Baekhyun
Bugün Chanyeol ve ben düğünümüzü planlıyorduk ve ben çok heyecanlıydum.
"Pekala, süslemeleri ayarlamamız gerekiyor." dedi Chanyeol.
"Hmm peki pembe ve beyaz çiçekler nasıl ?" Diye sordum.
"Evet güzel görünecek." dedi.
Kyung-Mi bana doğru sürünüyordu oturduğum yerden eğildim ve onu kucağıma aldım.
"Merhaba tatlım." bana gülümsüyordu,parmağımı tuttu ve emmeye başladı.
Chanyeol bana ve Kyung-Mi'ye baktı ve sinsice bizim bir fotoğrafımızı çekti.
"Az önce fotoğraf çektin mi? "Diye sordum.
"Hmm belki...belki de değil." dedi sırıtarak. Ona somurtarak baktım.
"Ne? Bebeğimizle şirin görünüyorsun."
" Ve bebeğimizle yakışıklı görünüyorsun. "dedim biraz gülerek .
Düğünümüze kimi davet edeceğimiz hakkında konuşuyorduk. "Chany ya ailen gelirse?"
"Gelirlerse, güvenlik onlara nazikçe gitmelerini söyleyecektir."
"Ama ne ben—" cümlemi bitiremedim.
"Onlar için endişelenme." dedi.
"Babanın seni evlendirmeye çalıştığı kadına ne oldu?"
Chanyeol bana baktı, "Bunu neden soruyorsun?"
Sadece omuz silktim."Sadece benden daha iyi görünüyordu."
Kucağıma bajtım, yaklaşık yarım saat önce Kyung-Mi'yi yatırmıştım.
"Baek sen çok güzelsin, tanıdığım diğer insanlardan bile "
"Ama daha güzel, daha kibar ve benim gibi ucube olmayan bir sürü insan var."
—
Chanyeol
"Baek sana kaç defa ucube olmadığını söyledim. Ve seni seviyorum,bu yüzden seninle evleniyorum." dedim ona bakarak.
"Ama ben bir ucubeyim, çocuğunu doğurdum, bir erkeğin bunu yapabilmesi sence de tuhaf değil mi?" Yanaklarından gözyaşları dökülürken hâlâ kucağına bakarak söyledi.
İç çektim ve çenesini kaldırdım, böylece gözleri benimkilerle buluşabilirdi.
"Byun Baekhyun lütfen beni dinle, seni o kadar çok seviyorum ki hayatımı senin için riske atarım, çocuğumu doğurman garip değil, aslında bana güzel çocuğumu verdin."
"Baekhyun bir ucube değilsin, diğer insanları dinleme." Devam ettim tutkuyla dudaklarını öptüm.
"Hayatımın aşkısın anlıyor musun?" dedim , başını salladı ve bana sarıldı.
Gömleğime sarılarak "Üzgünüm." dede.
"Baekie üzgün olma." dedim onu utandırarak.
Bana baktı ve başparmağımla yanaklarındaki gözyaşlarını silip onu tekrar öptüm.
"Seni çok seviyorum Park Baekhyun" dedim.
"Ben de seni seviyorum ama henüz bir Park değilim."
"Henüz değil, ama buna alışman gerektiğinden şimdilik bu soyadını kullanabileceğimi varsayıyorum."
———
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanfictionChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...