi hatırla ama boşanma kısmını değil." diye fısıldadı Sehun.

Bu düğün bittiğinde kesinlikle ölecekti.Çift kapılar açıldı ve takım elbisesinin içinde Baekhyun'u gördüm, harika görünüyordu. Baekhyun önümde durduğunda gülümsemeden duramadım.

Ona "Harika görünüyorsun." dedim.

Biraz kızararak "Teşekkürler, sen de yakışıklı görünüyorsun." diye  karşılık verdi.

Rahip konuşmaya başladı. "Byun Baekhyun'u bugünden itibaren, daha iyi veya daha kötü, daha zengin veya daha fakir , hastalıkta ve sağlıkta, ölüme kadar sevmek ve değer vermek için yasal kocanız olarak kabul ediyor musunuz? "

"Kabul ediyorum." dedim gülümseyerek.

"Ve Bay Byun, Park Chanyeol'u bugünden itibaren, daha iyi ya da daha kötü, daha zengin ya da daha fakir ,hastalıkta ve sağlıkta ölüme kadar sevmek ve değer vermek için yasal kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"

"Ben..."

——
Düzenlendi.

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin